סבב מס' 3- סיכום ביניים

רק שומרת על אופטימיות זהירה


כהרגלי :) ומכינה את עצמי נפשית לכל בשורה שלא תהיה.
תודה רבה יקירה. מאחלת לך שבסיבוב השני הדרך תתקצר ושיהיו בשורות טובות

&nbsp
 

פאשון

New member
מעולה!!!

חדשות נפלאות! אני כל כך שמחה בשבילך ואחרי כל מה שעברת עם השאיבות הכושלות וההפלה...נהדר שיש חווייה מתקנת. הלוואי והרוב יהיו תקינים וההריון התקין והמיוחל יגיע במהרה.
מחזיקה אצבעות חזק חזק ומתפללת בשבילך
 

Nashuki

New member
תודה על הסיפור, הגיע בזמן אחרי בשורות קשות

כרגע התבשרתי שאחרי שאיבה ראשונה אתמול בה נשאבו 2 ביציות, לא התקיימה הפרייה בעקבות ביציות לא תקינות. אני ממש מרוסקת. הפרוטוקול שלי כמעט זהה לפרוטוקולים שתיארת. אני מחפשת בנואשות סיבות להתעודד כשכרגע כל מה שבא לי זה להכנס למיטה ולא לצאת. פעם ראשונה שאני עוברת את התהליך ובשורות ככ מדכאות. מקווה שהפרוטוקול הבא יהיה באמת יותר מעודד. המחשבות שלי מפליגות לגרוע מכל, למחשבות שמשהו לא בסדר איתי ועם הביציות שלי. האי פריון שלנו ״בלתי מוסבר״ ואני מתחילה לחשוב שאם זה לא קרה טבעי אולי באמת משהו לא תקין בביציות שלי. מחשבה ממש מטרידה. רוצה להיות חיובית ואופטימית, אבל אחרי בשורות כאלו זה נראה כמעט בלתי אפשרי.
 

ray of light

New member
מבינה אותך

בסבב הראשון שהיה לי התבאסתי אבל עוד אמרתי לעצמי שתמיד סבב ראשון זה ניסוי וטעייה. בסבב השני כבר התרסקתי כשהבנתי שזה הולך לאותו המקום בדיוק. אחרי שתתאוששי אני מקווה שתוכלי להיפגש עם הרופא ולשקול מה משנים לפעם הבאה. אולי יהיה כדאי לנסות פרוטוקול ארוך ומינונים יותר גבוהים. מוקדם להסיק מסקנות מסבב אחד ואני מקווה בשבילך שיהיו שינויים משמעותיים לפעם הבאה. קחי לך את הזמן להתאושש ולנוח. תנסי לא לחשוב יותר מדי כי מה שהיה היה ומפה לומדים ומנסים פרוטוקול שונה ויש תקווה שהוא ייתן תוצאות שונות. אני פה אם תרצי לשתף. שולחת חיבוק :)
 

Nashuki

New member
תודה על העידוד

עד עכשיו לא רשמתי בפורומים, וזה כיף לקבל מילה טובה. מקווה שיעבור ההלם של היום הזה וארגיש יותר טוב בהמשך, אני מרגישה ממש שבורת לב. חיפשתי בפרומים עוד בנות שזה קרה להן, ומצאתי כמה. עדיין ההרגשה קשה. התגובה שלי לפרוטוקול מראש לא הייתי טובה, אז אולי באמת פעם הבאה יהיה יותר טוב. לא ידעתי שבטיפולי פוריות לא עושים חודש אחרי חודש, ובסבב הבא אהיה בחול...ככה שיש לי עכשיו חודש וחצי של מתח. מקווה שהזמן יעשה את שלו...
 

acka

New member
איזה יופי

בינתיים נשמע סבב מבטיח במיוחד.
לא היה לי מושג שעושים PGD בפרטי.
איפה עושים את בדיקות המעבדה, גם במדיקל?
 
בשערי צדק

המדיקל עובדים בשיתוף עם המעבדה הגנטית של שערי צדק (שכרגע הוא בית החולים היחידי שמשתף פעולה עם מס' בתי חולים אחרים).
השאיבה במדיקל, ושם גם מבצעים את הדגימה מהעובר ביום 3 או 5 ולמעשה מעבירים תא מהעובר עם שליח מיוחד לירושלים לבדיקה הגנטית שמתבצעת בשערי צדק.
בעתיד הלא רחוק גם אסותא רמת החייל אמורים לפתוח מעבדת PGD ותהיה אופציה נוספת למי שתרצה לבצע טיפול עם רופאים פרטיים.
 
למעלה