נציגות מהצפון

נציגות מהצפון

ערב טוב לפורום המקסים האם יש מישהו או מישהי שהם מאיזור הצפון שישמיע קול וירים יד בדרך כלל רוב חברי הפורום מכל הפורומים הם מאיזור המרכז
 

m i c h a l i

New member
אני מהמרכז

אבל לא מבינה מה המטרה בהעלאת השאלה הזאת שבוע אחרי שבוע... דפדפי אחורה בפורום ותראי שהשאלה נשאלה כבר מספר פעמים ואף קיבלה מענה לא פעם. שבוע טוב
 
ואני מהדרום

ומהדרום תפתח עונת הגשמים, ביום שלישי יתחילו הגשמים דווקא מהדרום למה אני מציינת זאת כי מאז ומתמיד הדרום הוא מתכבד אחרון מהגשמים שלרוב מתחילים מהצפון לכל אוהבי הגשם כולכם מוזמנים להשתכשך בשלוליות
 
למעלה