נשים מניקות בציבור

shapir1

New member
מרכז העולם הוא התינוק ../images/Emo13.gif

ואני יכולה לומר לך, מניסיוני, שדווקא כשהשתמשתי בחיתול, אז כן שמו לב לכך שאני מניקה, וכשלא השתמשתי, רק מי שממש התקרב אלי שם לב. לכל השאר זה נראה כאילו אני סתם מחזיקה תינוק.
 

She Dolphin

New member
סליחה, תגידי בכל הכנות

כמה נשים יצא לך לפגוש שממש חושפות את שדיהן במהלך ההנקה במקום פומבי? אני שואלת באמת. תאמיני לי שאני רואה נשים מיניקות רבות מאוד, בין היתר במסגרת העבודה שלי ומעולם לא פגשתי תופעות של התערטלות במהלך ההנקה, בטח ובטח לא כשמדובר בהנקה במקום ציבורי. רוב הנשים השפויות לא ששות לחשוף את גופן גם כשהן מניקות את תינוקותיהן. הן מבצעות את פעולת ההנקה במינימום חשיפה ומי שלא תוקע מבטים חוקרים בדיוק בשניה שבו הן מחברות את התינוק אל השד לא מספיק לראות שום דבר פרט לראש של תינוק וחולצה מופשלת מעט. מנסיון אישי הדבר שנחשף הכי הרבה בהנקה הוא לא השד, אלא דווקא הבטן הלבנבנה והשמנמנה שלאחר הלידה ולא שמעתי מישהו מתלונן על המראה הזה בעולם שבו מקובל וראוי משום מה לראות נשים לבושות במכנסיים נמוכים חושפי שחלות, חריצי ישבן ומותניים משתפלות בצורה לא ממש מחמיאה. שלא לומר שאחוז גבוה מהמניקות במקומות ציבוריים הן נשים דתיות שאצלן לא תמצאי פיסת עור מיותרת חשופה והן מיניקות אפילו בבית הכנסת. בתור אחת שמניקה בכל מקום (חוץ ממקומות שבהם לא מקובל לעשות זאת מסיבות של דת ואמונה) ללא שום כיסוי שהוא וללא שום חשיפה מיותרת (גם בעיני הנקה מתחת לכיסוי מושכת יותר תשומת לב שלא לומר שלי אישית ולתינוקות שלי היא פשוט לא נוחה) אין לי בכלל ספק שמה שמטריד את רוב האנשים הוא ממש לא מה שרואים, אלא מה שעובר להם בראש כשהם רואים אשה מניקה. הם הרי לא רואים את פי התינוק אוחז בשד כי לשם כך יצטרכו להתקרב ולהסתכל ממש מתחת לחולצה. הם רואים אשה מניקה והם חושבים "יושבת פה אישה, מישהו מוצץ לה את השדיים והיא נהנית מזה ועושה את זה בפומבי." נשמע מלוכלך? כן, זה באמת מלוכלך כשמתארים את זה ככה, מפני שזה השימוש היחידי בשדיים של אשה שאנשים בחברה שלנו מכירים, והם אכן רגילים שדברים כאלה עושים בחדרי חדרים. ובכן, מה שצריך להשתנות פה זו הגישה והתפיסה של האנשים. השד במקור מיועד להאכלת תינוקות. השימוש שלו כאיבר אירוטי הוא משני. תינוק לא "מוצץ" את השד, הוא אוחז אותו בפיו ויונק בצורה שרחוקה מאוד מהדרך שבה נוהגים בשד כאיבר אירוטי. ההנאה שמפיקה האשה מהנקת התינוק במקום ציבורי או פרטי רחוקה ושונה מאוד מההנאה שהיא מפיקה כשהיא בסיטואציה אירוטית. עבור רוב הנשים תחילת ההנקה ותחילת ההורות לוו ברגעים לא קלים, רובן מהססות מאוד עד שהן מתחילות להניק במקומות שהם לא ביתן שלהן, הן מתאמנות בבית כדי לוודא שאף אחד לא יראה להן שום דבר מיותר וההנקה מחוץ לבית נוחה להן פחות מאשר זו שבבית, ואם היו יכולות היו מעדיפות לא להניק מול כל העולם ושכנו, במיוחד כשהן יודעות אילו מחשבות עוברות לחלק מאלה בראש בזמן שהן מניקות.
 

נועם@בת

New member
אהבתי כל מילה../images/Emo45.gif

היה שווה שיכנס טרול רק בשביל לקרוא את זה
. נועם
 

QofH

New member
אני חייבת להגיב

ואני בדרך כלל לא מגיבה בהודעות כועסות. והקטע היחיד שעצבן הוא "חוץ ממקומות שבהם לא מקובל לעשות זאת מסיבות של דת ואמונה". פתאום יש מקומות שבהם זה לא טבעי להניק? פתאום יש מקומות שמקובל שזה מפריע לאנשים שנשים מקומות? דת ואמונה לא מתייחסים רק לאלוהים, ויכולים להיות אנשים שמבחינתם גם הקניון הוא מקום שיש לכבד אותו
 

צימעס

New member
מישהי-בעולם-מכבדת-קניון-עד-כדי-כך-

שהיא-נמנע(ת)-מללכת-בו-בגופיה-חושפת-שדיים-ובטן,ובמכנסיים-חושפי-ישבן? נדמה-לי-שלא.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
../images/Emo45.gifכל מילה זהב! מאז ומעולם הייתי ביישנית גדולה. עם זאת, הנקתי ואניק במקומות ציבוריים, בלי חיתול, ובלי שאיש (למעט מציצנים) "ראה לי". מסכימה איתך לגמרי, שאנשים משליכים את הפנטזיות שלהם, על המראה התמים והבד"כ לא חושפני, של אם המאכילה את תינוקה. נדמה לי, שככל שירבו נשים שיניקו באופן חופשי, ההנקה תיתפס כדבר טבעי יותר- הן במובן של ירידה במספר האנשים שיגיבו באופן שראינו כאן, והן במובן של ירידה בצורך במדריכות הנקה מדופלמות (איך הסבתות שלנו או נשים בעולם השלישי ידעו/יודעות להניק בלי מדריכה? -הן ראו את זה קורה סביבן, עוד כילדות).
 

misisipi river

New member
ניסית לאכול כשפיסת בד מכסה את פניך?

כמה נוח תרגישי? לי זה נראה כמו עונש
 

rjf

New member
תעשי נסיון קטן - שימי חיתול בד על

הראש ותשתי משהו מבקבוק או מקש - לא קצת מהביל מתחת? לא קצת קשה לנשום? מי שרוצה להתכסות שתתכסה עם חיתול. לי תמיד היה הרגשה שהבן שלי לא מצליח לנשום מתחת לחיתול. מי שלא רוצה שלא יסתקל - גם אפשר לחשוב מה רואים - קצת בטן שמנמנה....
 

lavendula

New member
כשיהיו מקומות ראוים ושקטים

נניק גם שם. בינתיים, אין שום סיבה שאתבודד בגלל שהתינוק שלי צריך לאכול. גם ככה אפשר לתפס על הקירות מרוב בידוד אחרי הלידה.
 

אם פי 3

New member
רעיון מצוין!

מיד אחרי שיחוקקו חוק שאסור לאכול בציבור, חוק שמחייב לבישת חולצות גולף-ארוכות תמיד, גם בקיץ, כדי שלא יראו פיסת עור מיותרת, ובאותה הזדמנות אפשר גם רעלה (פה של אישה מגרה את היצר) וגם חוק שאסור לחבק בציבור, כי אחרת לא ניתן יהיה לדעת מתי אני עוברת על החוק ומיניקה את תינוקי, ומתי אני סתם מחבקת אותו. כבר כתבתי פה, שהנקתי בכל מקום שהוא, גם בשכונות החרדיות בירושליים בזמן טיול, גם בסדר פסח, גם במטוס, גם בפארק. עשיתי את זה בצנעה, בלי להפריע לציבור (אפילו לא לאברכים שעברו לידי, או לזה שישב מולי בסדר, ואפילו לא שם לב שהנקתי, עד שדיברנו על זה אח"כ). התינוק שלי היה רעב, או בכה. לגרום לו לבכות עד שנגיע למקום מסתור, היה מפריע לציבור הרבה יותר, וגם לו ולי (מצטערת. הנוחות של תינוק בן חודש, יותר חשובה בעיני מתחושת הגועל המתחסדת של מבוגר - במיוחד כשממש אין לו ממה להגעל, כי אני חושפת הרבה פחות מנערה ממוצעת ברחוב).
 
למעלה