נתונים מלאים על היקף הריסת ה-

טופ

אתה לא מכיר אותי ולפי משפט אחד אין לך כל זכות לכנות אותי סבבה? שיהיה לך יום טוב ובלי לחץ!
 

MoonShield

New member
אני חושב שטעית בכתובת...

"יהודון קראו ככה להיודים בזמן השואה מה זה קשור עכשיו?" איך כתבת לפני זה? 'אי הבורות פה ככ נפוצה שזה מדהים'...? האינטלגנציה בהתגלמותה... "סעמק מה אתה ערבי?" רסמי, אם מישהו כל כך טיפש אז הוא בטח ערבי... והוא עוד מעז לבוא ולכתוב פה, איפה שכל היהודיות החכמות שלנו... "ןואי אשכרה פוום של ערבים שהורסים ת'מדינה היפה שלנו!!! " לים! לים לזרוק אותם! לשים אותם בגטאות את הנאצים האלה... "יאללה איפה הליכודניקים והימנים?!?" הליכודניקים בפורום 'הליכוד', הימניים בפורום 'מולדת'. "או שזה פורום כזה לשמאלנים ערבושיים הא?! " זה פורום לשמאלנים ערבושיים... ולא סתם שמאלנים ערבושיים - שמאלנים ערבושיים שמאמינים שיהודונים וערבושים יכולים לחיות ביחד... לא יאומן... (מצטער, לא יכולתי להתאפק)
 
את מודעת לזה שנהרגו יותר פלשתינאים

נכון? או שהאינפלציה בעוד 'ח' מנעה ממך מלשים לב לעובדה זו?
 

eviv

New member
את קראת את אשר כתב דרור?

1. דרור לא השווא אם כן אנא הביאי ציטוט. 2. דרור לא השווא אבל את כן, כמה יהודים לא אומר כלום, האם היהודים, בואי נקרא להם הישראלים, לא היו מתים בגלל הריסות בתים של אנשים שלא ביצעו פשע? 3. מה אחראיות משפחות שלא ביצעו פשע על פיגוע שנעשה לא על ידם? 4. אני לא חושב שבגלל שאני גר בבית אולי פחות יפה משלך זוהיא זכות להרוס אותו. 5. אני לא חושב שעניין האתניות של אדם מהווה סיבה להרוס את ביתו 6. אני לא חושב שבגלל שאדם גר ליד פושע צריך להעניש אותו, ולכן אני גם לא תומך במעצר בני משפחחה אשר בנם למשל רצח.
 
בסדר

אתם שמאלנים אז שיהיה לכם בכיף עם השעות המאוד מרתקות שלכם הערבושים <!!!> מאוד ישמחו לשמוע אתכם ואחכ לדקור אתכם אבל מי אני שאמנע זאת? שיהיה לכם בכיף לגור איתם באותו הבית לשמוע ערבית, להתחתן עם ערביות ולהתענג מהרתבות העשירה שלהם בהצלחה!
 

yotamstei

New member
אני מרחם עליך..אבל באמת

אדם כל כך יהיר, כלכך גס רוח ומתנשא כמוך. מה את יודעת בכלל על התרבות הערבית שאת יכולה להרשות לעצמך לזלזל בה?! שתדעי לך שהתרבות הערבית לא פחות מפוארת מהתרבות היהודית או האמריקאית אם לא יותר מפוארת בנושאים מסוימים. כמו כן, אני רוצה לחזור לשימוש שלך במונח "ערבושים"....אז כן, אכן היו אלו הנאצים שקראו לנו "יהודונים" ואני מרשה לעצמי להזכיר את זה לא כי אני חושב שיש מקום להשוואה בין המלחמה שלנו לשואה אלא כדי להראות לך שלשם אפשר להגיע אם נוקטים מדיניות של זלזול באחר, שנאה עיוורת, בורות ואטימות. אני מציע לך לחשוב טוב טוב לפני שאת משתמשת במונחים כאלו, בלי קשר לדעותיך, מדברים כאלה לא צומחת שום טובה. לסיום אני אתייחס לשני דברים שאמרת. א-מצטער שלא בדקתי אם את זכר או נקבה ופניתי אליך בלשון זכר, טעות בתום לב. ב-הפורום הוא של נוער יחד, תנועת יחד היא תנועת שמאל, אם את מחפשת ימנים אחרים שתוכלי לחגוג איתם את עליונות הגזע היהודי ע"פ הגזע הערבי (איך זה נשמע? לא משהו, הא) אז לכי לפורום "מולדת" "ליכוד" "ארץ ישראל השלמה" "מלחמה לנצח" או "סמולנים מלוכלכים אמן תמותו אמן אמן אמן"......בכל אחד מהם יקבלו אותך בברכה.
 

eviv

New member
תישמעי

עצוב לי שאתה מסתכימה עם דברי אבל אז פותרת אותם באימרה "אתם שמאלנים" אני לא עשיתי זאת ולא קראתי לך בסגנון 'אוי תשתקי כבר יא ימנית' הפלסטינים לא דקרו אותי עוד ולכן אני דיי לא מבין מאיפה את בטוחה כל כך בעתידנו להיות נדקרים... אני דווקא יותר פוחד שאני יהרג מהאלימות בבתי הספר, מתאונות דרכים, מזיהום אוויר, מעולם הפשע וכו'...
 

MATI6

New member
"הכול בגללך, חבר". בגלל אוסלו

זה מה שאני טוען כבר מזמן שהסכמי אוסלו לא עשו שום טובה לערבים למרות שעשו הרבה רע ליהודים. אין דבר כזה לעשות רע ליהודים מבלי שיעשה רע גם לגויים. היהודים הם לב העולם, אם פוגעים בלב, זה פוגע בכל הגוף. היטלר ימח שמו וזכרו היה רע מאוד ליהודים, הוא היה גם רע מאוד לכ עמי העולם. וככה זה תמיד. ומי שטוב ליהודים, הוא גם טוב לעם שלו.
 

eviv

New member
בסוף יגידו שאתה אנטישמי

היהודים הם לב העולם זה לקוח מאיזה יצירות אנטישמיות בדבר היהודים שולטים על העולם? תיזהר לחזור על דברים שאנשים אמרו בסוף יגידו שאתה שמאלן ואם אמרת דבר כזה אתה בטח אנטישמי.
 

Deathatred

New member
השקרים והצביעות של בצלם

הודעה מלאה צביעות ומלאה שקרים: 1. הם משמיטים בכוונת זדון את העובדה שהרבה בתים שנהרסו שימשו לפעולות טרור. חד וחלק. 2. הם משקרים בכך שהם קבעו שהפעולה לא חוקית. הפעולה חוקית, הן בהתאם לאמנת ז'נבה והן בהתאם לפסיקת בג"צ. אבל את בצלם כנראה החוק ממש לא מעניין, רק השנאה מדברת מפיהם. 3. בצלם - ששתק אל מול טבח היהודים שביצעו הפלשתינים, שממשיך להגן על התליינים של ערפאת, ומטייח ניצול ילדים לצרכי טרור - איבד את זכותו להטיף לנו מוסר. 4. ושוב בצלם מוכיח שחיי יהודים נמצאים אצלו בתחתית סולם הערכים, אפילו מתחת לערך של שלמות הרכוש. עוד סיבה למה אין טעם להקשיב למפגן הצביעות הזה, שמלבד טעם רע מאוד מלווה בשקרים וסילוף המציאות.
 
השקרים והצביעות של צחי

1. היתה חקירה? היה משפט? היו האשמות נגד אזרחים? נקבע עונש על-ידי שופט? היתה ביקורת כלשהי על מקור המידע? איך זה ששורות שלמות של בתים נהרסו? האם היו בטוחים שכולם שימשו לפעולות טרור? 2. לא חוקי להעניש ללא משפט. בג"צ לא אישר את המעשים, אלא קבע שהם לא בתחום שיפוטו, אלא יש רשויות אחרות שמטרתן לטפל בהם. אשמח לראות ציטוטים שמראים את השנאה. אתה יכול למצוא אותם (אם הם קיימים), כי כל החומר שבצלם פרסם אי-פעם מתועד. לא מספיק שתאמר "הרבה פעמים הם הוכיחו שהם שונאים יהודים", כמו שאתה אומר בדרך כלל. 3. בצלם סופר את היהודים שנרצחו, גם בתחומי מדינת ישראל וגם מחוץ לה. הוא מתמקד בזכויות אדם של פלסטינים בשטחים, כיוון שיש ארגונים שונים ממנו שמטפלים בהפרות זכויות אדם של אנשים אחרים. למיטב זכרוני בצלם גינה את השימוש בילדים לצרכי טרור כמעט באותן מלים שהוא מגנה את שאר פעולות האיבה. לכל אחד יש זכות להטיף לך מוסר אם אתה עושה דברים לא מוסריים. 4. איך הוא מוכיח? בכך שהוא טוען שהריסת בתים היא הפרת זכויות? ושוב, אשמח לפירוט השרקים וסילוף המציאות.
 
למעלה