פתחתי תראש ותרגל לדעתי נפלתי מיחוסר ריכוז כי דיברו איתי ליפני זה אה וסליחה שזה לא ביוטוב זה לא מעלה לי לשם סרטונים http://www.keshet-tv.com/ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=6245
אחד הסרטונים הכואבים. לא מבין אבל מה עבר לך בראש שניסית את זה זה אפילו לא שווה את הנפילה איך היית יורד אחרי זה מהרייל הישר? יפה לך האומץ אבל חבל שהתבזבז על שטות כזו...