נשבר....

סיוונוש

New member
נשבר....

נשבר לי להיות אפס נשבר לי להיות לבד... בלי אף אחד... שונאת לעמוד עם הבדידות והכאב פנים מול פנים... הם תמיד מנצחים... משאירים לי חתכים שיזכירו שאני תמיד מפסידה חתכים שיראו כמה אני חלשה נשבר לי מהמלחמה שנמצאת בפנים ונשבר לי מהמלחמה שנמצאת בחוץ
 

סיוונוש

New member
עוד פעם... (בשבילכם סהר)

הפעם לא תוכלו להשתמש בתירוץ שההודעה כבר יצאה מהדף כי היא פה!!! ההודעה פה כבר יותר מ-12 שעות!!! וסהרון הגיב פה בבוקר... ועוד פעם דילגתם על ההודעה שלי ועוד פעם נתתם לי הרגשה שאני כבר מחוץ למשפחה אם אני רוצה ואם לא... לא רוצה תירוץ חדש.... לא רוצה הסברים והתנצלויות. אני מהפורום הזה יצאתי.
 

סיוונוש

New member
עוד פעם... (בשבילכם סהר)

הפעם לא תוכלו להשתמש בתירוץ שההודעה כבר יצאה מהדף כי היא פה!!! ההודעה פה כבר יותר מ-12 שעות!!! וסהרון הגיב פה בבוקר... ועוד פעם דילגתם על ההודעה שלי ועוד פעם נתתם לי הרגשה שאני כבר מחוץ למשפחה אם אני רוצה ואם לא... לא רוצה תירוץ חדש.... לא רוצה הסברים והתנצלויות. אני מהפורום הזה יצאתי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
עוד פעם

זה שתכעסי לא יעזור לך או לנו. בדרך-כלל מגיבים לכל אחד, גם לך. אם לא היתה תגובה, זה לא אומר שזה בכוונה. אבל אם הכעס עוזר לך... אז תכעסי. אנחנו מכילים.
 

סיוונוש

New member
משהו אחר לא עוזר, נכון??

כתבתי את ההודעה הזאת בתקווה שכן תגיבו לשם שינוי... אבל עוד פעם... השארתם אותי בצד... אז מה אתם רוצים מימני!?!? פעם שניה-או שלישית שאתם לא מגיבים אם לא הייתי אומרת לכם משהו, ההודעה הייתה עוברת דף... ואז כשהייתי מדברת עם הסהר התורן בערב הוא היה אומר שהוא מצטער שההודעה עברה דף, שלא שמתם לב ובלה בלה בלה בלה.
 
למעלה