סדר פסח - העדכון השבועי

  • פותח הנושא Soak
  • פורסם בתאריך

Soak

New member
סדר פסח - העדכון השבועי

10 הימים האחרונים שעברו על הפורום מאז העדכון השבועי האחרון היו העמוסים ביותר שידע הפורום מאז שהוא הוקם. לעדכון השבוע משימה לא קלה - לעשות קצת סדר בבלאגן, לודא שאף אחד לא פיספס כלום ו"ליישר קו". אני מקווה שהוא יעמוד במשימה בכבוד. אז הנה מה שהיה לנו:
עדכוני קהילה
- Don't Panic חגג יום הולדת 23!
- DBD חזר מחופשה באילת אבל הספיק יפה מאוד להשלים את החסר. ברוך החוזר!
- מיצי קנתה לעצמה מכשיר DVD חדש ועכשיו אד ווד פועל... תתחדשי!
- אני הפכתי להיות בן 24,
לכולם על הברכות
- דון גל ביקר אותנו מאיטליה לא מעט אבל עכשיו הוא נעלם לשבועיים... תעשה חיים דון!
- Riggs חזר מחו"ל אחרי תקופה ארוכה. ברוך השב!
אולי הפעם תישאר...
עדכונים בפורום
המבצע של StayGOLD ששיגע את הפורום! StayGOLD הבטיח במתנה עותק חדש של ה-DVD "אבודים בטוקיו" זון 1 למי שיכתוב הכי הרבה ביקורות עד היום ב-20:00 בערב. בנוסף הוא יחלק עוד כותר במתנה לאחד מהכותבים. הפורום השתגע והשבוע כתבתם, שימו לב, 28 ביקורות!! וכל זה נכון לעכשיו כי הן עדיין ממשיכות להיכתב ברגעים אלו ממש. השיא הקודם של הפורום היה 11 ביקורות בשבוע ונכון שעכשיו זה לא ממש שבוע אבל עדיין... זה ראוי להתפעלות ולכל ההערכה. למי שפספס או חושב שפיספס, כל הביקורות מהשבוע האחרון נכנסו לקטגוריה חדשה במאמרים - ביקורות פסח 2004. בשבועיים הקרובים הם יהיו שם ככה שכל אחד מהגולשים יוכל לעשות השלמות של הביקורות כרצונו. לאחר שבועיים כולם יפוזרו לקטגוריות המתאימות לפי שם הכותב. אני אישית קראתי את כל הביקורות במלואן והן מאוד מומלצות! אני מוכרח לציין שאתם ממש חמודים
לדוגמה - RBA עם הילד השמנמן בקולנוע עצמאות בבת ים
, yanivek עם ההשוואה של מטריקס לשר הטבעות, דילדו עם 6 (!) הביקורות שלו ועוד ועוד... ממליץ לכולם להקדיש לזה זמן - שווה! כל הכבוד לכולם!!! תמשיכו כך!
הודעות חדשות בלוח:
אריאל - מוצאים את נמו - למכירה !!! הסרט חדש לגמרי (ארוז בנילון) אזור 2 מחיר מבוקש - 80 ש"ח
עמית - למכירה כל הסרטים של גימס בונד מתורגמים לעברית במחיר של 70 ש"ח לסרט. כולם לאחר צפייה אחת, סה"כ כ-20 סרטים.
איתי - למכירה ארבעת סרטי הנוסע השמיני. הסרטים כוללים: ALIEN, ALIENS, ALIEN 3, ALIEN RESURRECTION. כל הארבעה במצב חדש! 200 שקלים בלבד!! פרטים נוספים של המוכרים והקונים, טלפונים ואימייל, ניתן למצוא בלוחות הפורום בראש עמוד הפורום.
עדכוני סרטים ומבצעים
- רומן הביא לנו השבוע 2 עדכונים לא אופייניים! הראשון הוא כי יתכן ו-DDD למדו לקח ובאימייל שהוא קיבל מהם היה פירוט של החזר חיוב ושליחה מחדש של מוצרים בדואר רגיל (מה שלא היה פעם). העדכון השני הודיע כי חבילה שהוזמנה מאמזון ארה"ב עם תלושי שי חוייבה במכס כך שלא ניתן לבנות על זה כשיטה... - EVANGELION UNIT 01 נתן מפרט מלא של חבילת מלחמת הכוכבים הקרבה. - עטלפוני הודיע כי WD מוציאים את מרי פופינס: SE ב-07.12.04, וזה יהיה סט של 2 דיסקים, עם העברה אנמורפית חדשה וסאונד 5.1. כמו כן יצורפו 2 סצנות חדשות, קומנטרי, פיצ'רטים שונים, קטעים נדירים ששודרו בטלוויזיה, בקרובים ועוד הרבה. - תולעת סרטים סיפר כי ה-DVD המתורגם שייצא בארץ לקיל ביל חלק 1 יעלה לצרכן 169 ש"ח. - moog עדכן כי בנוסף לשלל ההוצאות של Kill Bill מתוכננת גם הוצאה משותפת של הסרטים כסרט אחד ארוך ועם יותר הרבה תוספות. - ליונל תיזכר אותנו על חבילת ה-DVD של סרטי "הפנתר הורוד". - קרמי המליץ לנו ממזמן על כותר הכולל 7 יצירות מוזיקליות בתלת מימד עם כלים מיוחדים ותזמון מדהים -Animusic. עכשיו הוא עדכן כי ב-27 לחודש יוצאת גרסה מיוחדת של הכותר עם מיקס חדש ב-5.1. היא תהיה זולה מהגרסה הרגילה עם כמה תוספות חדשות והיא זמינה למכירה רק באמזון ובאתר הרשמי. - yanivek הודיע (ראשון
) על מבצע באתר הקוריאני של 4$ לכותר וכולל את ה-DVD של הבהלה לזהב של צ'אפלין, מיזרי, דוני בראסקו צל של ערפד ועוד... - עוד הוא הודיע כי אולפני WB יוציאו ב-8 ביוני שלוש גירסאות של ’מיסטיק ריבר’. גירסת דה-לוקס הכוללת את דיסק פס הקול של הסרט ושתי גירסאות רגילות - מסך רחב ומסך מלא. כל הגירסאות יכללו, פרט לסרט, ’רצועת במאי’ עם הערות של קווין בייקון וטים רובינס, שני סרטים דוקומנטריים על מאחורי הקלעים ושלושה ראיונות - עם הבמאי קלינט איסטווד, רובינס ובייקון. והשבוע פינת העדכון החם של השבוע, נחה. הפינה תחזור בשבוע הבא.
עדכוני מערכת ונהלים
- לצערי בימים האחרונים יוצא לי הרבה פחות להיכנס לפורום מחוסר זמן ומעודף פעילויות. במידה ויש בעיה שצריכה טיפול מיידי תוכלו לפנות לכל אחד מהחומים, הם יודעים איך להשיג אותי. - הודעות בנושאי מכשירים ונושאים טכניים יש לפרסם בפורום אודיו וקולנוע ביתי. - הודעות בנושאי תוכנות ניגון ל-DVD וכונני DVD יש לפרסם בפורום מחשבים/תמיכה בתפוז. - הודעות בנושא צריבות ו-DIVX אסור לפרסם בפורום. שיהיה לכולכם אחלה של שבוע ואוטוטו אפשר לחזור לאכול חמץ!!
תהנו
 

Soak

New member
עוד משהו קטן

בגלל עומס הביקורות הפעם יתכן ופיספסתי כמה שגיאות/טעויות בביקורות עצמן. אשמח אם כל מי שכתב ביקורת השבוע יבדוק במאמרים בקטגוריה החדשה אם יש איזשהו תיקון או תוספת שצריך לבצע. במידה וכן אנא שלחו לי מסר.
 

zender

New member
קראת הכל?! כל הכבוד../images/Emo45.gif ן-../images/Emo51.gif

על העידכון
 

Soak

New member
מעניין

אם אנשים גם כותבים
לעדכון השבועי למרות שהם לא קראו אותו...
 

קרמי

New member
תודה רבה על העדכון המצויין כמו תמיד

המון ביקורות באמת.. אני אישית חושב שזה חבל שאנשים לא בדקו איזה ביקורות קיימות כבר וסתם כתבו ביקורות: "העיקר שתיכתב". רובן היו דומות מאוד לאלה שנכתבו ולכן לא הציגו דיעה שונה אפילו.
 

רומן ט

New member
אני דוקא חושב שזה בסדר שכותבים

כמה ביקורת על אותו DVD.. כשיקום אתר הביקורת (אהם אהם) אנשים ישמחו לקרוא יותר מביקורת בודדת על DVD שהם שוקלים לקנות, ואפילו אם הביקורות בסוף דומות, זה רק יחזק את דעתם לקנות/לוותר. אולי.
 

yanivek

New member
מדהים../images/Emo70.gif הפורום הזה כל כך מגניב וזה

בהחלט בגלל ההשפעה של המנהל שלו. היה שבוע מזה מטורף במקום הזה ונהנתי מכל רגע.
 
למעלה