נתי... תראה -

natyh

New member
ןמי הטייס הספרדי בסרט


 

natyh

New member
הנה דודו חם מהתנור

שנה שעברה התאמנתי בהדרכתו שם בעגלות עפיפון קייט באגי על הדשא והיום נראה קצת אחרת .... לבן יותר ....העפיפון כמובן פלייסרפר שנה שעברה כשניסה ללמד אותי לקפוץ נתפס לי הגב לא ממש פשוט הסיפור הזה העפיפון הזה ענק מושך לגבהים .

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Pzd5JvmF2hI
 

marceloros

New member
מנהל
נתי גם בלזארק באמצע הסופה והרוחות צץ לו עפיפון

היינו בטוחים שהצטרפת, אבל זה לא היית אתה
 

natyh

New member
אולי זה היה סבסטיאן ?

מרסלו זה הבית שלו !

 

natyh

New member
תסתכל על הדקות הראשונות ...

תבין איך הוא מרגיש... ותבין איך אני מרגיש עכשיו אחרי 13 שנה של אימונים בתחום , ארבע שנים לא היה שלג בזלואנדו , שנה שעברה נסענו לעשר ס"מ סתמיים בלונדה כשהרוח בכיוון ההפוך מהנדרש ,והנה פתאום הרגע הגיע צץ לו משום מקום ואני על קוצים כרגע ....אגב כתבתי לקרלוס בוואטסאפ תחזית מדויקת שהנה זה הגיע גם הוא על קוצים הבחור צריך סירטונים לספונסר פלייסרפר ... ופתאום הגיע הרגע שהנה האתר הגיע הביתה לבורגוס הגרש הכדורגל הביתי בו הם מתאמנים יום יום קרלוס אלוף עולם לשעבר בעפיפוני עגלה גמע בסביבות שבע מאות ק"מ ב 4 שעות מתאמן יום יום יש להם שם תנאי רוח מיוחדים בגבעה הקטנה בה מגרש כדורגל שכונתי ומועדון העפיפונים ארבעה ימים התאמנתי שם על הדשא שנה שעברה שלג לא היה הגיע לבקר שבועיים חרי שעזבתי לביקור קצרצר ונעלם , עכשיו קיבלו את המנה העיקרית ... קשה להסביר אך כל השנה התאמנתי בפארק דרום סקי מיים בכבלים במיוחד בשביל זה מדמה כל תנועה איך היא בשלג יום יום התאמנתי על מדמה הגלישה אינדובורד מדמה כל תנועה למשיכת העפיפון בשלג שנים התאמנתי והנה סוף סוף הרגע כאן אז עכשיו צריך לרוץ כי החורף הזה בספרד יהיה קצר עידכוני מקוה שיגיעו במהרה.
 

natyh

New member
שבע מאות קמ בעשרים וארבע שעות

תאמין לי זה לא קל יוצא לנו לעבור בארבע שעות אולי שלושים ק"מ .
אני מכיר עכשיו כל פינה וכל הסתרת רוח במגרש הזה שהוא הרבה יותר צפוף ממה שזה נראה למעשה זו גבעונת צפופה מלאה שיחים ושיפועים בסירטון נראה מדהים בפועל הרבה יותר צפוף ויש קטעים של קרח , קיבלתי ממנו עידכון על התנאים המדויקים אך עדיין מדובר באזור נגיש שמורת טבע אזור מעולה למתחילים לא סיכון ממפולות ללא בעית טביעה בשלג עמוק בגובה החזה המקום ללמוד כשמגיעים סוף סוף התנאים המתאימים שנה שעברה בשלג בהרים היה הרבה יותר קשה מאשר בגבעונת הנגישה הזו .
 
למעלה