נקודות ממשחקים

Rapgamer

Well-known member
* מינסוטה מנצחת את יוטה: הג'אז בלי מיצ'ל.
זה כמעט האחרונה בליגה מנצחת את הראשונה, חוץ מזה שכבר עברנו את יוסטון בטבלה ולמרבה הצער אנחנו מתקרבים גם לדטרויט ואורלנדו. כזכור הבחירה שלנו בדראפט מוגנת טופ 3, ולמעשה אין הבדל בסיכויי הלוטרי בין הקבוצה האחרונה בליגה לגבי השלישית מהסוף. אבל אם נעלה לכיוון הרביעית מהסוף זה כבר פוגע בנו, ויש לי הרגשה שדטרויט ואורלנדו לא נמצאות על סף רצף ניצחונות.
יוטה התקררה. מאזן 6-4 בעשרת האחרונים. יתכן שתסיים ראשונה בליגה אבל היא כבר לא כזאת פייבוריטית ברורה נגד רוב הקבוצות בקונפרנס.

* מילווקי מביסה את פילדלפיה: הסיקסרס בלי אמביד וסימונס כך שזה לא באמת כוחות. בכל אופן יש השלכות לדאבל ניצחונות של מילווקי- בראש ובראשונה זה מוריד את פילי למקום השני במזרח, שעלול להפגיש אותה עם קבוצות טובות כבר מהסיבוב הראשון (בוסטון? מיאמי?) ובפרט בסיבוב השני- מילווקי. מי שתסיים ראשונה במזרח תוכל להינות מדרך קלילה של איזו אינדיאנה בסיבוב הראשון והניקס/אטלנטה בשני, אם הטבלה תישאר כמו שהיא.

* סאן אנטוניו מנצחת את ניו אורלינס: ניצחון קריטי של הספרס בקרבות המיקום בפלייאוף. מרחיקה את הפליקנס מטווח הפליי-אין ומשפרת בעצמה עמדות. ציון כזה צ'יט קוד, אתה נותן לו כדור במיד פוסט ומגיע לעמדת לייאפ, לא ברור איך ניו אורלינס עם רייטינג ניטרלי בדקות איתו על המגרש. דרוזן תפר מיד ריינג' 40 שניות לסיום שהכריע למעשה את המשחק.

* דאלאס מנצחת את הלייקרס: דיוויס חזר במשחק השני מהפציעה, עדיין היה חלש והמאבס מתקרבים למרחק של משחק וחצי בלבד מהלייקרס במקום החמישי. הניצחון הכפול עליהם מבטיח את הטייברייק והם נמצאים בעמדה מעולה לעלות למקום החמישי ולפגוש את דנבר בלי מורי בסיבוב הראשון- יריבה די נוחה מבחינתם. אולי זה ישנה את דעתם של לוקה וקיובן שהתלוננו על פורמט הפליי-אין ברגע שהיו במקום השביעי.
 

Krit123

Well-known member
אני לא מבין מה אתם עושים.. לנצח את יוטה בחוץ, איפה האימוג'י של הfacepalm.. ירייה ברגל.

וואו, לא ידעתי שההבדל בין המקום הראשון לשני במזרח מהותי עד כדי כך. מסוגל להכריע את גורל האליפות.

פדיחה לחטוף סוויפ מלוקה. נראה לי עדיף לפגוש את הלייקרס בזמן שהם עדיין בהתאוששות ולקחת אחד, לעשות קולות של תחרות לפחות. פשוט אין לנו דרך לעצור את לוקה בפיקאנדרול, לא שיש לנו מה להציע מול לברון חחח, פשוט סוויפ יתקבל בהבנה.. המצ'אפ שלנו מול הלייקרס הכי גרוע, אפילו עם מורי. אין מי שישמור על דיוויס (בהנחה שגורדון לוקח את לברון), משמע צריך לקדם את גרין/מילסאפ לחמישייה ואז ההתקפה כבדה ונחזור להגנה בהילוך איטי.

לספרס יש לו"ז סופר קשה כאמור ואני מקווה שהם יחזיקו מעמד, הרוויחו את המיקום הזה וממש נדפקו מהקורונה.
 

Rapgamer

Well-known member
דוקא חושב שדנבר בלי מורי נגד דאלאס זו סדרה ממש תחרותית. לא רואה מצב לסוויפ. נגד הלייקרס אין לכם סיכוי כמובן כל עוד לברון חוזר.
 

Krit123

Well-known member
דוקא חושב שדנבר בלי מורי נגד דאלאס זו סדרה ממש תחרותית. לא רואה מצב לסוויפ. נגד הלייקרס אין לכם סיכוי כמובן כל עוד לברון חוזר.
לא חושב שהיא תהיה ממש תחרותית, מקסימום 6 כנראה 5 משחקים. הם מגיעים למבט טוב מולנו בכל התקפה, ההפסד האחרון להם משקף את יחסי הכוחות בעיני, הסדרה תהיה תחרותית רק במידה וגיעו בכושר קליעה מחפיר ואני לא רואה סיבה שזה יקרה, הם לא מחויבים לליינאפ מסוים מולנו.
 

Rapgamer

Well-known member
בהרכבים מלאים אני חושב שזה ניצחון קל שלכם. בלי מורי זו לא אותה קבוצה, ואולי דאלאס באמת פייבוריטית, אבל בעיני זו סדרה של 6-7 משחקים שיכולה ללכת לכל כיוון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חשוב לציין שיוטה הקבוצה היחידה בינתיים שהבטיחה את מקומה בפלייאוף.
הם לא לחוצים וזה ניכר במשחק שלהם.
לא הייתי ממהר להגיד שהם התקררו כי כנראה שזאת בחירה שלהם ועד סוף העונה נראה את גובר, קונלי ומיטשל עושים רוטציות מנוחה.

פייבוריטית היא לא היתה בשום שלב בעיניי.
 

Rapgamer

Well-known member
חשוב לציין שיוטה הקבוצה היחידה בינתיים שהבטיחה את מקומה בפלייאוף.
הם לא לחוצים וזה ניכר במשחק שלהם.
לא הייתי ממהר להגיד שהם התקררו כי כנראה שזאת בחירה שלהם ועד סוף העונה נראה את גובר, קונלי ומיטשל עושים רוטציות מנוחה.

פייבוריטית היא לא היתה בשום שלב בעיניי.
לא לחוצים וגם לא משחקים טוב.
אפשר להוסיף שמיצ'ל לא במנוחה אלא פצוע, בלעדיו הם נראים בינתיים ממש לא טוב. הפסד כפול למינסוטה.
פיניקס במרחק של משחק אחד מהם, הקליפרס שני משחקים. ירידה בטבלה יכולה לסבך אותם גם במצ'אפים יותר קשים בפלייאוף כבר מהסיבוב הראשון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא לחוצים וגם לא משחקים טוב.
אפשר להוסיף שמיצ'ל לא במנוחה אלא פצוע, בלעדיו הם נראים בינתיים ממש לא טוב. הפסד כפול למינסוטה.
פיניקס במרחק של משחק אחד מהם, הקליפרס שני משחקים. ירידה בטבלה יכולה לסבך אותם גם במצ'אפים יותר קשים בפלייאוף כבר מהסיבוב הראשון.
הכל נכול
ועדיין אם הייתי יוטה, הייתי מעדיף מנוחה לשחקים מאשר להילחם כדי להישאר במקום הראשון.
 

Krit123

Well-known member
דנבר - ממפיס
השלמנו סוויפ על הגריזליס, אין לי מושג איך... ניצחון מתוק באמת, הם היו בסגל מלא לראשונה העונה, אנחנו חסרים את מורי/מוריס/ברטון כאמור.
פתחנו עם טוויסט ונלחמנו אש באש, הם חיים על התקפות מעבר וקצב מהיר, אז יצאנו מהר מבדרך כלל לאחר עצירה ותפסנו אותם לא מוכנים לעיתים, בעיקר במחצית הראשונה. למזלנו הם היו בבק-טו-בק ופשוט לא הפסיקו להחטיא מחוץ לקשת, בעצם מכל טווח בתכלס. חוץ מג'ה מורנט, שהיה 10-11 לשתי נקודות, הוא פיתולי שאין דברים כאלה ועוד ב-100 קמ"ש, נראה לפעמים מוזר אך תמיד נמצא בשליטה, מה שמאוד מקשה לתזמן את ההגנה או ה-reach מולו, לכן קל לו להגיע לקו. מה מצחיק? שזה בדיוק אותו סיפור עם קייל אנדרסון רק בקטע הפוך לחלוטין, דמיינו את ההילוך הכי איטי שעולה על הדעת. הוא מתחיל הכי לאט ורק אז מחליש, אי אפשר לתזמן את הצעד הבא שלו מבלי לאבד שיווי משקל, כמעט נטו מחוסר סבלנות.
ברוב הזמן היינו ראשונים ל-50-50 balls והשופטים זרמו איתנו אפשר לומר. ג'וקר הגיע לקו, מהפעמים היחידות העונה בהן הצליח להערים על שומריו ולסחוט עבירות, השופטים נתנו לו כבוד לשם שינוי. ניהול המשחק שלו היה די מסורבל צריך לציין, 6 איבודים והתמהמהות מסוימת.

רוב הקרדיט מגיע לספסל, בעיקר לריצה בסוף הרבע השלישי/תחילת רביעי, ההפרש עלה למחוזות הבלואאוט. היו לא מעט חדירות יפות לסל, אמרתי במפגש הקודם שהם מצופפים ממש יפה בצבע, אך לאו דווקא מאיימים או משנים זריקות בעקביות, הפעם ראינו סיומות קשות ואנד וונאס למינהם משלל פרצופים לרבות שאק האריסון, ריברס ודוזייר שנתן מחצית שנייה מעולה. מילסאפ היה אדיר בשני צדי המגרש, תענוג. הכי כיף היה לראות את פורטר ג'וניור נכנס יותר לסל ומוריד כדור לרצפה, הבנאדם רושם 70 נקודות בשתי המשחקים (39-31) האחרונים לאחר שיא קריירה מול יוסטון. בכלל ראינו 3 שיאי קריירה מול הרוקטס, 13 אסיסטים של פאקו ו-21 נקודות של דוזייר בבכורה בחמישייה.
אם נחזור לפורטר, לא ראיתי כזה ניגוד בין הקלות בה הוא מגיע למספרים גבוהים לבין קצב ההתפתחות מבחינת סקליסט, הוא עדיין raw בטירוף וזה לא מפריע לו לרגע.
הניצחון היה חשוב כי אנחנו לקראת לו"ז קשוח, המון משחקי חוץ מול יריבות חזקות. כרגע אנחנו עומדים על 40 ניצחונות בזמן שהלייקרס על 36, אז לדעתי 4-5 ניצחונות יספיקו להבטיח את המקום הרביעי ואת ה-MVP על הדרך. מצד שני עושה רושם שדאלאס לא יעברו את ל"א, ופורטלנד חייבים להתעורר כי אם סטף ממשיך לטפס בטבלה יש לו קייס חזק מאוד לדעתי. תיאורטית אם אנחנו נופלים למקום החמישי והוא נכנס לשמינייה הוא הרוויח את התואר לטעמי.
 
למעלה