נתב"ג

  • פותח הנושא SMF
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

SMF

New member
נתב"ג

נתב"ג
מישהו יודע איזה ציוד נייד יהיה בשימוש בקו הזה? וכמה רכבות יסעו בקו זה?
 
רכובת לנתב"ג

נתב"ג
מישהו יודע איזה ציוד נייד יהיה בשימוש בקו הזה? וכמה רכבות יסעו בקו זה?
רכובת לנתב"ג
באופן עקרוני, עיקר הרכבות לנתב"ג יהיו רגילות לחלוטין, אלו שמופעלות כיום מנהריה ומחיפה עד לתל אביב. לגבי כמות הרכבות, שמעתי נתונים סותרים, ולכן אני מעדיף שלא להעלות תשובה לא ודאית.
 

SMF

New member
חן, זאת אומרת...

רכובת לנתב"ג
באופן עקרוני, עיקר הרכבות לנתב"ג יהיו רגילות לחלוטין, אלו שמופעלות כיום מנהריה ומחיפה עד לתל אביב. לגבי כמות הרכבות, שמעתי נתונים סותרים, ולכן אני מעדיף שלא להעלות תשובה לא ודאית.
חן, זאת אומרת...
שבקו ינועו רכבות הבנויות ממערכי IC3, ורכבות מו-דו, נכון? האם יקנה ציוד נייד חדש אשר עדיין לא נעשה בו שימוש ברכבת ישראל? עם כן, אולי יש סיכוי שאתה יודע על איזה קרונות מדובר. תודה.
 
רכבות לנתב"ג

חן, זאת אומרת...
שבקו ינועו רכבות הבנויות ממערכי IC3, ורכבות מו-דו, נכון? האם יקנה ציוד נייד חדש אשר עדיין לא נעשה בו שימוש ברכבת ישראל? עם כן, אולי יש סיכוי שאתה יודע על איזה קרונות מדובר. תודה.
רכבות לנתב"ג
למיטב ידיעתי, לא מתוכנן רכש של ציוד נייד ייעודי לקו נתב"ג, בין היתר מפני שבאופן עקרוני זה לא 'הקו לנתב"ג' אלא 'הקו בין נהריה וחיפה למודיעין ולירושלים דרך בנימינה, תל אביב ונתב"ג', מה שהופך את הפעלת ציוד מותאם במיוחד לתנועה בין לאומית (מזוודות וכו') לבלתי כדאית. כרגע מתוכננת ברכבת ישראל רכישה גדולה של קרונות חד קומתיים בעלי יכולת 'מו-דו' לשירות בין-עירוני, אבל זה מתוכנן כבר כמה שנים טובות כך שאינני יודע אם ומתי זה יתממש.
 

ה דרומי

New member
יום א אתה חוזר לארץ מחו"ל

רכבות לנתב"ג
למיטב ידיעתי, לא מתוכנן רכש של ציוד נייד ייעודי לקו נתב"ג, בין היתר מפני שבאופן עקרוני זה לא 'הקו לנתב"ג' אלא 'הקו בין נהריה וחיפה למודיעין ולירושלים דרך בנימינה, תל אביב ונתב"ג', מה שהופך את הפעלת ציוד מותאם במיוחד לתנועה בין לאומית (מזוודות וכו') לבלתי כדאית. כרגע מתוכננת ברכבת ישראל רכישה גדולה של קרונות חד קומתיים בעלי יכולת 'מו-דו' לשירות בין-עירוני, אבל זה מתוכנן כבר כמה שנים טובות כך שאינני יודע אם ומתי זה יתממש.
יום א אתה חוזר לארץ מחו"ל
ממתין לרכבת לבאר שבע שעברת מנהריה תל אביב לבאר שבע דרך נתב"ג לדרום ואז אין מקום ברכבת להכניס סיכה. מה לעשות אז? לקחת מונית לת"א ומשם באוטובוס לב"ש. או להמתין ולהתיבש עד שהיה מקום ברכבת למיזודה ומקום לשבת. על פניו נראה שהולך להיות ברדק בנושא?
 

ארזS

New member
זה ממש קשור לנושא שהעליתי אתמול

יום א אתה חוזר לארץ מחו"ל
ממתין לרכבת לבאר שבע שעברת מנהריה תל אביב לבאר שבע דרך נתב"ג לדרום ואז אין מקום ברכבת להכניס סיכה. מה לעשות אז? לקחת מונית לת"א ומשם באוטובוס לב"ש. או להמתין ולהתיבש עד שהיה מקום ברכבת למיזודה ומקום לשבת. על פניו נראה שהולך להיות ברדק בנושא?
זה ממש קשור לנושא שהעליתי אתמול
בקשר לטיול המתוכנן, ובין ההצעות שקיבלתי היה לא לנסוע בשעות הבוקר. למה ? כי הרכבת עמוסה. בפעם האחרונה שנסעתי ברכבת מתל אביב לנהריה עליתי בתחנה הראשונה שלה והיה המון מקום. אבל זה לא היה בבאר שבע ולא בשום מקום אחר - רק בתל אביב מרכז. כי לא היתה אז אפשרות אחרת. מה שאומר שכל השיפורים והשידרוגים הם דבר טוב ויפה אבל מזמינים בעיות אחרות.
 

ה דרומי

New member
גם אני רואה בעיה מסוימת לגבי

נתב"ג
מישהו יודע איזה ציוד נייד יהיה בשימוש בקו הזה? וכמה רכבות יסעו בקו זה?
גם אני רואה בעיה מסוימת לגבי
יום ה כתבו שהמוזאון פתוח בין השעות 08:30 ועד השעה12:00 מה שאומר לגבי לפחות שאם אני יצא רק אחרי השעה 10:00 אז את המוזאון אני כבר לא יספיק לראות. .נראה לי שאני יחפש יום אחר ב"ה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה