סדנא פרקטית של טכניקות וכלים להתמודד עם לימודים באוניברסיטה

PracticalSkills

New member
סדנא פרקטית של טכניקות וכלים להתמודד עם לימודים באוניברסיטה

שלום,
אני עתודאי לאחר השירות הצבאי, מסיים כרגע תואר שני ובדרך לדוקטורט בהנדסת חשמל בטכניון.
מנסיוני האישי ומשיחות עם עתודאים אחרים אני יודע שההבדל הגדול בין לימודים בתיכון ובין לימודים באוניברסיטה גורם לשוק. במיוחד בגלל שהזמן שעובר מסוף התיכון לתחילת האונ' קצר מאוד.
כעתודאים, עלינו לעמוד ברף ציונים גבוה ובזמני לימודים נוקשים יותר מסטודנטים אחרים.
עם הזמן למדתי שיטות וכלים פרקטיים שניתן ליישם בקלות ושיכולים להוריד את רמות הלחץ, לעזור לנהל את הזמן ביעילות ואפילו להראות איך אפשר לנהל חיי חברה פוריים תוך כדי לימודי הנדסה עמוסים.
את כל הידע שצברתי אני מרכז לסדנא שמיועדות לסטודנטים. רק שיהיה ברור, לא מדובר פה על איזה "יועץ לימודי" שבא ומדבר על "מיומנויות למידה" עם טכניקות תאורטיות שאין באמת מישהו שמשתמש בהן. מדובר על שיטות שעובדות בצורה מוכחת. חלקן מגיעות מסטודנטים מצטיינים אחרים וחלקן מתחום הניהול - כך שאין פה איזה "מאגיה שחורה", אלא מחקר מוכוון.

שאלתי מכוונת בעיקר לעתודאים חדשים בסמסטרים 1-2: האם הייתם מעוניינים בסדנא בת שעתיים, שבה מעבירים לכם את העקרונות מאחורי השיטות, למה הן עובדות ואיך בדיוק להשתמש בהן?
מובטח לכם שתלמדו מידע שימושי שיסביר איך בדיוק להשתלט על העומס של לימודים באוניברסיטה, איך לנהל את הזמן כך שתספיקו את כל המטלות במועד בלי לילות לבנים או "חרישה" אל תוך הלילה, ואיך לאמץ הרגלים שיגרמו לכם להיות יעילים ולסיים משימות בזמן.
עלות הסדנא תהיה 50 ש"ח למשתתף.

אשמח לתשובתם.
 
למעלה