סגירת הפורום

סגירת הפורום

הפורום יסגר בשל זה בשל מיעוט פעילות והיעדר מנהל. גולשים המעוניינים לנהל את הפורום, מוזמנים למלא את טופס הבקשה. המשך גלישה נעימה
 

De-Panther

New member
אם כבר הגבתם כאן אז|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

היום הייתה אמורה להיות לי פגישה במשרדי תפוז בקשר לניהול הפורום
 

De-Panther

New member
האחראי חולה או משהו|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

ככה שמחר יקבעו איתי תאריך אחר או משהו כזה
 

De-Panther

New member
הייתה אמורה להיות..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

פגישה ביום ראשון שעבר אבל מי שהיה צריך לעשות לי ראיון היה חולה... שבוע שעבר במשך השבוע היה לי טיול שנתי... והשבוע זה לא היה אפשרי הפגישה תיהיה ביום ראשון הקרוב אממממ... בהצלחה לעצמי??
 

De-Panther

New member
ראיתם את המשאית הזו|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

שיש לצה"ל?? הראו את זה אתמול בחדשות יש בתוכה מכשיר מדמה לחימה לכל חייל יש רובה והוא צריך לטעון אותו מידיי פעם ויש להם מסך מחשב גדול על הסמך מוקרנות סיטואציות שונות של מצבי לחימה החיילים צריכים לדעת מתי לירות ואיך לכוון וכלמיני כאלה ממש משחק לחימה שווה
 
ראיתי אבל זה לא אותו דבר

במלחמה אמיתית הכל שונה ואתה מרגיש שונה כשאתה עומד מול מסך במקום אל מול חיילים אמיתיים
 
----לא קשור להודעות אחרות-----

לפני כמה ימים סיימתי לבנות משחק פוקר בפלאש הנה קישור שהעליתי אותו לפורום פלאש מה דעתכם?
 

De-Panther

New member
יפה../images/Emo9.gif אבל למה אי..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

אפשר להקטין את ההימור??
 

freak2100

New member
היי, עדיין אפשר להוסיך הודעות!

תפוז לא יכניעו אותי! הפורום הזה עוד יקום לתחייה!
 

freak2100

New member
טוב, יאללה

איך מחיים את הפורום? De-Panther התקבל לניהול, ואז הם נתנו לו פורום אחר לנהל (שהוא גם רצה) ולא מסכימים לתת לו את זה... מה עושים? אגב, בשביל להגיב (לפחות עד שתפוז יתקנו את הבאג הזה, מה שבטח יקרה בקרוב כי הם ישימו לב להודעות שלי) אתם לוחצים על העיגול לים ההודעה שלי ופותחים אותה בעמוד אחר ואז משם משתמשים בהוספת תגובה מהירה
 
למעלה