נראה שהאייפוד TOUCH שבק
יש לי אייפוד TOUCH דור שני. לא ברור לי מה קורה איתו, אולי תוכלו לעזור לי מניסיונכם. ברגע שמחברים אותו לשקע USB במחשב או שלוחצים על לחצן ההפעלהמופיע התפוח של אפל, תחילה בתאורה חלשה ואח"כ בתאורה רגילה לכמה שניות ואח"כ נכבה. המחשב לא מגיב לחיבור המכשיר ל USB שלו. האם זה נראה לכם תקלה? אם כן תקלת תוכנה או חומרה? לא ראיתי כפתור RESET או משהו. אם צריך, היכן כדאי לתקן את המכשיר, אם בכלל כדאי.
יש לי אייפוד TOUCH דור שני. לא ברור לי מה קורה איתו, אולי תוכלו לעזור לי מניסיונכם. ברגע שמחברים אותו לשקע USB במחשב או שלוחצים על לחצן ההפעלהמופיע התפוח של אפל, תחילה בתאורה חלשה ואח"כ בתאורה רגילה לכמה שניות ואח"כ נכבה. המחשב לא מגיב לחיבור המכשיר ל USB שלו. האם זה נראה לכם תקלה? אם כן תקלת תוכנה או חומרה? לא ראיתי כפתור RESET או משהו. אם צריך, היכן כדאי לתקן את המכשיר, אם בכלל כדאי.