נראה לי הפורום הזה לעולם לא יתאושש !!!!

נראה לי הפורום הזה לעולם לא יתאושש !!!!

אין לי שמץ מה היה פה בעבר שהפורום הזה התרסק , התחלתי להתייאש מהמצב למרות שנסיתי לתת החיאה לפורום ערבים :) ...
 
אפשר לפתח שרשור ארוך מאוד מאוד מאוד למה זה קרה
לפחות ממה שאני יודע ב7 שנים האחרונות (כמשתתף / צופה ), ויש לי כמה סיבות לחשוב עליהן, ואפשר לסכם את זה בסלט של החיים הפרטיים והחיים בארץ, ובשורה התחתונה הסיבה המרכזית היא שנמאס.....

אל תיקח ללב
 
לא לוקח ללב אחי :)

רק נסיתי להבין מה עומק הבעייה פה ...ידעתי שיש בעייה אבל האמנתי שזו בעייה רצינית ...בתור מנהל נכנסתי לרשימת החסומים וראיתי תוהו ובוהו ...נסיתי להחזיר כמה גולשים שנחסמו, המהלך לא הצליח להניף את הפורום , האמת שנמאס לי גם :) ...מעולם לא אקח דברים באופן אישי וצודה על התגובה לפחות יש סימן חיים בפורום
 
הסתובבתי בכמה פורמים

החיים משוגעים בכל פורום יש מעל 300 תגובות על נושא מסויים ...כמעט כל פורום תוסס ומשכשג חוץ מפורום ערבים , כנראה שיש משהו עמוק שאני לא הצלחתי להבין :(
 

Woking

New member
הפורום הוא בבואה של העולם האמיתי

הפורום התפורר כי הערבים לא הפסיקו לריב בין עצמם, והציונים באו והרסו את מה שנשאר. נשארו רק ההזויים שלא מוכנים להודות שיותר טוב כבר לא יהיה. חוץ מזה לא כל הפורומים תוססים. אם תבדוק פורומים של ישראלים בחו"ל אז תגלה שגם הם לא בדיוק שוקקים. בעולם של רשתות חברתיות הנושא של הפורומים, בפרט פורומים חברתיים, קצת מיצה את עצמו.
 

הפרבולה

New member
יכול להיות שערבים נרתעים מלהשתתף בפורם ציוני

כלומר הפורום הזה הוא לא פורום ציוני אבל הוא בבעלות חברה ציונית ( "תפוז" ) ויש הרבה ערבים שנרתעים מכל מה שקשור לציונות, הנה לדוגמה בבחירות האחרונות הרשימה המשותפת סירבה לחתום הסכם עודפים עם "המחנה הציוני" בגלל שהוא ציוני מידי, אפילו מר"צ מבחינתם היא ציונית מידי ( חחחחחח) ולכן הם בעטו בבוז בשמאל הישראלי משל היו שקית אשפה וסירבו לשתף פעולה עם "המחנה ציוני" וכך ביבי יכול להקים ממשלה ציונית עם רק 61 חכים.
 

Woking

New member
וכתוצאה מכך

קיבלת את מירי רגב כשרת ה(אי) תרבות, ציונית משיחית שהולכת להחרים את כל העולם בתור סגנית במשרד החוץ, עבריין אלים כמנכ"ל המשרד לבטחון פנים, פושע תאב בצע במשרד הכלכלה, ודיקטטור במשרד התעמולה - אה סליחה - התקשורת. הייתי אומר שהבדיחה היא עליך. בקרוב תשאר רק עם "יהודית", כי "דמוקרטית" היא כבר מזמן לא, וכ"מדינה" היא לא תחזיק מעמד עוד הרבה. אבל אני בטח שגם אחרי שיזרקו אותך לים עוד תמשיך לחזור על הסיסמאות הריקות שלך ולהאשם את הערבים שלא חתמו הסכם עודפים עם השמאל.
 

הפרבולה

New member
מה לעשות אלו העובדות

סירובם של הערבים לחתום על הסכם עודפים עם השמאל כנראה גזלו את אותו מנדט שהיה מונע מביבי להקים את ממשלתו בת ה 61 חכי"ם.
מסתבר שוב שמבחינת הערבים אין הבדל בין מירי רגב לציפי לבני לזהבה גלאון, כולם ציוניים שיש להשליך לים כמו שניסו לעשות במלחמת ששת הימים ( ראה קריקטורות)

 

Woking

New member
ממש צריך לחבר בשבילך את הנקודות

זה נכון, הם נתנו את המנדט לביבי. מה שאתה לא מצליח להכניס לתוך הגולגולת הניאנדרטלית שלך, הוא שהערבים לא רוצים ממשלת שמאל. הם רוצים ממשלת ימין. מה שיהרוס את ישראל זה לא הזילזאל ולא הקסאם, אלא הסוס הטרויאני שהערבים הכניסו לך לכנסת - רגב, חוטובלי, דרעי, ומנצח על כולם, הדיקטטור הקטן בנבניטו נתניהו. תהנה בזמן שהם מתעשרים על חשבונך, עד ליום שהמדינה האהודה שלך תתפרק, הם יתנדפו אל חשבונות הבנק השוויצרי שלהם, ואתה תמשיך לזעוק ממימי הים התיכון: "הסכם עודפים, הסכם עודפים".
 

הפרבולה

New member
זה לא נכון שהערבים מעדיפים ממשלת ימין כי היא

כביכול תהרוס יותר מהר את מדינת ישראל, הם בכלל לא סופרים אותנו ולא אותך, הם לא רוצים ממשלה ציונית ולא עושים את ההבחנות הדקות בין זהבה גלאון לבין מירי רגב.
&nbsp
אם כבר אז אני לא מודאג מקיצוניותו של ביבי, כי ביבי הוא שמאלני כמעט כמו ציפי לבני וממשיך לקשקש על 2 מדינות ל2 העמים ( שהערבים מתנגדים לזה בכל מקרה ).
 
אחת הסיבות היא בריחה מדיונים פוליטיים

למשל על הבלגן האיום בארצות ערב - סוריה, עירק, תימן, לוב, לבנון, מצרים, מי שם נגד מי ומה דעתכם.
כשאני מנסה להעלות כאן נושא כזה, לשמוע מה חושבים ערבים ישראלים, מי שמגיב כאן אלה רק יהודים ממחנה הימין הקיצוני, שדעותיהם בכלל לא מעניינות אותי.
 
שילך לעזאזל האתר המחורבן הזה

הקלדתי הודעה ארוכה, והכל נעלם בשנייה אחת. אין לי כוח להתחיל הכל מחדש. אולי פעם אחרת.
 
למעלה