נראה לי התרגלתי לזה... כבר רשמתי יותר מ3 הודעות כתגובה ולא כהודעה חדשה...רק שלא נראה שמישהו ראה את זה... וזה יותר נוח לכתוב דברים כהודעה חדשה ככה בטוחים שאנשים ששלחת להם ראו את זה...