נשבר לי!!!

נשבר לי!!!

טוב...... אני תלמידת י``ב(לשעבר כבר 3ימים!!!!) אובחנתי כדיסלקטית בעיה בזיכרון החזותי! את הבגרויות במקצועות ההומנים עשיתי בעלפה בממוצה של 85! 5 יח``ל אנגלית גם בעל פה ( אני לא יודעת לכתוב בכלל) 5 יח``ל פיזיקה ומתמטיקה אתם בטח חושבים איזה יופי לה מה נשבר לה!!!!! נשבר לי שהייתי צריחה לעבוד פי 10 מתלמידים אחרים נשבר לי שאני יודעת לפטור את התרגילים הקשים ביותר במתמטיקה ןפיזיקה אבל 1+1 אאני לא יודעת וזה דופק לי את את כל הבגרות !! 11 נקודות ירדו לי במתכונת במתמטיקה בגלל תעיות חישוב הדרכים לפיטרון היו מצוינות אבל 1+1 וגם כש אני חושבת על הפיטרון ומתכילה לכתוב אותו אני משקיעה בכתיבה ושוככת את הדרך!!!!! זה כבר יותר מידי ואל תגידו לי להשתמש במחשבון כי אני משתמשת אני רואה 1 וחושבת 3!!!! ואל תגידו צרות של עשירים!!! אני אינטיליגנטית ובן התלמידות הטובות במגמה אבל במבחן אסון!!!
 
נשמה יקרה

אני יודעת מה זה, אני מזדהה איתך . אני רוצה לעודד אותך בחוץ החיים יפים בלי הלימודים. צאי מזה . ב ה צ ל ח ה- ב כ ל - מ ה - ש ת ב ח ר י.
 

גיחי

New member
אל דאגה!

ילדתי היקרה. גם אני דיסלקטית (יומיים אחרי מתמטיקה-ממש כמוך) אומנם לא חמור אבל... בבגרות במתמטיקה אני בזבזתי קרוב לחצי שעה כי הפלוסים של הפונקציות נראו לי כמינוסים ולהפיך. עצתי היחידה לך ללימודים שעוד תלמדי (אוניברסיטה וכו`-אל תוותרי על זה בגלל דיסלקציה!!!) שתבדקי את עמצך עוד פעם ועוד פעם.לפעמים אני מקריאה לעצמי את השאלות בשקט ועוקבת עם האצבע (ממש כמו בכיתה א`..). אל תוותרי לעולם ואל תתיאשי!!!! אני איתך ! :) לחיזוק חיובי נוסף את מוזמנת לכתוב לאי-מייל שלי (שמי מיכל)
 

m_katzmann

New member
אינטליגנציה לא תמיד = הצלחה

אני יודעת על מה את מדברת. במבחן הבגרות הראשון במתמטיקה קבלתי 35 בשני 95. אני תמיד הבנתי את החומר הרבה לפני כל הכיתה, אך כתבתי בצורה שלא יכולתי לקרוא את הכתב של עצמי ולכן במקום לחבר 2+3 חיברתי 2+5 ולכן תמיד הדרך היתה נכונה - הביצוע לא. לקראת המבחן השני למדתי לארגן דברים לכתוב לאט לא להתרגש ולא להלחץ מהזמן המוקצב. עברתי את המבחנים וסיימתי ב.א. פלוס - קשה לי להגדיר את עצמי אדם שמצליח - בתחומים מסויימים - כן בתחומים אחרים -ממש לא. בעיות הלמידה - הן לא חלק בלתי נפרד מהחיים. הן הופכות יותר מאוחר לתיסכולים, כעסים והאשמות. אפשר ללמוד להסתדר עם ה``דיסלקציה``, לעקוף אותה, אך אי אפשר לשנות את הגורם לה - ועד שלא נעשה עבודה רגשית כלשהי ונתמודד עם הכעס, הכאב, הצער - ה``דיסלקציה`` תישאר ןתכתיב לנו את החיים. אל תישברי - נסי להתמודד וגרשי את ה``דיסלקציה`` מגופך. מאיה
 

dor44

New member
סבלנות זה שם מישחק

הייתי כאן כמאט בכול יום עשיתי אפסקה וחזרתי פשוט התגעגתי לענינינו זה קשה מואד בתיכון בחיים זה קצת שונה ויש הרבי אפשרויות להצליח גם עם דיסלקטית בעיה בזיכרון החזותי אך במידה ורוצים להמשך בלימודים והיום הרוב רוצים גם הBA קשה אבל זה סיפור אחר חזק ואמץ
 
זיכרון חזותי

שלום לך, את צעירה מדיי מכדי שיישבר לך. יש בהחלט פתרון לבעייתך,או לפחות פריצת דרך גדולה. השיטה בה אני עובדת אושרה זה עתה ע``י משרד החינוך והוכרה אף להשתלמות מורים. זוהי שיטה מעניינת וקלה יחסית המבוססת על קשר בין מוח לתנועה. מה שכן - היא דורשת כ-16 מפגשים וצריך להתאמן 20 דקות ביום. אם תלמדי אותה תרגישי התקדמות אדירה. במשך
 

m_katzmann

New member
tאיזו שיטה זו?

אני יודעת שקנסיולוגיה חינוכית עוסקת בין מוח לגוף כשחלק מהטיפול הוא גם טיפול תנועתי, הייתי שמחה אם תוכלי לפרט קצת על השיטה עליה את מדברת. מאיה
 

דיאנה

New member
שיטת הרישו``ת

השיטה בה אני עובדת היא שיטה שגובשה בעיקרה ע``י ד``ר דברה סנבק, פסיכו- נוירולוגית מארה``ב. מכיוון שהיא שיטה אקלקטית וגיבשתי אותה ממספר שיטות, שותפים לה עוד כמה אנשי מדע המאמינים בBIO-EDUCATION כלומר בחינוך שהוא לא רק קוגניטיבי אלא חלק מפעולת הגוף כולו. היא פועלת נפלא ויש לנו תוצאות טובות מאוד. היא דורשת מהמטופל אימון בבית משך 20 דקות ליום לששה עשר שבועות לערך, אך זה נע ברמת הליקוי ובטיבו. ילדים מתחילים פשוט לקרוא בשטף, הריכוז והקשב משתפרים וניכרת - אם עובדים- פריצה משמעותית. עכשיו אנחנו משקיעים הרבה גם בדיסקלקוליה, ואדווח לך שיהיו תוצאות ממשיות. רישו``ת _ ראייה שמיעה ותנועה, דדהיינו שילוב כל החושים.
 

CAT4

New member
ואצלי 2+3=6 אז מה תגידי

מפתח צרח חישוב חדשה ביחד (-: P-: (-B (-8
 
למעלה