נענע - ביקורת ל-eee

RoyBO

New member
מעניין

בזמנו לפני שSSD יצאו לשוק שמעתי שיש בעיה קשה איתם הם לא מבצעים טוב את המחיקה של הזיכרון הנדיף שלהם וזה יוצר שחיקה של הזיכרון אין לי מושג אם הSSD שנמכרים היום יש להם את הבעיה הזו אולי בויסטה יש ניהול נכון של הזיכרון הזה וXP לא תומכת טוב בSSD זו רק השערה.
 

Jan22

New member
4G זה קטן מדי לדעתי

ראיתי גם יותר מזה עם מחיר נמוך יותר .. ובנוגע לSSD ,אנחנו לא היחידים שזה מפריע להם ,נושא הLIFESPAN של הEEE די מככב בעולם http://wiki.eeeuser.com/ssd_write_limit
 

Y. Welis

New member
מה שמטריד הוא (אם הבנתי את הטבלה נכון)

שככל שמהירות הכתיבה תגדל, כך תעלה גם השחיקה. בכל מקרה הערכת השרידות כרגע היא 20 שנה פלוס למשתמש ממוצע. וכן מטריד שיש דגמים טובים יותר שנמכרים באירופה במחיר זהה.
 
למעלה