חיכיתי חיכיתי בכיתי בכיתי ומי לא התקשרה?? =הילו`ש= לכווווווולם לדעת שכשהילו`ש אומרת לכם ``אני תיכף מתקשרת כפרה`` זה אומר שהיא בחיים לא תצלצל! מיעלי שמתגעגת ל-69
חחחחחחחחחחחח כפרה ממש מצטערת שלא התקשרתי הלכתי עם חברה לקנות חזיה וכן התחרמנו בתא הלבשה חחחחחח אחר כך היא באה אליי הייתי צריכה להראות לה כמה סוגי איפור שתבחר במה אני יאפר אותה מחר לחתונה ואז עשיתי כושר שעה ואז ראיתי טלויזיה ואז באתי לכאן חחחחחחחח סולחת לי שלא התקשרתי? גם אני אוהבת אותך ומתגעגעת לתנוחה שלנווווווו