נפתח מועדון מעריצים...

נפתח מועדון מעריצים...

יוזם המועדון----גרין גרין... היות והוא לא אוהב לכתוב בפורום.. אני אכתוב בשמו..(איזו ממי..פחחחח).. המועדון..יהיה בשבילכם...(בערך).. ויכלול הפתעות רבות.. של מי המועדון??? ששששששששש----------לללללללללללל-----------יייייייייייי פחחחחחחחחחחחחחחח אז תשרשרו...וגם תלכו אליו...לבירור פרטים.. בתוכנית..פגישה איתי..צ`יטוט איתי ועוד ועוד... זה כדאי..רק כאן..רק אצלנו..בתפוז... מיי גוד...מה נסגר איתי?? ואל תשכחו לא רעיון שלי.. שלכם... סרטי... (חתימה?)
 

הילוש

New member
סרטההההההההה

יאאאאאאא לא מאמינהההההההההה סרטנית כאן בפורוםםםםםם (מושכת שיערותת נותנת לעצמי כאפות לאטמות וכו`) לאאא נכוןן אני מתעלפתתתתת סרטה חתימה אמא שלי רוצה חתימההה תתני לי בבקשהההההההה כפרות עלייך מתה עלייך
 

חופשי

New member
כשמך כן את?

אני מסיק משמך שאת סרטנית במובן האסטרולוגי של המילה, מכיוון שגם אני אשמח לדעת מהו תאריך הלידה שלך..
 
למעלה