נשים מניקות בציבור

rc11

New member
חשבתי לשלוח

אבל אני לא יודעת איך עושים את זה
למי שולחים ואיך?
 

misisipi river

New member
פה גדול אוכל הכל ../images/Emo13.gif

תמונה נהדרת איך מצלמים כל כך קרוב? בלי להפריע ליונק
 

ליcות

New member
אז גם אני ../images/Emo9.gif מניקה באמצע פארק

בחו"ל (ותראו איך לא רואים כלום).
 

מעיןבר

New member
הנה עוד דוגמא להנקה צנועה ../images/Emo9.gif

ומי שמכיר אותי יודע שיש לי גם תמונות הרבה יותר חושפניות
 

hadarbe

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gifלחוקק חוק נגד זה????../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

קודם שיתחילו לאכוף את החוק נגד עישון במקומות ציבוריים! הנקה לא פוגעת בבריאות של הצופים בה, והעישון כן! ובהזדמנות זאת אני קוראת לכל האמהות והאבות שמסתובבים עם הילדים שלהן בקניונים בהם אסור לעשן, וכמובן שכולם מעשנים בכל מקום: תתחילו להתלונן מול הנהלות הקניונים אחרת זה בחיים לא ישתנה! אני באופן אישי לא מתכוונת להגיע לקניונים עם התינוק שיוולד לי בקרוב, וגם בלעדיו אני נמנעת מלהגיע בגלל הסירחונות של העשן והאנשים חסרי ההתחשבות. טוב, למה אפשר לצפות כשרואים הורים שמעשנים ליד הילדים שלהם?
 

ציפ1974

New member
אני אגב על אנשים שמעשנים

פשוט משתעלת עם פה פתוח ובקול רם. זה נחמד מאוד. מי שמעז גם לומר משהו אני אומרת משהו בסגנון: אתה מזהם לי את האוויר, אני מחיידקת לך את שלך. אבל זה רק בימים גרועים במיוחד.
 
חוץ מזה

מה אכפת לאנשים אולי זה לא צנוע שאישה מניקה בציבור (אני גבר) ולדעתי אם אישה רוצה לעשות אתזה בציבור זכותה המלאה
 

בק 2003

New member
../images/Emo209.gifנו באמת!!!

(ומגיבה רק עכשיו כי אתמול היה יום מתיש -הקטנה ינקה בערך כל שעתיים ובכל רגע פנוי ניסיתי לנוח ) אה- ושמתי אייקון של סושי כי אין אייקון של ציצי וזה נראה וויזואלית הכי קרוב. ולעניינו: כן, יש לעיתים דברים שמביכים אנשים אלו ואחרים כאשר אנחנו מסתובבים בחברה אבל לאסור על נשים להניק בציבור רק בכלל שזה מביך חלק מהציבור? ואני חוזרת - נו באמת!!!
אם ככה אז צריך לאסור על נשים להתהלך בציבור עם גופיות, מחשופים, חצאיות מיני - כי זה מביך את הציבור החרדי
וצריך לאסור על זוגות חד מיניים ללכת חבוקים בציבור כי זה מביך את אלו שפחות נאורים מאיתנו
ולחוקק חוק שאוסר על אנשים וילדים מפגרים ונכים ומוגבלים להסתובב בציבור כי ישנם אנשים שזה מביך אותם
ולאסור על נשים שלא הורידו שערות מבית השחי להתסובב בציבור כי התרגלנו שזה מגעיל
ולחוקק חוק נגד אינסטלטורים בגלל שזה לא כ"כ נעים לראות את החריץ שלהם כל פעם שהם מתכופפים נכון, ישנן נשים שמכסות את עצמן כאשר הן מניקות וישנן נשים שלא מובכות לחלוץ שד בציבור לעיני כל בדיוק כמו שיש באוכלוסיה אנשים רבים מכל הסוגים שיכולים להביך אנשים מסויימים מסיבות שונות. אם למישהו מפריע לראות נשים מניקות ואת הרשום לעיל - פשוט אל תסתכלו ואל תנעצו מבטים. יותר מזה אני כבר ממש לא יודעת מה לומר.
 
ממש לא...

אני לא חושבת שצריך לאסור על הנקה בציבור, אבל צריך לעשות את זה בצורה שלא תביך אף אחד, או לפחות לעשות מאמץ לכך. אני עוד לא מניקה, אבל אני לא רואה סיבה להתבייש, מצד אחד, אך מצד שני מדובר בשד שעד להנקה לא ממש הייתי חושפת אותו, אז כמובן שכשאניק אני אנסה לכסות, ובכל מקרה להשתדל לא להניק באמצע בית קפה או משהו כזה. בכל חנות שילב יש פינת הנקה, ולא חייבים לרכוש בחנות על מנת להיעזר בה, ואם לא - הולכים לאוטו, או לפינה נסתרת בקניון או איפה שנמצאים. רק אם אין ברירה - תמיד יש חיתול!
 

בק 2003

New member
אני לא רוצה להישמע מתנשאת

אבל אשמח לשמוע את דעתך כאשר תניקי. ולא בתיאוריה. גם אני חשבתי כמוך עד אשר ילדתי והתחלתי להניק . כשאת תשבי בבית קפה עם חברות ולפתע העולל ירצה לינוק אני בספק רב אם תלכי לחפש חנות של שילב או תלכי לאוטו או תתחבאי בפינה חשוכה בבית הקפה. ההנקה בשבועות הראשונים יכולה להימשך ל-40 דקות ולהניק ככה לבד - זה ממש לא נעים וכשהקטן צורח לאוכל וצריך ללכת לאוטו שהוא במרחק 10 דקות - זה לא פשוט, בלשון המעטה. אז בהתחלה הנקה בפומבי נראית מאד מסובכת אבל עם הזמן והניסיון לומדים להניק את הקטנים מבלי להתפשט באמצע החנות או בית הקפה ומבלי להביך אף אחד יותר מדי. ואם בכל זאת רואים קצת ציצי כי כשהם גדלים הם "לומדים" להוציא את הראש באמצע ולהסתכל מה יש מסביב - אז לא קרה שום דבר.
 
יש בזה משהו

לא רואה בתגובתך מתנשאת, ויש בה משהו. סייגתי שאני עדיין אל מניקה, אבל את התובנה המצומצמת שחלקתי בהודעה הקודמת קיבלתי מחברה שמניקה, ולא סתם ממה שנראה לי... בכל אופן, ברור שאני לא מתכוונת לתת לתינוקת שתבוא לצרוח יותר מדי זמן, אבל אני כן אחפש מקום אינטימי ושקט, ואם לא ניתן - ברור שהבת שלי ורעבונה באים לפני כל מבוכה שלי או של אחרים! אבל אם אני אשב עם חברות בבית קפה עם הילדה - מראש מכינה בקבוק עם חלב שאוב. אין סיבה "לנטוש" אותן לשעה של הנקה, וכך גם הקטנה תקבל את מה שהיא צריכה. אני רק מקווה שזה לה יגרום לה לבלבול העניין של שילוב של בקבוק ושד... זה באמת אי אפשר לזרוק בתיאוריה...
 

בק 2003

New member
אני מאד אשמח אם יהיו

בקניונים, במרכזי קניות, בסופרים וכיו"ב פינות הנקה נעימות, מה שכיום אין וכפי שכבר נרשם בשרשור, יש פינות הנקה בקניונים ליד השירותים, והן (עם כל הרצון הטוב) גם נראות ככה ופינות ההקנה בשילב למרות הכוונה הטובה והאדיבות הן זערוריות וכ"כ צפופות (לפחות אלו שאני הנקתי בהן) כך שבמקרים כאלו אני פשוט מחפשת את בית הקפה הקרוב ביותר, מתיישבת, מניקה ומזמינה משהו לשתות, ממש כפי שליאת רשמה. ואין לי ברירה. עד לפני שבועיים זה היה מאד מביך אותי להניק בפומבי כי ממש לא התחשק לי שכל העולם ואחותו יסתכלו איך אני מניקה אבל היום אין כל פתרון אחר. אז התרגלתי ואני משערת שהסביבה גם כן צריכה להתרגל וגם למדתי איך להניק מבלי שהציצי שלי יהיה גלוי לעיני כל, . אז נכון שלפעמים הציצי "בורח" באמצע אבל אני משתדלת להניק כך שאני לא אהיה חשופה, ואני מודה- לא בגלל הסביבה, אלא שאותי זה מביך, עדיין. ואגב הבקבוק השאוב - הקטנה שלי מסרבת לבקבוקים. אבל גם אם מישהי תיתן בקבוק שאוב כשהיא בציבור, היא עדיין תהייה חייבת לאחר הארוחה ללכת ולשאוב (אחרת ייצור החלב ישתבש ויפגע) כך שבכל מקרה, כשנמצאים בציבור הכי פשוט ונכון זה להניק. בכל מקרה, אם את מתכוונת להניק, אני ממליצה לך בחום להיפגש עם יועצת הנקה לפני הלידה. זה יפתור לך בעיות שיכולות לצוץ כי במחלקות אין בד"כ יועצות הנקה שיודעות מה הן עושות... זה מה שאני הייתי עושה אבל לא ידעתי שאפשרי עד לאחר שילדתי.
 

ליcות

New member
דוקא בבתי קפה מאוד אהבתי להניק

את כבר יושבת ושותה (וידוע שבהנקה צמאים) ובאמת אף אחד לא רואה כלום. הרבה פעמים בקניון הייתי נכנסת לבית קפה להניק, הכי כיף..
 
אז גם לך אני מגיבה

אני הנקתי כמעט שנה ואמשיך מקוה בהבא, ואני בעד להתכסות ויצאתי כמעט לכל מקום. עכשיו מה?
 
למעלה