נשמות......

הילוש*

New member
נשמות......

שיהיה לכולם לילה שקט מלא אור ,חיוכים, אושר ואהבה אוהבת המון הילה
 

tiger rrr

New member
אוועעחח...

כמה אני מתה עליך ילדה..!! לילה טוב לך מתוקה שלי אוהבת המון..!
 

יעלי20

New member
הילו`ש, אני חייבת לציין...

שאת אחלה, מקבלת אותי מאוד יפה לפורום, תודה ולילה טוב...
 

הילוש*

New member
יעלייייי 20

נשמההההההההההההההה שיהיה לך לילה מטרף ביי מאמי
 

יעליייי

New member
מכוערת.....שלי

חיכיתי חיכיתי בכיתי בכיתי ומי לא התקשרה?? =הילו`ש= לכווווווולם לדעת שכשהילו`ש אומרת לכם ``אני תיכף מתקשרת כפרה`` זה אומר שהיא בחיים לא תצלצל! מיעלי שמתגעגת ל-69
 

הילוש*

New member
יעלי נשמתי הטהורה

חחחחחחחחחחחח כפרה ממש מצטערת שלא התקשרתי הלכתי עם חברה לקנות חזיה וכן התחרמנו בתא הלבשה חחחחחח אחר כך היא באה אליי הייתי צריכה להראות לה כמה סוגי איפור שתבחר במה אני יאפר אותה מחר לחתונה ואז עשיתי כושר שעה ואז ראיתי טלויזיה ואז באתי לכאן חחחחחחחח סולחת לי שלא התקשרתי? גם אני אוהבת אותך ומתגעגעת לתנוחה שלנווווווו
 

יעליייי

New member
הוופה אני רואה התקדמנו

כושר... חברות... חזיות.. קניון.. איפור... חירמונים בתא ההלבשה... הילו`ש שלנו גודלת חיחי מיעלי שרוצה לדעת אם יש מצב לנסות עוד כל מיני תנוחות??
 

יעליייי

New member
תנוחת 106???

מה זה זה ? זה עם בלון באמצע?? תסבירי לי! מיעלי שרוצה לשנות עם הילו`ש את התנוחה ובדחיפות!
 
למעלה