נראה לי שהצלחתי

Rockamora

New member
הא.. כן ו... אנחנו לא פורום פקאצות!

ככה שאם חשבת להגיד שאתה היידן לא יקפצו עליך.. טוב נו.. אולי אחד רק.. נחסוך בשמות.
 

Rockamora

New member
דן- יש לי אמ.... 207 ניקים בתפוז..

תתחיל חסום
 

Rockamora

New member
אממ.. כן אבל אז אני מוחק קוקיז..

ואני יכול לכתוב עם כינויים אחרים! אני כבר מנוסה! אחרי תקרית "אייסיטי"
 

MajorWinters

New member
יש שיטות יותר יעילות...

שאסור לי לפרט עליהן מתוקף היותי מנהל, אבל הן מערבות הרבה מאווווווווד סירופ שוקולד.
 

funkey monkey

New member
תזהר, השיטות כוללות כריות ווניל.

ולא, אני לא מדבר על כריות וניל. אבל יש גם פועל שמתחרז עם 'חוסך'.
 

Heathen Dawn

New member
אה, מה כבר יכול לקרות...

אז הוא יהפוך לסית', אז מה? למי זה כבר יכול להזיק?
 
למעלה