סדר היום האמיתי של הבחירות הקרובות

ערב רב

New member
שרון מפקיר את גושי ההתיישבות

במשרד הביטחון מודיעים שהגדר בגוש-עציון הוקפאה, אריאל הוצאה באופן רשמי מחוץ לגדר וגם גוש גבעת-זאב בצפון ירושלים הוצא מחוץ לגדר באופן רשמי. זיכרו זאת כשתשתמעו אותו משקר שוב על "גושי ההתיישבות ישארו בידינו".
 

kkkkli

New member
וחבל שאתה וכמוך מבינים את זה עכשיו

כבר מבחירות 2001 צפיתי שהוא בדרך לשמאל וצדקתי. אתה לא יודע כמה אני מתמלא עושר כשאני קם בבוקר ונזכר איך בבחירות 2003 לא הצבעתי לשרון.
 

ערב רב

New member
שרון תמיד קרץ לשמאל

בדיוק כמו שיש שמאלנים חכמים שמצביעים רק למרצ מתוך ידיעה שאם העבודה תפעל כרצונם ממילא מרצ תתמוך בה, כך ימנים חכמים צריכים להצביע לחזית יהודית לאומית של ברוך מרזל מתוך ידיעה שאם הליכוד יפעל כמו שצריך המפלגה תתמוך בו, ואם לא - זה לא יהיה באחריותנו.
 

ערב רב

New member
סדר היום האמיתי של הבחירות הקרובות

מאמר חשוב של ארי שביט שאני מסכים איתו לגמרי (למעט השקר על ביבי, הסכמי חברון וואי אינן המשך סטאטוס קוו ובטח שלא ביטול הסכמי אוסלו, אלא הליכה במתווה אוסלו, אולי קצת יותר איטית, לא פחות), וחשוב להדגיש את פערי המצע בין הרשימות השונות בנושא:
אם אתם תומכים בגירוש הבא, בהסכם או חד-צדדית, וחושבים שהוא לגיטימי - בחרון בשמאל (ערביות, מרצ, פרץ, שינוי או שרון).
אם אתם תומכים בגירוש הבא בהסכם אך מתנגדים לו חד-צדדית - בחרו בליכוד.
אם אתם מתנגדים לגירוש הבא אך חושבים שהוא לגיטימי ואפילו תתמכו בו אם יעבור במשאל עם - בחרו באיחוד הלאומי.
אם אתם מתנגדים לגירוש הבא אך בטוחים שהוא אינו לגיטימי לא משנה מי יתמוך בו וכמה יתמכו בו - מקומכם בחזית יהודית לאומית בראשות ברוך מרזל.
 
כלומר שלחזית אין סיכוי לעבור את אחו

על פי הכתוב בהודעתך לחזית אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה, כי אין אפילו אחוז מהעם החושב כך.
 

ערב רב

New member
אתה טועה, שלום עכשיו ערכה סקרי

עומק שגילו שאחוזים ניכרים בקרב הימין היו מוכנים להאבק בגירוש בכל האמצעים, אפילו כולל אלימות. ואלה, כמובן, לא האנשים היחידים שיצביעו בעבור מרזל.
 

ערב רב

New member
הנה קישור

47% מהמתנחלים הדתיים היו מוכנים לעבור להתגורר בגוש קטיף ולהאבק בגירוש (העניין טורפד ע"י ועד ישובי גוש-קטיף) ו-21% היו מוכנים להאבק "בכל האמצעים". אז, נכון מדובר רק במתנחלים אבל אני חושב שזה לא בשמים להגיע לאחוז החסימה שעומד על 2% מהאוכלוסיה, בהתחשב בעובדה שבכל הארץ יש לפחות כחצי מיליון דתיים לאומיים.
 

a adam

New member
ברור

כל מי שלא מסכים איתך, אז צריך לנקוט כלפיו באלימות, השקפה מטופשת. ברור שאתה שוכח את המיליונים שבעד הפינוי המבורך. שרון עשה מעשה שהוא הצלת נפש למדינת ישראל. בסוף גם אתה תבין את הדרך הנכונה. נגמר הסיפור של ליכוד, וזה מה שעושה אותי מאושר בימים אילו.
 

ערב רב

New member
הגירוש הוא אלימות כלפי רבבות אנשים

אבל התבלבלת בדיון, אנחנו דנו בגודל ציבור המצביעים הפוטנציאלי של מרזל ולא בחומרת הגירוש.
 

ערב רב

New member
אתה לא יכול להשתמש בבניין התפעל

כשמדובר במעשה לא רצוני. מדובר בגירוש.
 
ממש לא!

אני נגד הגירוש, אני מוכן להאביק נגד הגירוש בכל האמצעים, למעט אלימות נגד חיילים. אני נגד תוכנית ההתנתקות, ועכשיו אתה מסווג אותי בתור דתי?! אני דתי?! מה הקשר ביני לדתיות, אני בכלל אתיאיסט! יש המון אתיאיסטים שהם ימנים, וחלקם קיצונים, הם פשוט אתיאיסטים ציונים מאוד! וסמוך על זה שלא חסרים כאלה במדינה! למשל חלק גדול מאוד מעולי בריה"מ לשעבר הם אתיאיסטים וימנים, חלק נכבד גם מהנוער היום הוא אתיאיסטי ימני, ואני לא אומר לך את זה סתם, בביה"ס שלי, יש המון אתיאיסטים ימנים!
 

ערב רב

New member
גם אני אתאיסט, על מה אתה מתרעם?

לא כתבתי את המלה "דתי" בדבריי אלא ציינתי בצורה אובייקטיבית את יחס המפלגות השונות לגירוש. האמן לי שלא יהיה לי קל להצביע למרזל החרדי, אבל הוא היחיד שייאבק בגירוש הבא ללא כל פשרות, בדיוק כפי שפרטתי. כמובן, אם הפרדת הדת מהמדינה יותר חשובה לך מהמאבק בגירוש הבא אז לא תבחר בו, אבל הדברים שלי התייחסו רק לגירוש.
 
סביר להניח שמי שיצביע למרזל הוא

דתי, מפה הגיעה האי הבנה, מצטער. מניעת הגירוש יותר חשובה לי מהפרדת הדת מהמדינה.
 

ערב רב

New member
הנה קטע ממאמר על המאבק בגירוש

שכתבה נדיה מטר, שתומכת (כנראה) במפלגתו של מרזל, כדי שתבין את יחסו לגירוש: ".. בואו נגיד את הדברים בפה מלא: ה"ממלכתים" הובילו את כולנו, נגד רצוננו, כצאן לגירוש. אותם רבנים ואישי ציבור מסוימים, יחד עם רוב מנהיגי מועצת יש"ע, הדוגלים בפאנאטיות בגישה הממלכתית-פשיסטית של "המדינה והצבא מעל לכל", אפילו אם המדינה והצבא מבצעים פשע נגד האנושות, הם הם שאפשרו לשרון לבצע את הזדון. כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שלא קרא לחיילים ולשוטרים בפירוש לסרב לבצע את פקודת הטרנספר הגזעני נתן לגיטימציה לפשע ובעצם שיתף פעולה עם מכונת הגירוש.כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שאסר על הנוער הנפלא שלנו לחבל בכלים ובמכוניות ששרתו את הגירוש, בעצם נתן לגיטימציה לפשע ושיתף פעולה עם מכונת הגירוש. כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שהתנגד לחסימת כבישים ולמרי אזרחי בלתי אלים, נתן לגיטימציה לפשע, ובעצם שיתף פעולה עם מכונת הטיהור האתני האנטישמית של שרון. כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שהחליט להסתפק במחאות סמליות במקום לפרוץ בכוח את הגדרות בכפר מימון ואת מחסום כיסופים על מנת להביא לגוש קטיף את הרבבות שהיו מונעים בגופם את הגירוש, נתן לגיטימציה לפשע ובעצם שיתף פעולה עם שרון וחבורת פושעי אוסלו הסובבת אותו. כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שדאג יותר לתדמית שלנו בתשקורת הממלכתית מאשר לדאוג לארץ ישראל, נתן לגיטימציה לפשע ובעצם קרב ואפשר את החורבן. כל רב, איש ציבור, חבר כנסת או חבר במועצת יש"ע שחיבק את החיילים ואת השוטרים במקום להטיף להם מוסר או אפילו רקד עם כוחות הגירוש ריקוד מקאברי של הקורבן עם התליין העביר מסר לעולם שהגירוש בכלל לא כל כך נורא, מנע מהחיילים והשוטרים רגשי אשמה ובכך סייע גם הוא לטרנספר הגזעני. .."
 

SHRlKE

New member
אל תצביעו למפלגות קטנות

זה בזבוז הזכות שלכם אם כבר הגעתם ביום הבחירות לקלפי אז למה לזרוק את הקול שלכם לזבל?
 
למעלה