סבוטז`

סבוטז`

אמרתי שאני לא כותב דברים רציניים נכון אבל את השיר הזה אני מקדיש ב``אהבה`` לאנשים פה תקראו ותפנימו *בהשראת סבוטז` של הביסטי בויז אני לא יכול לסבול את זה וזה קורה אני יודע שתכננת את זה ואתה חולה התוכנית שלך שטנית ולא עובדת הפיכה צבאית שמתקיימת הפיכה מבפנים מהבטן הרכה אהבת הזעם האימה לא יודע איך לומר אתה חיי את העבר שלטונות החוק לא קיימים בלי אהבה בלי מחילה רק זעם מבפנים אתה הורס כל חלקה טובה פשיזם של ההמון שלטון בלי שמחה להרוג רק כדי לראות את הדם זעם הרחובות אני נדהם וסמים בורידים שאומרים לך בפשטות תצטרף למהפכה או שתמות רוצה מהפכה אך לא כזאת אוהב את הזעם אבל לא רוצה למות אז בוא אני אגיד לך משהו ואל תפחד המהפכה שלך לא אמיתית לא באה מהלב שגיאות במחשבה אתה לא יודע מי אתה אז אדון זעם ואימה לך חפש תחברים שלך רוצה לזעום אך בדרכי מוות לא יעזור מלה שלי לחזור על עצמך כמו מנטרה קבועה סתם פשוט סתם פורצת מלחמה אני לא יכול לסבול את זה לא יכול לחשוב על זה רוצה גבוה אבל לא כזה אז בוא אני אגיד לך עוד משהו קטן הסבוטז` שלך עלוב דיי מיושן
 
קארל..

פשוט נכון! מסכים איתך ידידי המורד..:) יאללה תעשה חיים מותק ואם בא לך לשפוך מעט אור על הפורום הזה אתה ידע מה לעשות.. אפי
 

על האש

New member
קארליטוסססס..

טוב שברחת בשיר הזה לתאר את המצב פה..אין יותר נכון מזה... ואני באמת מקווה שתשאר פה ותמשיך לכתוב... שיהיה יום נפלא..(-8
 

t@gel

New member
לא הסבוטז` עלוב

עלובים הם אלו הנלחמים שלא לצורך עלובים הם אלו המשתמשים בכוחם לרעה עלובים הם המאיימים עלובה בצביעות של האנשים שהיא אפילו לא מתוחכמת דייה בכדי להצליח במזימתה עלובות הן המילים המפוארות גדולות בנפח אך ריקות מתוכן עלובה ההשפלה שמוכנים לספוג ואין היא אפילו מצליחה לזעזע עלוב היחס שאנשים מסוגלים לתת ובאותה נשימה לומר ``אני אוהב`` עלוב שאנשים טוענים לאהבה עלוב שאנשים דורשים אהבה עלובים החברים שדרכו עליך עלוב נפש האדם אשר שכח את חבריו ורץ לו לחפש אהבה במקום אחר וחבריו יושבים וממתינים לו בדממה עלובה האנושות שהצליחה לבזות אותך עלובות הרוחות שלא סערו בך עלוב נפש אתה כי בכלל הסכמת וזה הפרדוקס שלי... עכשיו כל הבוגרות נפשית... כנסו ותגיבו לי... הרי אתן כל כך חכמות... כל כך נבונות.... נראה אתכן מבינות.... לא!
 
למעלה