* מינסוטה מנצחת את יוטה: הג'אז בלי מיצ'ל.
זה כמעט האחרונה בליגה מנצחת את הראשונה, חוץ מזה שכבר עברנו את יוסטון בטבלה ולמרבה הצער אנחנו מתקרבים גם לדטרויט ואורלנדו. כזכור הבחירה שלנו בדראפט מוגנת טופ 3, ולמעשה אין הבדל בסיכויי הלוטרי בין הקבוצה האחרונה בליגה לגבי השלישית מהסוף. אבל אם נעלה לכיוון הרביעית מהסוף זה כבר פוגע בנו, ויש לי הרגשה שדטרויט ואורלנדו לא נמצאות על סף רצף ניצחונות.
יוטה התקררה. מאזן 6-4 בעשרת האחרונים. יתכן שתסיים ראשונה בליגה אבל היא כבר לא כזאת פייבוריטית ברורה נגד רוב הקבוצות בקונפרנס.
* מילווקי מביסה את פילדלפיה: הסיקסרס בלי אמביד וסימונס כך שזה לא באמת כוחות. בכל אופן יש השלכות לדאבל ניצחונות של מילווקי- בראש ובראשונה זה מוריד את פילי למקום השני במזרח, שעלול להפגיש אותה עם קבוצות טובות כבר מהסיבוב הראשון (בוסטון? מיאמי?) ובפרט בסיבוב השני- מילווקי. מי שתסיים ראשונה במזרח תוכל להינות מדרך קלילה של איזו אינדיאנה בסיבוב הראשון והניקס/אטלנטה בשני, אם הטבלה תישאר כמו שהיא.
* סאן אנטוניו מנצחת את ניו אורלינס: ניצחון קריטי של הספרס בקרבות המיקום בפלייאוף. מרחיקה את הפליקנס מטווח הפליי-אין ומשפרת בעצמה עמדות. ציון כזה צ'יט קוד, אתה נותן לו כדור במיד פוסט ומגיע לעמדת לייאפ, לא ברור איך ניו אורלינס עם רייטינג ניטרלי בדקות איתו על המגרש. דרוזן תפר מיד ריינג' 40 שניות לסיום שהכריע למעשה את המשחק.
* דאלאס מנצחת את הלייקרס: דיוויס חזר במשחק השני מהפציעה, עדיין היה חלש והמאבס מתקרבים למרחק של משחק וחצי בלבד מהלייקרס במקום החמישי. הניצחון הכפול עליהם מבטיח את הטייברייק והם נמצאים בעמדה מעולה לעלות למקום החמישי ולפגוש את דנבר בלי מורי בסיבוב הראשון- יריבה די נוחה מבחינתם. אולי זה ישנה את דעתם של לוקה וקיובן שהתלוננו על פורמט הפליי-אין ברגע שהיו במקום השביעי.
זה כמעט האחרונה בליגה מנצחת את הראשונה, חוץ מזה שכבר עברנו את יוסטון בטבלה ולמרבה הצער אנחנו מתקרבים גם לדטרויט ואורלנדו. כזכור הבחירה שלנו בדראפט מוגנת טופ 3, ולמעשה אין הבדל בסיכויי הלוטרי בין הקבוצה האחרונה בליגה לגבי השלישית מהסוף. אבל אם נעלה לכיוון הרביעית מהסוף זה כבר פוגע בנו, ויש לי הרגשה שדטרויט ואורלנדו לא נמצאות על סף רצף ניצחונות.
יוטה התקררה. מאזן 6-4 בעשרת האחרונים. יתכן שתסיים ראשונה בליגה אבל היא כבר לא כזאת פייבוריטית ברורה נגד רוב הקבוצות בקונפרנס.
* מילווקי מביסה את פילדלפיה: הסיקסרס בלי אמביד וסימונס כך שזה לא באמת כוחות. בכל אופן יש השלכות לדאבל ניצחונות של מילווקי- בראש ובראשונה זה מוריד את פילי למקום השני במזרח, שעלול להפגיש אותה עם קבוצות טובות כבר מהסיבוב הראשון (בוסטון? מיאמי?) ובפרט בסיבוב השני- מילווקי. מי שתסיים ראשונה במזרח תוכל להינות מדרך קלילה של איזו אינדיאנה בסיבוב הראשון והניקס/אטלנטה בשני, אם הטבלה תישאר כמו שהיא.
* סאן אנטוניו מנצחת את ניו אורלינס: ניצחון קריטי של הספרס בקרבות המיקום בפלייאוף. מרחיקה את הפליקנס מטווח הפליי-אין ומשפרת בעצמה עמדות. ציון כזה צ'יט קוד, אתה נותן לו כדור במיד פוסט ומגיע לעמדת לייאפ, לא ברור איך ניו אורלינס עם רייטינג ניטרלי בדקות איתו על המגרש. דרוזן תפר מיד ריינג' 40 שניות לסיום שהכריע למעשה את המשחק.
* דאלאס מנצחת את הלייקרס: דיוויס חזר במשחק השני מהפציעה, עדיין היה חלש והמאבס מתקרבים למרחק של משחק וחצי בלבד מהלייקרס במקום החמישי. הניצחון הכפול עליהם מבטיח את הטייברייק והם נמצאים בעמדה מעולה לעלות למקום החמישי ולפגוש את דנבר בלי מורי בסיבוב הראשון- יריבה די נוחה מבחינתם. אולי זה ישנה את דעתם של לוקה וקיובן שהתלוננו על פורמט הפליי-אין ברגע שהיו במקום השביעי.