נשמות קטנות שלי

גוטשה

New member
נשמות קטנות שלי

הנה, קחו.
 

שלמונזה

New member
הווו ../images/Emo168.gif

איזה כיף לקרוא את כל הביקורות המהללות ולדעת שאנחנו ידענו קודם
 

Kettercat

New member
דווקא לא אהבתי את הכתבה הזאת.

כבר נמאס לקרוא על "יותר מדי ניל יאנג", בלה בלה בלה
 
אשכרה

תכלס חוץ מאיזבו אין אף אחד שלא מזכיר מישהו אחר...ככה זה...האלבום של גבע ענק and that's all thers is to it וחבר שלי מצא את האקורדים של relaxation...זה הולך בערך: E A7 C"M B F# enjoy ועכשיו כמו תמיד זה השלב שגבע בא ומתקן...:)
 

Indian Friend

New member
תודה.

אוי איך הם עיבדו בצורה נוראית את התמונה של הדיסק, רואים איך מחקו את הטקסט ושמו חלק אחר מהרקע..
כתבה קצת מעצבנת, שירדו קצת מהקטע של ניל יאנג, שיתנו לו לדבר בעד עצמו. אני חושבת שהוא מסוגל. הם קיבלו דיסק שלם ומוכן, שיתנו את הביקורת על מה שיש בו כשלעצמו, לא על מה שיש אצל אחרים שדומה. זה לא מעניין, אחרים הם אחרים.
 

גוטשה

New member
תגידי רוני

את מוסיפה לטאגליינס כתבות על הלהקה וכאלה? זה יהיה נחמד אם יהיה מאגר כזה.
 

eliavtu

New member
נכון..

אין שם שום ביקורת מקצועית הוא לא התייחס שם לשירים, למוסיקה והכל.. הוא אמר שגבע מוכשר וזה, אבל שום דבר על הדיסק עצמו הוא לא אמר.. מוזר שנותנים ככה כתבות חופשי בואללה..
 

אורן שץ

New member
קשה להתעלם מהשפעות באלבומים...

סה"כ כששומעים אלבום, בניגוד להופעה למשל, מה שבולט לרוב זה הסגנון המוזיקלי - לפחות לכתבי מוזיקה שלא משקיעים כמה חודשים באלבום (ובאמן בכלל), אלא שומעים כמה פעמים ונותנים את הטור השבועי שלהם. צריך לא מעט זמן, כנראה בייחוד אצל גבע, כדי לתת לפן האישי לחלחל פנימה (לשכל ובעיקר ללב), ולפחות מבחינתי הסיכוי שזה יקרה רק מהאזנות לאלבום הסולו די קלוש - גם כי האלבום חסר נוכחות פיזית מכרעת, וגם כי לטעמי הוא נוטה להחמיץ את ה"גבע" שאני מכיר מהופעות, הן בעוצמה (למעט כמה קטעים ממש חזקים ויוצאי דופן, דוגמת A Love To Throw) והן במהות.
 

NoaHK

New member
אוווווווווף

אני כזאת מטומטמת. שרשרתי את התגובה שלי למקום אחר... אז הנה היא: אבל האמת היא שאני מסכימה עם מה שהוא אומר. הלחנים נפלאים, האזנה מרפרפת אפילו לאוזן לא מקצועית תגלה שיש שם כל כך הרבה כישרון (ובעיני הוא מנגן על אקוסטית פי עשר יותר טוב מחשמלית) אבל המילים וה- איך לקרוא לזה? - אמירה אישית? קצת חסר לי. בגלל זה אני כל כך מקווה לעוד אלבום סולו.
 

eliavtu

New member
אהמ..

מוגזם מה שכתוב על ניל יאנג הוא לא מעתיק.. ומן הסתם הוא גדל על זה - אז ברור שיהיו לו השפעות אבל לא צריך להגזיםם- זה כתיבה שלו ומוזיקה שלו הוא לא גנב והעתיק כלום. < דיסק מצוין ד"א, קניתי אותו אתמול:) >
 

dvirkoren

New member
היה פעם את הדיסק של גבע בוואלה...

אבל הוא נעלם... איך אני יכול למצוא אותו מחדש???
 
למעלה