נבי ארנבי 16
New member
נפלתי
אני לא יודעת מה קרה פתאום ירד לי המצב רוח...אני פתאום לא שמחה...! למה לעזאזל? הייתי בעלייה מטורפת היה לי חודשיים מושלמים חוץ מהבגידה של החבר שלי לשעבר הבן זונה הזה אחרי שנתיים בגד בי טוב הוא עבר כבר...אבל עכשיו אני פתאום הפסקתי לחייך אני פתאום לא מאושרת הראש שלי שוב מתחיל לחשוב על המוות! ואני לא רוצה ל-מ-ו-ת! למה זה קורה לי? אלוהים תעזור! אני רוצה לחיות! רוצה להיות שוב מאושרת שוב לחייך ידעתי שאני יפול ידעתי שהגעגועים לחרא שבגד בי יבואו בסופו של דבר והלחץ בלימודים כול יומיים מבחן, בגרויות יו אני משתגעעעעעעעעעעעעעעת!
אני לא יודעת מה קרה פתאום ירד לי המצב רוח...אני פתאום לא שמחה...! למה לעזאזל? הייתי בעלייה מטורפת היה לי חודשיים מושלמים חוץ מהבגידה של החבר שלי לשעבר הבן זונה הזה אחרי שנתיים בגד בי טוב הוא עבר כבר...אבל עכשיו אני פתאום הפסקתי לחייך אני פתאום לא מאושרת הראש שלי שוב מתחיל לחשוב על המוות! ואני לא רוצה ל-מ-ו-ת! למה זה קורה לי? אלוהים תעזור! אני רוצה לחיות! רוצה להיות שוב מאושרת שוב לחייך ידעתי שאני יפול ידעתי שהגעגועים לחרא שבגד בי יבואו בסופו של דבר והלחץ בלימודים כול יומיים מבחן, בגרויות יו אני משתגעעעעעעעעעעעעעעת!