נשמע מיושן אבל..

eXtreme2002

New member
נשמע מיושן אבל..

היכן אני יכול למצוא מדריכים לבניית קבצי BAT?? יום נעים,
ידן
 

yair24

Member
חפש בגוגל או שאל פה בפורום

מה אתה רוצה לבנות בBAT?
 

eXtreme2002

New member
אני רוצה לבנות ב-BAT

סקריפט LOGIN לטלנט סרבר ב-windows 2000....וסתם לדעת.. ויש לי עוד שאלה שלא ממש קשורה לשאלה הקודמת ששאלתי: איפה אפשר למצוא מדריכים לתכנות שבבים (או איך שקוראים לזה..
)
מדריכים ממש ממש ממש למתחילים...ואיך אני מקשר תוכנית מחשב (לדוגמה בג´אווה או c++) שתפעל עם הכרטיס? יום נעים,
ידן
 

yair24

Member
אני לא ממש זוכר...

אבל יש פקודה שנקראת IF ERRORLEVEL אז מה שאני הייתי ממליץ לך לעשות זה לכתוב קובץ BAT שמפעיל קובץ EXE שכתבת בC (למשל) שהתוכנית EXE היא זאת ששואלת לסיסמא ומחזירה ערך מסוים למערכת ההפעלה ואז עם הERROR LEVEL (אם אני לא טועה) אתה יכול לבדוק את הלוג אין אבל אני לא ממש בטוח שלזה התכוונת... בקשר לשאלה השניה שלך תוכנית שאתה כותב בשפה למשל C אתה לא יכול לסתם לקשר אתה צריך תוכנת "צריבה" שצורבת את הקוד לFLASH של הקונטרולר. יאיר
 

yair24

Member
תיקון טעות...

עם הERRORLEVEL אתה בודק את הערך שהחזירה התוכנית שכתבת בC ואז אתה יכול לכתוב תוכנית מאוד פשוטה שמחזירה 1 אם הסיסמא שהקישו נכונה או 0 אם לא נכונה ולבדוק את הערך שחזר אני מקווה שעכשיו אני יותר ברור... אה ורק עוד דבר אחד אני לא בטוח ב100% שזה מה שעושה הפקודה ERRORLEVEL אז את זה אני משאיר לך לברר (גוגל או משהו כזה) פשוט מישהו פעם אמר לי את זה ולא בדקתי אם זה באמת נכון... יאיר
 

eXtreme2002

New member
תודה רבה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif אבל איפה אני אמצא

מדריך של ממש ממש ממש מתחילים לתכנות כרטיסים וכל זה
 

yair24

Member
השאלה שלך היא ממש כללית...

ואני לא ממש יודע מה לענות לך חפש אולי בגוגל: "מדריך של ממש ממש ממש מתחילים לתכנות כרטיסים וכל זה" מי יודע אבל הייתי מציע לך ללחוץ על "אני חש בר מזל" ולקוות לטוב...
סתם סתם אני צוחק... אתה יכול לחפש בגוגל אבל הכי טוב זה להשיג איזה קונטרולר ולהתחיל לעבוד עליו אם אתה רוצה תחפש פה בפורום כמה דפים אחורה יש המלצה שלי על קונטרולר של חברת RABBITSEMICONDUCTOR אם יש לך שאלות נוספות ספציפיות אלי שאל אותם כאן ואולי אני אפתח פורום לנושא של תיכנות REALTIME בקונטרולרים וכל הדברים שקשורים לזה... יאיר
 
למעלה