משהו אחר לא עוזר, נכון??
כתבתי את ההודעה הזאת בתקווה שכן תגיבו לשם שינוי... אבל עוד פעם... השארתם אותי בצד... אז מה אתם רוצים מימני!?!? פעם שניה-או שלישית שאתם לא מגיבים אם לא הייתי אומרת לכם משהו, ההודעה הייתה עוברת דף... ואז כשהייתי מדברת עם הסהר התורן בערב הוא היה אומר שהוא מצטער שההודעה עברה דף, שלא שמתם לב ובלה בלה בלה בלה.