נראה לי שנפלתי לתרמית

גיא246890

New member
נראה לי שנפלתי לתרמית

השבוע הזמנתי פריט בשווי 22$ ממוכר די חדש באיבי (רק 2 פידבקים חיובים) שהצליח לשכנע אותי באמינותו. עכשיו שאני נכנס לפרטים שלו אני רואה שנמחקו כל הפרטים שהוא מכר והוא כבר לא מוכר כלום מה גם שה2 פידבקים החיובים שקיבל היו בכלל ממוכרים. מה דעתכם?? יש אפשרות לבטל את העסקה?? מה הסיכוי שהוא לא רמאי?
 

Mידאס

New member
קודם כל תירגע ותנשום עמוק

ככל הנראה מדובר במוכר חדש שמכר משהו שמפר את הכללים של איביי ולכן הסירו לו את המכירות. האם אתה רואה בהיסטורית הקניות שלך את המוצר שקנית ממנו? אם לא, אז זה סימן לכך שאיביי השעו את המוכר. במקרה כזה יש שתי אופציות: האחת - הוא כבר שלח לך את המוצר שקנית, בלי שום קשר למגבלה שאיביי הטילו עליו עכשיו. תוכל לדעת זאת רק אם תפנה אליו. השניה - הוא "עקץ" אותך - כלומר לא שלח, לקח ת'כסף ונעלם. בשני המקרים, גם במידה ופנית אליו והוא לא עונה, הייתי מציע לך להמתין. אתה יכול לפתוח דיספיוט עד 45 יום ממועד הקניה. המתן אפילו 40 יום בטרם תפתח דיספיוט. אם עד היום ה-40 ממועד הרכישה שביצעת לא תקבל את המוצר, פתח דיספיוט במרכז יישוב המחלוקות של איביי. במידה ו"נעקצת" רוב הסיכויים שהמוכר כלל לא יגיב לדיספיוט - מה שמחזק את סיכוייך לזכות בתביעה (בלי שום קשר, איביי ופייפל בד"כ מצדדים בקונה). אתה יכול להיות רגוע מכיוון שאתה מוגן כקונה הן על ידי איביי והן על ידי פייפל. הכי חשוב לא לפספס את מועד הגשת הדיספיוט. אולי כדאי אפילו לרשום לעצמך תזכורת בטלפון. בהצלחה!
 

גיא246890

New member
אני מאוד מודה לך על התשובה המפורטת

ואני ממש רגוע חחח אין צורך בנשימה עמוקה זה רק 22$ לא סוף העולם. אני פשוט חדש באייבי ומנסה להבין איך הדברים עובדים. ולגבי מה ששאלת כן המוצר שלו נמצא עדיין בפריטים שנשלחו אבל הטרקינג נאמבר לא עובד (המוצר נשלח מסין) .
 
למעלה