נשים מניקות בציבור

ציפ1974

New member
יש לך כנראה בעייה להבין את דבריי.

בסה"כ הגבתי למה שענתש רשמה והוא: ,פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה" שאני מסכימה עם זה אגב. ממש לא אמרתי שהנקה זה פורנוגרפיה, אבל אם כבר מתייחסים אליה כעניין טבעי (שגם עם זה אני מסכימה אגב) אז צריך להתייחס כעניין טבעי לעוד כל מיני פעולות של אברי הרבייה שלנו. ואם חלק מהם נעשים בצנעה ובפרטיות אני לא רואה סיבה שגם הנקה לא תעשה בצנעה ופרטיות, זה הכל. קפיש?
 

ציפ1974

New member
תודה, קול הגיון אחד מיני רבים.

והתכוונתי לפרינסה שמתעקשת לעוות את דבריי.
 

טוש3

New member
ציפ, הנקת פעם? כי מי שהניקה יודעת

שאם מחליטים לצאת מהבית עם התינוק, יתכן מאוד כי יזדקק באופן טבעי לאוכל, ואז יהיה צורך להניק אותו, לא תמיד יש איפה לעשות זאת בצינעה ובפרטיות, אז מה? אני מניקה שנה ויותר, אז לא לצאת מהבית? אפשר להניק בחוץ וגם קצת להסתיר, בטח שלא להישאר בבית שנה. ולא- כשהתינוק צווח מרעב, מניקים איפה שנמתאים ולא מתחילים לחפש פינה פרטית שלא תמיד קיימת. מניסיון!
 

omri120

New member
אויש ציפ..איזה שטויות את מדברת

הגעתי מהעמוד הראשי לכאן. אני יכול לחדש לך שגם אני מאוד נגעל לראות חריצי תחת של נשים .(ובטח ובטח של גברים..בבעעע. אבל ממש לא הייתי מתנגד (ואיתי עוד מיליוני גברים בריאים בעולם-ולא הומואים כמובן) ,לראות את חריצי התחת למשל של: יעל בר זוהר? בר רפאלי? סנדי בר? אגם רודברג? ברוק שילדס? סלמה הייק? וכו' וכו'... מה שאני מנסה לאמר הוא שאם יב"ז למשל היתה יושבת בבית קפה ומחליטה להניק את תינוקה...הייתי מאוד מרוצה..חחחח אבל כששולה,מהבלוק השכן (שנראית כמו הצרות שלי) חושפת את שדיה לעיניי כל,זה מביך ומגעיל. זו דעתם של גברים רבים,גם אם לא נאמרת בפומבי. מקווה שעשיתי קצת סדר בדיון בברכה עומרי
 
שולה דוחפת את הפרצוף שלך לציצים שלך

? מישהו מכריח אותך להסתכל? אני עדיין לא ראיתי ציצי של מניקה, כי אני פשוט לא מסתכלת. חוץ מאשר בחדר הנקה בבית חולים שהסתכלתי כדי להבין איך הן עושות את זה בקלות, וזה מדהים. לא מבינה מה דוחה בזה.
 

C a t o m

New member
לחרבן זה טבעי, נכון

ואדם מבוגר באמת מסוגל להתאפק, אך כשתינוק הוא רעב הוא לא יודע מה זה להתאפק וגם אין שום סיבה להתעלל בחסר ישע שלא מבין מה זה "עוד מעט"... ויחי ההבדל. אגב על אותו עקרון אם הילד שלי יהיה מלא בחרא ואני לא אהיה ליד שירותים אני אעצור בצד (גם אם יחלפו אנשים מסביב), ואני אנקה אותו ואחליף לו.. ואני בטוחה שאנשים לא יתרעמו עך כמו על אם הייתי חושפת שד על מנת להניק.. למה? כי אנחנו חיים בחברה שמאוד מאוד אובססיבית למין וניכסה את האיבר הזה לטובת העניין על כדי בלעדיות.. פלא שפתאום הנקה הפכה בעיני מלא אנשים למשהו מגעיל?
 

ציפ1974

New member
לא מגעיל אבל בהחלט לכסות. אני לא

אוהבת לראות שדיים בציבור, מניקים או לא. אין לי בעייה עם הנקה, רק אם אפשר לכסות, זה בסדר גמור.
 
ציפי, זה ויכוח מיותר (עבור שתינו)

כמובן שכולן פה יהיו נגד, זה הרי כל כך ישראלי לא להתחשב באנשים אחרים... שיניקו איפה שבא להן, התרגלתי כבר לחוצפה הישראלית.. לא משנה להן שיש אנשים שזה מביך אותם (לא רק שתינו, יש עוד הרבה, ובייחוד חבריי מהמין הגברי), העיקר הנוחות שלהן. נו שויין.
 

ענתש

New member
רק רוצהלדייק - אצלי זה לא נוחות.

זו אידיאולוגיה
 

misisipi river

New member
אההה אני צריכה להתחשב בך?!?!?

ולמה שאת לא תתחשבי בבני שהוא הרבה יותר קטן ממך והוא רעב והוא בוכה אבל סליחה הוא ירעב כי את מובכת הוא יצרח מרעב כי לך לא נוח את צודקת לחלוטין בני בן ה3 חודשים ממש חצוף וחסר כבוד לא להתחשב בך ! איזה ישראלי הוא !!!
 
התגובה שלך ילדותית

אף אחד לא אמר לך לא להניק. כל מה שביקשנו היה שנשים מניקות יעשו את זה כמה שאפשר בדיסקרטיות, בלי לחשוף איברים. למה? כי את חלקנו זה מביך לראות את זה. לא בקשה מוגזמת.
 

eti119

New member
מזה השטויות האלו.....מה בכלל העיניי

שלך עושות על הציצ שלי מי שלא רוצה לראות שלא ייסתכל וייתגבר על יצר המציצנות שלו..... לי יש שדיים דיי ענקייים ואני הנקתי עד גיל שנה ותשע את הגדול ומעולם לא חשבתי להסתיר את עצם העובדה שהוא א-ו-כ-ל!!!!! אותי מזעזע לשבת סמסעדה או ווט אבר ולראות תחתים מציצים מחוסר בד .....או חוטיני שיוצא מתוך המכנס..... או פרסומת ענק על איילון של בר רפאלי כמעט ערומה.... וכן הבקשה שלך מגוחכת ומוגזמת
אני בכלל המומה מכך שהרשית לעצמך לכתוב אותה.....
 

eti119

New member
../images/Emo25.gifגמני ת'געגעגעגעתי מזל שתוך ש

שבוע את יולדת את הגור
ונפגש!!!!!!!
 
למעלה