נשים יקרות יש לי שאלה חשובה

נשים יקרות יש לי שאלה חשובה

אני שמה כמה קונדומים בתיק קטן תפור... האם זה בסדר או להחליף כי הוא מחמם את הקונדומים וזה לא טוב?... זו שאלה רצינית אז בבקשה תענו לי ברצינות...זה חשוב לי לדעת. תודה רבה מראש
 

star2o

New member
פרות קדושות

מה איכפת לך אם היא לא אוהבת מין אם גברים למה זה מרגיז אותך..?היא לא אוהבת לעשות את זה .וכמוה אלפי נשים אחרות! מתי תתפסו את זה שנשים לא מתות על מין...איתכם, זה רק בראש הדפוק שלכם!
 

star2o

New member
לשרוף חזיות

אני בעד ביקיני וחוטיני....!חחחהההההההההחחחההה!
 
אההמ....

א - נראה לי שתגובה זו אולי לא הופנתה למקום הנכון ? ב - איך ניתן להסיק כי היא לא אוהבת מין עם גברים ממה שהיא כתבה ? בדרך כלל - בחורה שמסתובבת עם קונדומים בתיק - לא מסתובבת איתם כדי שיהיה לה בלונים צבעוניים למסיבות.... מה הלחץ ? מה העצבים ? שכל אחד יעשה מה שעושה לו טוב - אף אחד לא מכריח אף אחד.....
 

magenta73

New member
נראה לי שכל עוד

הקונדומים לא עברו את תאריך "פג תוקף" הכל בסדר.
 

seymore butts

New member
לא פחות חשוב

להכין בתיק גם חומר סיכה איכותי על בסיס מים. למה "לקרוע" את התחת סתם?...
 

seymore butts

New member
את טועה פעמיים

לא ברור לי מה עומד מאחורי האמירה שזה "לא טבעי". אם הכוונה לכך שיחסי מין אנאליים לא נועדו להביא להריון הרי שניתן להגיד את אותו הדבר על מין אוראלי. האם גם זה לא טבעי לדעתך ? לגבי "סתם כואב" - זה בהחלט לא סתם. אם ניסית וכאב לך כנראה שהיית עם הפרטנר הלא נכון, או במצב גופני לא מתאים, או שלא ערכת את ההכנות הדרושות, או שהאוירה לא התאימה, או שצירוף כלשהו של חלק מהגורמים הללו. נשים רבות שהכרתי כלל לא סבלו מכאב, או שעוצמת הכאב היתה זניחה לעומת עוצמת העונג.
 

Eladdin

New member
מסכים לגמרי עם סימור

סקס אנאלי יכול להיות ממש מהנה, עם הפרטנר/ית הנכונים, אם עושים את זה כמו שצריך. אני אישית מכיר בחורה או שתיים שכ"כ נהנו מזה, עד שלא רצו מין אחר.
 

Vdrums

New member
את מודעת לעובדה שזה פורום ולא חדר השיחות

הפרטי שלך. לפעמים דיונים מתפתחים למקומות אחרים. אל תקחי את זה ללב. זה לא בריא.
 
למעלה