נתקלתי במשהו מוזר שאין לו הסבר..

נתקלתי במשהו מוזר שאין לו הסבר..

יש אצלי כרגע מחשב של חברה שכאשר הוא נדלק המאוורר שכל המעבד כלל לא עובד אך המחשב עולה ועובד נורמלי לחלוטין. חשבתי שהלך המאוורר אז הלכתי וקניתי אחד חדש של חברת ג'יגהבייט שנקרה neon cooler 7 שיש עליו נורות לד כחולות. שמתי אותו במקומו וחיברתי ללוח אך הפלא ופלא גם הוא לא מסתובב. אני יודעת שהוא מקבל חשמלכי הנורות הכחולות שעליו נדלקות אך המאוורר עצמו פשוט לא מסתובב. אני אובדת עצות ולא יודעת איך להסביר תופעה זו.. יש לציין המחשב הוא AND 1800+ עם מערכת XP עליו והמחשב עולה ועובד מהר וטוב האם מישהו נתקל בתופעה כזו?
 

point2i

New member
טלקינזיס ../images/Emo28.gif../images/Emo28.gif

 

ykiki

New member
לא מקפיצים אחרי 40 דק'...

לא כ"כ מקובל אצלנו (הציצי בחוקי הפורום). בכל אופן, כדי להקפיץ צריך לרשום לפחות 10 תווים בתוכן ההודעה ו/או להכניס אמוטיקון כלשהו לתוכן ההודעה.
 

point2i

New member
עכשיו ברצינות !../images/Emo9.gif

זה באמת מוזר ההסבר של התופעה הזו לא נשמע מוכר , אבל מה דעתך למשל לקחת את המחשב ( אני מתאר לעצמי שבחוסר רצון ) אל מעבדה או טכנאי טוב שיבדוק ??? קצת קשה לאבחן בעיה כזו , את יכולה גם להריץ את תוכנת ה everest לבדיקת מתחים שמגיעים ללוח ע"י הספק , וכך לוודא אם הם תואמים לנדרש ! אגב הנורות היפות הכחולות הללו לפעמים צורכות מתח וזרם הרבה יותר נמוך ממה שזקוק לו המאוורר ואולי זו הסיבה שנראה שהכל כאילו תקין!
 

ykiki

New member
על איזה לוח אנחנו מדברים../images/Emo35.gif

יש לוחות עם בקרת חום/מאוורר אוטומטית, בהם הלוח יודע לשלוט על המאוורר לפי הצורך (עומס החום). אם ממש מתעקשים, אפשר לחבר את המאוורר לנק' מתח אחרת (בדר"כ יש לפחות שתיים), או ישירות לספק-כח.
 

az ma

New member
לפני שנכנסים לפאניקה...

החוש-חש אומר לי שאין בעייה אחרת סביר שווינדוס היה מכבה את המחשב... אבל, ועם זאת, מציע לבדוק טמפ של המעבד בעזרת Everest... או תוכנה אחרת...
 
דרך אגב חיסרתי את המאורר

לשני החיבורי מתח אחד בכל פעם, ובשניהם יש את אותו הדבר המאוורר פשוט לא מסתובב
 

ykiki

New member
רגע - בלוח הזה יח' הקירור מוברגת!

ואין מקום לחבר יח' קירור סטנדרטית, למיטב זיכרוני. אני מאוד מקוה שאת לא מאלתרת שם חיבור זמני... פעם שרפתי ככה מעבד
 
יח' הקירור לא מוברגת!

המאוור מתלבש על המעבד כמו בכל לוח אם רגיל ולא מוברג עליו. המאוורר הקודם גם לא עבד עם הפעלת המחשב לכן הוא הוחלף ולא אני ממש לא מנסה לאלתר שום חיבור זמני!! אני פשוט לא מבינה למה המאוורר פשוט לא עובד בשני האפשרויות חיבור שיש על הלוח! אני מתעסקת הרבה עם מחשבים (פירקתי והכ=רכבתי לא מעט) אבל בתופעה כזו עדיין לא נתקלתי! המאוורר תקין לחלוטין (נבדק במחשב אחר ועובד תקין).
 
למעלה