נענע בכוס תה
New member
נשים,נשים-בנות,בנות
מאחר ותגובתכם/תגובתכן היו הולמות, שאלה נופסת לי אליכם בהקשר שכבר דובר עליו, אבל בכל זאת מצריך פתיחת שירשור חדש והכוונה היא לפרסומת של מאמא עוף (מבית גיתם) רק שהפעם לא מדובר על הגנבה/העתקה אלא על המין השני ואופיו... ידוע זה מכבר שנשים הם כוחניות ,זו לזו = אסון. אך מה לא ידענו וגיתם תרמו לנו בפרסומת הזו , הכוחנות היא גם בין כל אחת ולעצמה.. להן: אסתריקה א'+ ב' :" אני רואה שזה ממני" אסתריקה א' במבט מהול בוז צעקני מגיבה : "ממני" ועוד אחת: אסתריקה ד' :"אני חייבת חופש" אסתריקה א' שוב במבט מכניע :"ספרי לי על זה ..." (כאילו מה את יודעת בכלל...) מה יהיה עד לאן ירחיקו לכת??? (greenfairy - בעדינות)
מאחר ותגובתכם/תגובתכן היו הולמות, שאלה נופסת לי אליכם בהקשר שכבר דובר עליו, אבל בכל זאת מצריך פתיחת שירשור חדש והכוונה היא לפרסומת של מאמא עוף (מבית גיתם) רק שהפעם לא מדובר על הגנבה/העתקה אלא על המין השני ואופיו... ידוע זה מכבר שנשים הם כוחניות ,זו לזו = אסון. אך מה לא ידענו וגיתם תרמו לנו בפרסומת הזו , הכוחנות היא גם בין כל אחת ולעצמה.. להן: אסתריקה א'+ ב' :" אני רואה שזה ממני" אסתריקה א' במבט מהול בוז צעקני מגיבה : "ממני" ועוד אחת: אסתריקה ד' :"אני חייבת חופש" אסתריקה א' שוב במבט מכניע :"ספרי לי על זה ..." (כאילו מה את יודעת בכלל...) מה יהיה עד לאן ירחיקו לכת??? (greenfairy - בעדינות)