נראה שהאייפוד TOUCH שבק

Nadav 7

New member
נראה שהאייפוד TOUCH שבק

יש לי אייפוד TOUCH דור שני. לא ברור לי מה קורה איתו, אולי תוכלו לעזור לי מניסיונכם. ברגע שמחברים אותו לשקע USB במחשב או שלוחצים על לחצן ההפעלהמופיע התפוח של אפל, תחילה בתאורה חלשה ואח"כ בתאורה רגילה לכמה שניות ואח"כ נכבה. המחשב לא מגיב לחיבור המכשיר ל USB שלו. האם זה נראה לכם תקלה? אם כן תקלת תוכנה או חומרה? לא ראיתי כפתור RESET או משהו. אם צריך, היכן כדאי לתקן את המכשיר, אם בכלל כדאי.
 

Nadav 7

New member
זה מחובר כל הזמן למחשב לאחרונה ונראה לי

שזה לא הפתרון. האם יתכן שמדובר בסוללה שנחלשה? האם ניתן להחליף סוללה בקלות לבד?
 
למעלה