סרטנית-המקורית
New member
נפתח מועדון מעריצים...
יוזם המועדון----גרין גרין... היות והוא לא אוהב לכתוב בפורום.. אני אכתוב בשמו..(איזו ממי..פחחחח).. המועדון..יהיה בשבילכם...(בערך).. ויכלול הפתעות רבות.. של מי המועדון??? ששששששששש----------לללללללללללל-----------יייייייייייי פחחחחחחחחחחחחחחח אז תשרשרו...וגם תלכו אליו...לבירור פרטים.. בתוכנית..פגישה איתי..צ`יטוט איתי ועוד ועוד... זה כדאי..רק כאן..רק אצלנו..בתפוז... מיי גוד...מה נסגר איתי?? ואל תשכחו לא רעיון שלי.. שלכם... סרטי... (חתימה?)
יוזם המועדון----גרין גרין... היות והוא לא אוהב לכתוב בפורום.. אני אכתוב בשמו..(איזו ממי..פחחחח).. המועדון..יהיה בשבילכם...(בערך).. ויכלול הפתעות רבות.. של מי המועדון??? ששששששששש----------לללללללללללל-----------יייייייייייי פחחחחחחחחחחחחחחח אז תשרשרו...וגם תלכו אליו...לבירור פרטים.. בתוכנית..פגישה איתי..צ`יטוט איתי ועוד ועוד... זה כדאי..רק כאן..רק אצלנו..בתפוז... מיי גוד...מה נסגר איתי?? ואל תשכחו לא רעיון שלי.. שלכם... סרטי... (חתימה?)