נתחיל עם הדובון? הנה טענה צודקת

../images/Emo65.gif../images/Emo24.gifסולחת האון - קולרגול

א. דמוקרטיה מוחלטת לא ולא. דמוקרטיה ככל שניתן בהחלט כן. ב. קיבלתי בהבנה את הנימוק הטכני שהודעה מוחקת תגובות. ג. העלאת החמשיר יכולה להיות נחמדה ומשעשעת למרות שלא אהבתי את מצב הרוח שלי כשהוא נכתב. אם כבר תעלה אותו תשנה בסוף את "לסטאריק הוא מוצץ" ל"לסטאריק הוא לוקק".בכל זאת, שיהיה קצת פחות בוטה. ד. און בוחל באונס ולו היה צורך בכך היה מתנדב לכיתות יורים באנסים. כל היופי זה שהן פותחות את שערי גן העדן מרצונן. ה. גדולתם של מנהיגים נמדדת ברוך ליבם וביכולתם להודות בטעויות ולתקנן. עדיין לא איבדתי תקווה שתפתח את הניק "גלוח הביצים". תאמין לי מעשה כזה רק יעלה את קרנך בעיני החברים. אני מבטיח לך שהוא לא יעשה בעיות ואני מוכן לקחת עליו אחריות מלאה ולחסוך ממך את תפקיד השוטר לגביו. הבחור נסע לרגל עסקים לשבועיים לסין וכשיחזור אני רוצה שתחכה לו ממך הפתעה נעימה. ו. מחר ב- 7:00 אוני'לה מתייצב בספארי להאכיל ג'ירפות. טיול מאורגן של גן הילדים. כולי תקווה שאצליח להגיע להר הרוח עד 14:00. ז. אוני'לה משקשק פן תפתח לו את התחת בחדרי העינויים של הר הרוח בתגובה על שרשורי היממה האחרונה. ח. און מפציר בך: דיר בלאק לעשות כן. רק עכשיו גמרתי עם הנזקים באופנוע ותפיסת הגב מה"טור דה לטרון" האחרון בהדרכתך ודיר בלאק אם לא תנהג בי כבבתולה בת 14 במסלול הנ"ל. אם בתולות לא הקטע שלך אבין. בידידות, און
 

MexMex

New member
../images/Emo45.gif

"לשגות זה אנושי, להודות בטעות זה אלוהי" ? אין כמו סולחה בהר הרוח.
 
אחחחחח איזה יופי!!!

אחחחח אני נמלא נחת סופק כפיים ומתמוגג איזה יופי רק אונילה הנאיבי עושה סולחה בהר הרוח במקום סולחה על איזה שיפוד פרגית... איזה סולחה ואיזה נעליים הוא הולך לפתוח לך תתחת באחריות...
 
אכן ../images/Emo45.gif סולחה נעשתה

תגיד אתה לא מתייאש מהניק אה ? עקשן אתה ...
לגבי נקמה בהר הרוח ...|מואה ?!? חכה חכה | לגבי האכלת גיר'פות
אתה רציני ?? שדר לי במסר אישי על מחר כן או לא בעצם נעלה בצורה מסודרת בפורום שטח ..כי כבר אפשר לעבור לשם
 
וואללה אני רציני עם הג'ירפות

אני אתקשר אליך מהספארי ב- 11:00 12:00 ונראה מה קורה. אתה לא רוכב שם בכל מקרה ? לגבי העלאת ההודעה בצורה מסודרת . מה זאת אומרת אי אפשר לעבור לשם הרי כבר ענית לי שם בשירשור "דרושים". לגבי הניק,האמת, בן זונה של שם. כל פעם שהוא ייפתח אתה תראה שניקרע מצחוק. חוץ מזה עכשיו כבר יש לו משמעויות ממש רציניות של מלחמה ושלום. כל פעם שהוא יעלה ניזכר במלחמת 24 השעות.
 
יש לי בשורה בשבילך ידידי

כמחווה חד פעמית ובשם הדמוקרטיה אני עומד להרים סקר בפורום שטח !!! האם הניק ראוי או לא לפורום זה כמובן שלא תהייה אפשרות לנתב רק את גולשי פורום שטח להצביע אבל ביום חמישי הבא נראה האם הניק ישוחרר או לא כאמור חד פעמי ובגלל הטענות וה"ביטחונות-ערבויות " האישיות שלך לעניין זה עכשיו ..איפה וואחד !!! שיגיב לזה מנהל כחול נותן לגולשים אפשרות להצביע האם ניק ישוחרר או לא !! כוח לעם או לא כוח לעם ?
 

principeza

New member
../images/Emo6.gif

הייתי אומרת שנושא השיחה שייך לפורום סקס לא? ומה רע בגבר מגולח????? גברים קצת אסטתיות למען השם!
 

M.Z

New member
זו זופאפנה../images/Emo99.gif

אמנם הנושא המדובר טעון ברגשות, אך ניתן לראות כי בעלי הטיעונים הצליחו לגשר מעל מכשול המחלוקת. מבחניתי זוהי זופאפנה אמיתית, וזה ייעוד הפורום שנקבע לו ביום שהוא נפתח. השירשור הזה עולה ישר לטאגליינס, ויהווה דוגמא למהות הפורום לכל מי שישאל. השירשור שמר על רוח בוגרת, כתיבה עיניינית, העברת המסר בצורה אחראית ולא פוגעת ודימה יותר שיחה של שני אנשים בוגרים מאשר התכתבות רגילה בפורום. אני מרשה לעצמי להודות לכם על התרומה לפורום. ומקווה שנעבור כל זופאפנה בצורה כזו. שיחקתם אותה.
 
אני לא מגלח, נקודה.

ירחמיאל, אם מאן דהו יקרא לעצמו "Fat bar" ובערוב ערירותך זה יעשה לך אסוציאציות, תמחוק?...
 

ixmix

New member
גם אני! גם אני!

למרות קרבתי הקולגיאלית לקולרגול, ולמרות שאני מחבב את האיש - הפעם לדעתי המוחיטו צודק.
 
למעלה