סביר להניח שעברתם כמה פגישות

גלית35

New member
סביר להניח שעברתם כמה פגישות../images/Emo20.gif

עיורות-או שלא. ספרו על פגישות הזויות,מוזרות וכדומה..... שנצחק קצת
מבטיחה לכתוב על האחרונה שלי בהקדם
 

snup

New member
פגישה מוזרה

נפגשים בבית קפה בתל אביב, בחורה נראית בסדר, ממעטת לדבר, ושכבר שדיברה יצא לה קול גברי משהו, אבל התנצלה שקצת חולה עם כאבי גרון, אז שאלתי למה לא ויתקה על הפגישה. ענתה שהיה בי קסם מסויים. שאלתי את עצמי (לא אותה) אזה קסם יכול להיות לאדם שאף פעם לא ראתה, רק שמעה בטלפון. אבל זה לא הסוף. כשכבר עמדנו ללכת שאלה אם אכפת לי שתתן לי נשיקה. עמדתי מופתע, נשיקה?, על מה בדיוק? היא אמרה שהיא לא יכולה לעמוד בפיתוי. אז אוקיי הרשיתי לה. אבל על הלחי. הבחורה גם חיבקה אותי. מפה לשם הבנתי שהסוף עלול להיות גם הסוף של כל ההתחלה, אז שאלתי לאן זה מוביל והיא ענתה - קשה לי להסביר אבל אתה ממגנט אותי. שוב עמדתי מופתע. למזלי היה מאוחר. לא זוכר מה אמרתי לה אבל ברחתי משם כל עוד היתה לי טיפת נשימה. (זה טרי מלפני שבוע).
 

מרסלו1

New member
הכי מוזרה

קבעתי בליינד דייט בבית קפה, הבחורה ממש הציקה למלצרית, טרטרה לה את הצורה. סה"כ הזמינה קפה והוסיפה הוראות הכנה בסדר גודל של פרוייקט להקמת כור גרעיני-כמובן שהקפה לא הוכן בדיוק על פי ההנחיות וההיא קיבלה שם עצבים על המלצרית והתחילה לצרוח ולהשתולל......כל כך התביישתי....רציתי לצרוח "אנחנו לא ביחד, רק עכשיו הכרתי אותה!!!" .אח"כ הסבירה הבהמה כי "בארץ אין תודעת שירות"....(עם לקוחות כאלה-אני מבין למה). מה שעצוב הוא שדווקא המלצרית הייתה חמודה בטירוף.
 

Ychili

New member
פגישה הזויה

דיברנו בטלפון לפני כן, ידענו ששנינו מבתים מסורתיים אבל התרחקנו קצת מהקן של ההורים אז התרחקנו מהמסורת. הוא היגיע לפגישה בחור חובש כפה. יש לציין שלא אמר את זה בטלפון. אני באתי עם חולצה קצת פתוחה (הבריזה של חוף הים בליל קיץ עושה לי טוב). בכל מקרה הבחור, עוד לפני שהקפה מגיע שולף משפט "אני לא יכול להיות איתך כי יש לך כתובת קעקע על החזה". הסתכלתי עליו ושאלתי - על מה אתה מדבר?, אז הוא ענה בלי היסוס - הדולפין שחרוט לך על הציצי השמאלי. אופס, גם מסתכל וגם מבקר. לא שתקתי, הייתי חייבת לענות - אוי, אחד הטעויות שלי, ציצי שמאל שלך, אבל זה ימין שלי, סתם עניין של השקפה. הבחור היה בהלם. אחרי שההכרה חזרה אליו, ביקש סליחה אז עניתי - סולחת אבל נראה לי שאתה צריך שותפה אחרת לקפה. קמתי ועזבתי את המקום בלי להסתכל אחורה.
 
פגישה חצי פגישה....

שלום רב לכל משתתפי הפורום!!! לאור חזרתי לשוק "הבשר" או שוק ה"פו"פ" הייתי מאד מעוניין לשתף אתכם בחלק מחוויותיי כיום. לפני חודשים מס' לאחר גירושיי הכרתי בחורה באמצעות הטלפון "טעות במספר" הייתי קורה לסיטואציה, השיחות היומיות זרמו קלחו להם בקיצור חבל"ז. לאחר מס' ימים קרה הדבר ונפגשנו הפגישה היתה ממש "חלומות מתגשמים" עם המון ניצוצות בעיניים. הכל זרם טס לו אץ לו, אבל בסופה של אותה פגישה נשארה התחושה שלא אני הוא האיש אשר אותו חפצה אותה עלמה. עד למחרת אותו יום הוצפתי בהודעות לנייד "אותך אני רוצה". הייתי מסונוור והרגשתי "הכי שווה בעולם" עם המון פרפרים בלב ועם הרגשה ש"היא הכי יפה בעולם והיא מלכת היופי שלי שממש נולדה בשבילי". וכך עפו טסו להם 12 חודשים עד ליום שבו עם כל ה"טוב" שבעולם הרגשתי תחושת "מחנק" מהרבה סיבות שאותן לא אפרט כרגע. אז "אולי בזמן אחר, אולי במציאות אחרת, תהיי בשבילי מאושרת, ויופייך ילטף את חיי, אולי מאוחר מידי." מבחינתי פגישות יכולות להיות עצומות ומדהימות ביופיין ואני עדיין ממשיך לאותן פגישות "בליינד דייט" כי לדעתי כל אדם באשר הוא אדם וכל אחד שונה ממשנהו ואל לנו לשפוט לפי אותן פגישות שאולי אף מאכזבות כי הרי בסופו של דבר אנו רוצים להפיק מהם את המיטב. בכל אופן אני אישית ממשיך" לשיר ולאהוב מהלב ונותן צ'אנס" שלכם באהבה ה"אוהב מהלב".
 
זמן להיפתח../images/Emo4.gif

שבוע שיחות בטלפון,
מתלבטת...כן/לא ....כן/לא בסוף החלטתי...לכי על זה מה כבר יכול להיות. שלח לי SMS ואמר לי "נו....את לא חושבת שהגיע הזמן להיפגש" אמרתי טוב... הבחור בשלילה, מה שאומר שאני נתבקשתי להשקיע מרחק נסיעה, דלק,
מאמץ ושלא לדבר על ביביי סיטר. בדרך ...שואלת איך מגיעים ולאן,,,לתומי חשבתי בית קפה מוכר וידוע. והוא בבטחון מלא...ניפגש ליד ביתי...יתאים יתאים, לא, לא. "אני כבר בשניה הראשונה יודע אם זה זה או לא".
התעקשתי ואמרתי...ואם זה זה...נמשיך לעמוד ברחוב? "מה עושה לכן הבחורות שני כסאות ושולחן", "מה כ"כ נחמד בלשבת לשתות קפה" "כאילו זה העניין"....
ואני קצת בשוק, מנסה להעביר את המבוכה בהומור... הלא...כבר יצאתי...אז מה... אחזור על עקבותיי או...שאמשיך "מה לא תשקיע בי קפה?, אתה יודע מה אני אשלם.." צוחקת...
סוכם שנתקדם לקפה קרוב באם יתאים.
אני מגיעה... נפגשים ליד ביתו, סמוך לפח הזבל השכונתי,
ותוך כדי שיחה אני שומעת ללא הרף את הביוב השכונתי מרעיש בכל פעם שאחד השכנים... הוא התלהב ממני חיצונית, אני...מצידי חשבתי ..בסדר. עומדים שם 3 שעות, ליד הזבל והביוב והבחור לא מציע...לשבת. צמאה, עייפה, ביקשתי לשבת ברכב שלי, כי כבר התעייפתי.
נכנס איתי לרכב....ו...כלום. לאחר שעה נוספת ,ביקש לראות אותי שוב...ע"מ לשכב איתי. נמשך אליי מאוד, חושב שכשיש משיכה , אז למה לעצור...טוען שאני אולד פאשן בגלל שביקשתי זמן...זמן להיפתח, להרגיש חופשיה ונינוחה. אבל סימן לי
ואמר שמזמן לא נתקל בבחורה טובה כמוני
וזה מושך אפילו יותר. הסתיים נחמד...אני לא יודעת אם ארצה לפגוש אותו שוב מה שכן הדייט הכי הזוי שהיה לי (ולא שהיו לי הרבה). יום מקסים לכם
 
שלא תבין לא נכון

הוא היה סבלני ועדין, לא לחץ פיזית או פסיכולוגית. השיחה הייתה נינוחה ואפילו כייפית. אולי טעיתי בסיומת - לחזור - בטוח לא!! אבל עדיין, זה לא היה משהו נוראי, פשוט לא רציני מבחינתו ואפילו במבט שני מעריכה, הבן אדם לא מוכר לוקשים הוא ישיר ואמיתי. מה עדיף?? חנפן אבל תחמן, מניפולטיבי ושקרן. במקרה הזה , הבחירה בידיי מראש.
 

Puzzluna

New member
אחד ההזויים שלי...

דיברנו בטלפון (גר קרוב אלי), אמרתי שאני קופצת לסופר והוא מיד התנדב להצטרף.... חשבתי שזה יכול להיות מעניין דייט בסופר אז זרמתי עם זה. נפגשנו במדרגות הנעות, הוא ממש לא הטיפוס שלי אבל ניסיתי להיות נחמדה למרבה הפאדיחה הוא החליט להתלונן על אחת העובדות שלא הייתה ליד הדוכן שלה והוא ממש עשה שם באלגאן, ועוד טרח להגיד לי שהוא בד"כ לא מתלונן אבל לי בהחלט הספיקה הפעם הזו שהוא כן התלונן ועוד בצורה כזו גועלית כדי להמלט משם בזריזות.
 
אני לא דוגמה.

מי שמכיר אותי מכאן, אישית, יודע, שאני שברתי את כל מחסום הדייטים. כתבתי ספר שלם על כך. אין לי אחד ספציפי. כולם היו מקוריים וסיפקו השראה מלאה לספר. ועדיין...לא אמרתי נואש. אבל אם אתם רוצים לצחוק, יש לי אחד מיוחד במינו... למי שיש סבלנות לקרוא כמה שורות טובות, רק כדיי להעלות רייטיניג לפורום ורק כדיי לחייך... כנסו לפרק של "יציאת מצריים" - או "מלאך בכחול"
 

hornyman73

New member
אתמול היה לי אחד כזה

היא אמרה לי לבוא אליה הביתה. הגעתי. דיברנו הרבה והיה ממש נחמד. לאחר כשעה היא פתחה בנאום שבו הסבירה: אני אף פעם לא מזמינה בחורים לביתי. אם אני נפגשת לסטוץ זה תמיד במקום אחר, הבית שלי זה לא בית זונות. אתה נשמעת לי בחור נחמד ולכן הזמנתי אותך לביתי בלי חשש, אבל סקס לא יהיה בינינו עכשיו, אולי אח"כ. הסכמתי איתה והודיתי לה על הכנות. שתינו קצת וודקה, שהיא הציעה ומזגה. התעייפתי והיא הציעה לי לישון בחדר ליד חדרה. הסכמתי, והיא ליוותה אותי לחדר. חשבתי שהיא רומזת שהיא רוצה סקס..אז אמרתי לה שתבוא קצת לשכב לידי. היא התחילה לצעוק עליי: "הבטחת שלא תנסה כלום!" וגירשה אותי בבושת פנים מביתה.
 

גלית35

New member
אז ככה היו לי 2 מוזרות אחת ../images/Emo20.gif

לפני מילון שהיתי בת 24 אני חושבת. לא זוכרת איך נפגשנו-זה היה עוד הרבה לפני האינטרנט-הקיצור פגישה שני קובעים לסרט-הבחור בקושי יודע איך להגיע אלי-אחרי שנפגשנו ליד הבית שלי. בדרך לתל אביב אני מסבירה לו איך לנוסע-תרגעו כל הגברים הוא שאל אותי...ולמרות שאמרתי כאן תפנה ימינה הקוקו המשיך ישר ככה שנסענו לתל אביב דרך ג'בוטינסקי הארוך והפקוק. בסוף הסרט הולכים לחניון והוא מתחיל להתוכח איתי האוטו שם -ואני מדברת על החניון של דיזגוף סנטר,אני מנסה להגיד לו שהוא טועה והוא בשלו.אמרתי לו שיש אופציה לחכות עד הבוקר ולראות איפה האוטו. בסוף אני צדקתי. ממני הוא לא משע יותר. הפגישה השניה היתה לפני איזה חודשיים-בחור רווק בן 39 דרך אחד מאתרי ההכרויות.השאיר טלפון-אני מצלצלת בשבת ב17 בערך אין תשובה,בכרטיס שלו היה כתוב "יחס לדת אספר בהמשך".אמרתי נו שויין אולי הוא לא בבית. יום שני שוב טלפון אין קול ואין עונה-הפעם השארתי לו את המספר שלי,הוא צלצל אחרי כמה ימים.נשמע קצת מוזר,בישן,ואחד כזה שצריך לסחוט בכדי לקבל תשובה. סוף סוף קבענו להפגש הגענו לבית הקפה "ארומה" -המקוף היה מלא ובמזל מצאנו שולחן.התישבנו דיברנו קצת ואני רואה שהבן אדם כל הזמן "מנקה לכלוך דימיוני מהשלוחן"-אמרתי טוב מתרגש טבעי. פתאום הוא אומר מה לא נגש מלצר כאן-אמרתי לו שרות עצמי-לך תזמין אתה ואני אלך אחר כך-תגידי לי מה את רוצה-אני אומרת קפה קר.הבחור נכנס ושלוש פעים יותא ושואל אותי אם אני בטוחה שזה מה שאני רוצה ואם זה לא יהיה לי קר מידי.אמרתי כן בטוחה,חזר עם קפה קר-סוף סוף ומיץ תפוזים. ממשכים לדבר....ואני לא זוכרת איך הגענו לזה-והוא מספר לי שהוא מת על קניות ושלפני הפגישה הוא היה בצות הקרוב-שאלתי אותו איפה בACE? אומר לי לא ,מה פתאום,במגה,חצי חינם וכדומה,מסתבר שהבחור קצת קמצן עושה סקר שווקים בחצי מדינה,נוהג ללכת סתם לטייל בחנויות מזון. והתחיל להרצות לי ששמע איפה אני עורכת קניות שנורא יקר שם. אחרי חמש דקות אני כבר לא היתי שם.
 
למעלה