לא ממליץ לסגור. השיטה החדשה לא בהכרח תעזור
כי יש מכסות של 1000 בקשות לכל מקצוע . מה תעשי אם לא תספיקי להגיש ? תחכי עוד שנה . ובשנה הבאה אם לא תספיקי ? עוד שנה . הנה קיבלת שנתיים וזה עוד לא בטוח שתיכנסי לקנדה. מצד שני אם יש תיק פתוח - 99.9% שאת שם, אלא אם כן יש קרימינל או בעיות בריאותיות חמורות. חבל רק בגלל 5,000 ש"ח ,שזה כלום כסף לעומת מה שזה יכול לתת לך בעתיד. בישביל סכום כזה הייתי לוקח הלוואה. לכי תדעי מה יהיה עוד חצי שנה עם המצב הבטחוני . שלא תצטערי על טעות שאת יכולה לעשות. זאת דעתי האישית בלבד .