נתקלתי סדנת פנג שואי מעולה!

dindin doo

New member
נתקלתי סדנת פנג שואי מעולה!

לשמחתי נתקלתי בסדנת הפנג שואי הזו ונדלקתי לגמריי , סרטון מגניב וקליל שידריך אתכן ואולי אותכם להוציא את ה"רוחות ושדים" מהבית, אשמח לקבל תגובה אם עבד הקטע:)
 

yoavfs

New member
טיהור אנרגטי, מה דעתכן/ם?

מהו טיהור אנרגטי, ולמה צריך אותו? למה בכלל יש "רוחות רעות" או אנרגיה שלילית (= תחושות שליליות) במבנים ? מאיפה הן באות? האם כל אדם שחש לא נוח מרחב הפרטי שלו, ואשר יעשה טיהור אנרגטי, יפתרו בעיותיו, ותחושותיו יהיו טובות מתמיד? התשובה: כשנבין מה גורם לתחושות רעות בבית, נדע מאין הן באות, ואולי גם איך לפתור אותן (אך לא בטוח כי נצליח...).
 
טיהור אנרגטי

טיהור אנרגטי הוא מאוד חשוב ובכל מבנה, הטיהור האנרגטי כפי שאני רואה אותו מקורו בצ'י האדם בשונה מהפנג שואי העוסק בצ'י האדמה. רוחות, אנרגיה שלילית מגיעים מסיבות שונות ומקורות שונים, יש שמקורן באדם, יש שמקורן בסביבה, יש שמקורן ב"חלונות" אסטרליים כאלה או אחרים, יש שמקורן מסיבות קשרים בלתי פתורים בין נשמות שמתקשות לעבור לעולם שמעבר. האם כל אדם שיעשה טיהור - יפתרו בעיותיו? אולי, מי יודע? צריך לנסות וחשוב לערוך זאת. נחשפתי לסיפורים מצמררים בנושא - אך למצבים באמת בעייתיים ומורכבים יש צורך בטיהור עמוק ורציני! אני ממליצה להיעזר באנשים בעלי יכולות מדיומיות ותקשוריות גבוהות כאשר יש צורך בטיהור רציני במצבים קשים, ולא בעזרת מרווה או קטורת..
 

ilanamysticana

New member
לימודי פנג שואי

פנג שואי היא תורה רצינית ביותר עתיקת יומין (למעלה מ-6000 שנה) יש מסטרים במזרח שהם מוערכים ביותר. חלקם "ברחו" גם למערב. בארץ. יש כמה יועצים שהשקיעו בלימודים מעמיקים שנסעו לסדנאות בחו"ל בהדרכת אותם מסטרים. לדעתי בחיפוש רציני אפשר למצוא אותם באתרים.
 
למעלה