סבב הפריה חדש ולקיחת וויטמינים

spirt20

New member
סבב הפריה חדש ולקיחת וויטמינים

האם אני יכולה לקחת q10 או ויטמין d?
 

cookiii

New member
את צריכה להתייעץ עם הרופא

בגדול לא צריכה להיות בעיה אבל חשוב לראות שהרופא לא נותן לך תרופה שיכולה להיות מושפעת מהויטמינים.
 

spirt20

New member
תודה טוליתי מאחלת לכל הנשים האהובות

שמתחילות סבב חדש שהוא יהיה המנצח ונתראה רק בשמחות. ליבי עם ההרוג ומשפחתו- יהי זכרו ברוך ואמן ולא יהיו נפגעים יותר בארצנו
. אמן ונביא ילדים לעולם יפה יותר. אז שיהיה לנו סופר בהצלחה בננות. ושאלה לטוליתי- בסבב ראשון החזירו לי עובר אחד למרות שהיו לי ״רק שישה״ מתוך 7 ביציות מאחר והרופא טען שאני רק בת 27 והעוברים מושלמים, בסבב מוקפאים הוא הסכים לשניים. בהפריה שניה היו ״רק ״ ארבעה עוברים מושלמים מתוך 5 ביציות ושוב הוא והמנהלת מעבדה רצו להחזיר 1, ובסוף שכנעתי אותו לשניים. כרגע יש לי 3 מוקפאים יפים( משני סבבים) ושכנעתי את הרופא חחח שעושה מה שאני מבקשת לסבב חדש שאני מתחילה עכשיו, מתפללת לעוברים יפים.. האם להתחנן לשלושה( בעזרת השם שיהיו אמן), או שניים?? כי הוא אומר שהוא לא יחזיר לי יותר משניים... הדרך פעולה של הרופא היא בסדר??
 

טוליתי

New member
יש לך רופא אחראי!

לדעתי, בגילך לא צריך להחזיר יותר משני עוברים, וגם זה הרבה. ולמה? כי המטרה שלך היא לסיים הריון בידיים מלאות. הסיכון לאי סיום ההריון בידיים מלאות גדול יותר כאשר מדובר בהריון רב עוברי.

בנוסף, ישנם גורמים המשפיעים על הקליטה, והם אינם ידועים, כך שהחזרה של עובר יחיד היא בבחינת "פיצול כוחות", במקום לשים את שני העוברים באותם תנאים, וכך אם לא נקלטו, איבדת שני עוברים יקרים.

דבר שלישי, במעבדות רבות כיום שיטת ההקפאה החדשה (וטריפיקציה) מאפשרת להפשיר עוברים ללא פגע, כך שגם במקרה של מוקפאים לא כדאי להחזיר יותר משני עוברים, ועדיף עובר אחד.

התגובה שלי ארוכה ומפורטת כדי להוכיח לך שהרופא שלך נוהג באחריות
.
 
למעלה