סבב מס' 3- סיכום ביניים

סבב מס' 3- סיכום ביניים

אחרי 2 סבבים בתל השומר , שבכל אחד מהם שאבו 3 ביציות והעוברים לא התפתחו כך שלא היתה החזרה.. ואחרי הפלה בשבוע 8 בעקבות שק הריון ריק (מהריון טבעי בין הטיפולים), התחלתי סבב שלישי וציפיתי לגרוע מכל.
אבל כמו שאומרים- משנה מקום משנה מזל.. עברתי לרופא במדיקל סנטר, וקיבלתי יחס מדהים ואישי ופרוטוקול שכנראה עשה שינוי רציני..

בסבבים הקודמים התחלנו ב4 ימים גונאל 150/112 ואז מנופור. כשראו שאין תגובה העלו קצת את המינונים , אבל התגובה היתה נורא איטית והפערים בין הזקיקים היו גדולים מדי. לדיכוי- קיבלתי צטרוטייד, ולביוץ- קיבלתי אוביטרל אחד. בשתי השאיבות כאמור שאבו 3 ביציות ובשתיהן העוברים הגיעו ל-4 תאים רק ביום 3.

הפעם התחלתי עם דיכוי של סינרל עד למחזור (פרוטוקול חצי ארוך) וכשהגיע המחזור התחלתי להזריק 450 פרגובריס (בעצם מינון משולש ממה שהיה בתל השומר).
התגובה היתה מהירה יחסית והשאיבה נקבעה ליום 12 (לעומת יום 18 בסבבים הקודמים). לדיכוי- שוב צטרוטייד. לביוץ קיבלתי 2 דקפפטיל ו-1 אוביטרל שנראה שעשו יופי של עבודה.. יומיים לפני השאיבה הזקיקים הכי קטנים היו 12, 14, 15 והכי גדול היה 20. ה-E2 היה 7550, לעומת 3000~ בסבבים הקודמים.

אחרי השאיבה במדיקל, שהיתה בדיוק בשעה שנקבעה (לא מובן מאליו) ועברה בשלום וללא כאבים, הרופא עידכן ששאבו 14 ביציות... פשוט לא ייאמן... אפילו לא חלמתי על מס' כזה..
למחרת עידכן שהם טעו ושאבו 15 - טעויות כאלו אני מקבלת בכיף ובשמחה
מתוך ה-15 ביציות.. 14 הפריות עם איקסי. מדהים.. אין מילים.

היום כבר יום 3 וכרגע יש 10 הפריות באיכות טובה ועוד 3 באיכות פחות טובה.
אנחנו עושים PGD והרופא החליט לגדל אותם עד יום 5 ולדגום רק אז כדי כמה שפחות לפגוע בעוברים, ולהקפיא, כלומר סבב ללא החזרה. ממשיכים לקוות לטוב ושהעוברים ימשיכו להתפתח עד יום 5, שיעברו בשלום את הדגימה ושיהיו בריאים!

צריך עוד הרבה סבלנות.. ולהמשיך לקוות לטוב.. אבל ממה שנראה עד כה אין מה להשוות לעומת הסבבים הקודמים. הלוואי שימשיך ככה..
 

צקצק2

New member
קודם כל נשמע שיד לך רופא מדהים

ומצויין. גם הפרוטוקול שקבע העלה את טיב וכמות ההפריות וגם עצם העובדה דמגדל ליום 5 pgd לא ברור מאליו. רוב המחלקות נוגעות בעובר יום 3 ולקחת 2 תאים מתוך 8 זה המון. מקווה בשבילך שיגדלו לך לבלסטו כי זה גם סיכון שצריך לקחת אך שווה זאת . אני מציעה לך כן להחזיר עובר אחד ביום ה6 ואת השאר להקפיא. יש אפשרות כזאת. הסטטיסטיקה מראה שבטריים יש יותר סיכויים אז למה לא בעצם ללכת על כל הקופה? את יכולה לקרוא בבלוג של ד"ר דורון גולדנברג. יש את דעתו על pgd . שיהיה לך הרבה בהצלחה. כיף לשמוע. מחכה לעידכון על בטא קרובה בע"ה אמן!!!
 
לגמרי

והוא גם הרופא שלי :) אז אני בהחלט בידיים טובות!
הלוואי שימשיכו לגדול.. כמובן לוקחת בחשבון את כל האופציות..
הוא החליט שנעשה סבב ללא החזרה הפעם. לא שמעתי על החזרה ביום 6.. יש שעושים את זה? עובר יכול לשרוד באינקובטור עד יום 6?
 

צקצק2

New member
כן יש אופציה להחזיר עובר pgd ביום ה6

עד יום ה6 אפשרי לגדל באינקובטור ולהחזיר...מעבר לזה הצליחו בעולם לגדל גם עד יותר מזה... אבל לא ניסו להחזיר דבר כזה ...כי הרי ידוע שעובר בערך ביום ה6 אמור להשתרש ברחם. אין לי ספק שהרופא שלך יודע מה הוא עושה ולכן אולי כדאי לשאול אותו על כך. יכול להיות שהוא יסביר לך את פשר ההחלטה. בכל מקרה קראתי כפי שכתבתי לך את המאמר על pgd בבלוג של ד"ר דורון (הוא הרופא כן?? הוא נשמע כ"כ מקסים ואהוב ...אני כל הזמן קוראת שם..) ושם הוא אמר שניתן להקפיא או להחזיר ביום ה6. שיהיה המון המון בהצלחה.
 
תודה רבה!

האמת שאני מאתמול מרגישה לא כ"כ טוב ונראה לי שזו החלטה חכמה לא להחזיר הפעם. קיבלתי מינון די גבוה הסבב, אולי עדיף לחכות שהגוף יתנקה קצת ויהיה מוכן לקראת ההחזרה. נחכה בסבלנות בינתיים
 

צקצק2

New member
לכי עם ההרגשה שלך

הכי טוב זה קודם כל שתרגישי טוב. ויאללה אמן ויצליח הפעם...גירויי יתר עם הריון זה בהחלט דבר לא קל. מאחלת לך ארטיק שיהפוך במהרה לעובר בריא ושלם אמן.
 
נשמע מדהים!

אמן וימשיך כך. כל הכבוד לרופא וכל הכבוד לך.
מקווה לבשורות טובות :)
 

spirt20

New member
זה מה שקרה לי

היה סבב ראשון מעולה ועוד שני סבבים עם מעט ביציות מאחר והיו זקיקים קטנים ובודדים גדולים.. בר חווה עשה לי פרוטוקול חצי דיכוי ובאמת נשאבו 12 ביציות. מאחלת לך הריון בידיים מלאות מהסבב הזה ושיהיו מוקפאים לילדים הבאים!! מחזיקה אצבעות
 
כנראה חצי דיכוי יכול לעזור במקרה שלנו

ובטח גם דיכוי מלא זו אופציה לא רעה.
תודה רבה, מאחלת לך גם ידיים מלאות, מחזיקה אצבעות בחזרה :)
 

spirt20

New member
אהובה זה הסבב שלך מחזיקה אצבעות

הודות לבר חווה אני חובקת קטנטנה שנולדה אחרי 7 הפריות.. אז הוכחה שזה יכול להצליח גם כשמרימים ידיים. מחכ לפוסט המשמח שלך:)
 

arelhadad

New member
איזה פוסט מעודד

היי אשמח לדעת מי הרופא שטיפלת אצלו. אני כרגע מטופלת אצל בר חוה ומאד מאוכזבת.גם לי כל הזמן אומרים משנה מקום משנה מזל ושאני חייבת להחליף רופא. היחס מאד השתנה וזה כבר לא זה. אחרי כל כך הרבה טיפולים הוא מרים ידיים האמת שאמרתי לו שקשה לי עם ההורמונים האלה. אני בת 43 עוד מעט וממש חייבת המלצה על רופא טוב.
 
הלוואי, אבל גם אם לא..

לפחות עלינו על פרוטוקול מנצח, שזה לא פחות חשוב!

&nbsp
תודה רבה לכולן

&nbsp
 

spirt20

New member
לא לאבד תקווה!!

צריך רק עובר אחד מנצח .. מנסיון. אני מחזיקה אצבעות 555 שום בצל
 
למעלה