נפילה שלי ממזמן

patrik6

New member
נפילה שלי ממזמן

פתחתי תראש ותרגל לדעתי נפלתי מיחוסר ריכוז כי דיברו איתי ליפני זה אה וסליחה שזה לא ביוטוב זה לא מעלה לי לשם סרטונים http://www.keshet-tv.com/ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=6245
 

dor jjj

New member
זה לא נראה כיף

ולדעתי נפלת כי אתה אידיוט מה אתה עושה את זה בכלל
 

patrik6

New member
מה לעשות

מה לעשות זה הסיגנון נסיה שלי ומכה ליפני הנפילה היתי קרוב לנחיתה אבל אז נפלתי והיה לי די טראומה זה כמו יש סקייטרים שנוסעים רק קרבים
 

craperz

New member
חחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחח מצטער מן אבל זה מצחיק רצח חחחחח
 

master pedo

New member
בואנה אני חייב להגיד..

יש לך אומץ.. קצת טיפשי כן.. אבל יש אומץ כי זה נראה לי מפחיד אש לעשות כזה דבר.. אם היית נוחת היה ממש סטייל אבל פששש
 

patrik6

New member
מכה ליפני היתי ממש קרוב

אבל לא היתי מרוכז ביגלל אילן חח
 

SivanSK8

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יו איזה חוס

חחחחחחחחחח אלק "שמע יש שם 5 פלאט שיש" איזה חוסר טקט יש לאילן הזה הרג אותי
 

matt hensley

New member
תשמע ללא ספק

אחד הסרטונים הכואבים. לא מבין אבל מה עבר לך בראש שניסית את זה זה אפילו לא שווה את הנפילה איך היית יורד אחרי זה מהרייל הישר? יפה לך האומץ אבל חבל שהתבזבז על שטות כזו...
 
למעלה