נקודות למחשבה...

קרמבובת

New member
נקודות למחשבה...

הודעה מאת קופרניקוס בפורום אינטימיות - תמיכה (יש שם כמה כותבים מוכשרים וכדאי לבקר ליפעמים) Sex Girls Sex !!!! שלום בנות יקרות . רציתי לשאול בהזדמנות חגיגית זו, מדוע אתן מתעקשות על משחקי החיזור הותיקים, שכבר יצאו מזמן מהמחזור ? מדוע אתן תמיד מחפשות "קשר" ? מדוע אתן זקוקות לארוחת ערב, יין וסרט כדי להשקיט לכן את המצפון, לפני הסקס? אנחנו יודעים שגם אתן משחקות לפי הכללים הדימיוניים שהמצאתן לעצמכן.אולי הגיע הזמן למהפיכה קטנה ? אנחנו רוצים אתכן חדשות. ניאו- נשים , עם הצעות מגונות, עם אהבה חופשית ומפוארת ועם רעיונות יצירתיים. כי לנו כבר נגמר. אנחנו שבויים בידי הטבע, ומגיעה לנו יותר משיחת טלפון אחת. האם לא נזכה ליום בו יקומו לתחייה האמזונות המופלאות , אשר קיימו יחסי מין תדירים כלאחר יד. האם לא נזכה לחוש את התרוממות הרוח של גבר בקרנבל בברזיל, בשעת חצות ? האם גם ילדינו יצטרכו לשרת את המיילדת? אני לא כל כך מבין: אם אתן נמשכות וחרמניות, למה אתן צריכות לערב את המנהגים הויקטוריאנים מהמאה ה17 בכל מפגש. למה אינכן מתייחסות למפגש מיני חד פעמי כאל התעלות מופלאה של הטבע, ובמקום זאת מתקשרות לחברה הקרובה, ובוכות בפניה על הזכר המנצל והאכזר. זה כל כך לא טבעי, שאפילו אלוהים קצת כועס. (תזכרו מה הוא עשה לחווה כשהתחילה לבחור שמלות מעלי תאנה) בנות יקרות הגיע הזמן לשיווין מלא בין המינים - שיוויון התשוקה- אם בא לך לכי עם זה. אחרי פעמיים שלוש, כבר לא תוכלי להיזכר איך הסתדרת כמודל מריה הבתולה , משער הרחמים.מניסיון, זה נהדר, זה מפרה, זה אינטלקטואלי. וכדי לא להשאיר אתכן חשופות הנה הצעות לשיחות פוטנציאליות שיסייעו לכן: 1. היי חמוד מה קורה? אתה בא אלי קצת לקפה וסקס טוב ? 2. מאיפה אתה מוכר לי? אני חושבת שאני נזכרת בישבן שלך.אתה גר רחוק? כי קשה לי להתאפק, והשירותים פה מסריחים. 3. אוי היית נפלא, אני חייבת לספר לבעלי. 4. שלום, אני טלי, והיום נשכב אחד בתוך השני, ולהיפך. 5. מסעדה? לא נראה לי לפגישה ראשונה ?, אני מעדיפה קודם לראות איך אתה במיטה. 6. כמה מגיע לך על הכל ? 7. אתה בא לאסוף אותי בעשר ? תבוא בתשע ,נזדיין, ואז נלך לסרט. 8. היה לי מאד נחמד איתך, בטח כבר ניפגש איפה שהוא, העיר קטנה. 9. יש לי חברה טובה.היא בדרך. 10. אני מושכת אותך ? אז קדימה, אני בערב עוד צריכה להגיע לעוד איזה זכר . בקיצור בנות- להפוך את הגישה. תתחילו להנות, החיים קצרים ועוד מעט תתחתנו, ותצטערו על כל הגברים השווים שפספסתן. תאמינו לי שאף אחד לא יחכה לכן עם תעודות הצטיינות בשמיים. אולי עם פרחים ויין , גם. תודה. אשמח לתגובות. שלכן קופרניקוס שימו לב לסעיף 3 חחחחחחחחחחחחחחח אהבתי...
קרמבו
 

י פ ע ת

New member
תגידי לקופרניקוס הזה.....

שנתקע לי בגרון בגללו! בשביל סעיף 10 צריך להיות "ציפי בלי הפסקה"...ואת היין בטח נקבל בראש כשנגיע הביתה.
 

giulietta

New member
לו´ידעת...../images/Emo4.gif

לא מתחברת למאמר הזה... אני אוהבת מאד את המסעדות והיין והפרחים והשוקולדים והסרט והבושם וה... כאילו, למה חייב להיות לזה חלק ב´?
 
ארוך לי מידי המאמר הזה.. ../images/Emo4.gif

וחוצמזה אני בחופש.. אפשר לקבל תקציר?
 

giulietta

New member
הכל מעולה ../images/Emo166.gif

(מה את דואגת? שהוא ידאג
) ועוד משהו... באופן כללי...אני חושבת...שקצת מפריזים בערכו של הענין. מה לעשות. ככה נראה לי.
 

שייכת

New member
קופרניקוס, אתה יודע...

לפעמים אנחנו גם צמאות, רעבות או שסתם נגמר לנו הבושם ובכלל, אם אנחנו רוצות רק סקס, אז מזמן אנחנו כבר יודעות שלא צריך גבר בשביל זה... (ניאו-נשיות, את זה אתה אמרת! שייכת.
 
למעלה