סבח אל נור גם לך

אורית28

New member
סבח אל נור גם לך

סער`לה באמת תודה על המחשבות, אני עדיין בחתיכה אחת מבקשת רק שקט שיהיה לנו בוקר טוב לכולם ויום נפלא....
 

sahr12

New member
שמח שאת עדיין חתיכה.....

אחת:)... יהיה שקט פעם....ואל תזמיני אותי אלייך בתקופה הקרובה:)
 
למעלה