סאן-דיאגו

giladshay

New member
סאן-דיאגו

סופ"ש ארוך של יום העצמאות האמריקקי בחרנו להעביר בחלק הדר' של קליפורניה.
איך אפשר לבקר בסאן-דיאגו ולא לצלול!? פחחח...
יצאנו לדרך בשישי, מאוחר יחסית.


The Children’s Pool, La- Jollaשבת בחרנו להעביר בשנירקול, בבריכת הילדים, בניצוחו של מר נתן וייסמן, מיודעו של חבר פורום שנעלם אי שם, מר לב ויינשטיין.
אני יודע על לפחות מס' חברי פורום שביקרו פה.


The Wreck Alley

בראשון נרשמנו מבעוד מועד לשתי צלילות בוקר מוקדמות, על הלואיס-אן, האחת ביוקון והשניה ברובי אי.
טמפ' פני המים 18 מ"צ, טמפ' תחתית 12 מ"צ.
https://www.youtube.com/watch?v=Nh8JDxRfSXA

שני יועד בעיקר לחזרה הביתה לכיוון פיניקס.
גל"ש.















 

giladshay

New member
אילן, גם אני יודע לקרוא. אז ששני טילים פגעו, אז מה!?

נשארו ברזלים!? אתה מסכים איתי שהיה יכול להיות נחמד לצלול למקום שאולי חלק מהספינה נשאר- לא!?

בעצם לגבייך אני ספקן כי אתה לא צולל מדמנה

אתה יודע מה? הנה בשבילך- מדמנה מסוג אחר:
https://www.youtube.com/watch?v=6--ShD488ng&feature=youtu.be
 

ilanbt

New member
גלעד מה הקשר למדמנה?

גם אם היו מטביעים סטי"ל בים האדום על ידי 2 הרפונים לא הייתי סבור שיוותר ממנו משהו שראוי או בטוח לצלילה.
 

giladshay

New member
זה אני לא יודע ואשער שגם אתה לא יודע

אנחנו יכולים להעריך שאולי לא נשאר כלום, אבל שום דבר לא בטוח.
ייתכן שמשהו נשאר וגם אם מדובר במספר שאריות ברזל- הייתי רוצה שתהיה לי את האפשרות לצלול לשם ולהחליט בעצמי אם האתר שווה ביקור חוזר, או לא.

בנוסף, אתה כצלם שאוהב לצלם חיים מתחת למים, בוודאי יודע ששרידי ספינות- מושכים כול מיני מרעין-בישין (ביטוי שהשיח חולה עליו) וכיו"ב.

אתה יודע מה!? אלך קצת קדימה... לדעתי (אבל רק לדעתי
), ישנם לא מעט גרוטאות במים שמכוערות חבל"ז ורק הדגה שמסביבן- משדרגת את הצלילה להנאה מושלמת!
 
למעלה