נעל ראשונה או סנדל ראשון?

תתי 1

New member
נעל ראשונה או סנדל ראשון?

נגה התחילה ללכת,מה לקנות לה נעל או סנדלים?אחכה שהיא תלך יותר יציב ואז אקנה,מה אתן אומרות?
 

shlulit59

New member
כמה שיותר מאוחר לקנות

ככל שתלך יחפה - יותר בריא ופי אלף יותר כיף. הנעל מגבילה אותם. וכשאת קונה - אז שהסוליה תהיה רכה-רכה, כזאת שמתקפלת לך בקלות ביד. אנחנו קנינו של אלפנט. ואני גם הקפדתי שלא תהיה נעל גבוהה אלא רק עד הקרסול, כי ראיתי ילדים עם נעלים בוהות (כמקובל אצל אמהות רבות) וראיתי שזה מקבע את רגליהם כמו בסד ומפריע לקיפול ולישיבה על הרצפה, כמו שילדים אוהבים. ואם את יכולה לדחות את הקניה לסתיו, עוד חודשיים נניח, אז כבר תוכלי לקנות ישר נעל סגורה ותחסכי לעצמך את ההתלבטות.
 

פיצוש 1

New member
המלצה חמה על נימרוד-נעל ראשונה../images/Emo13.gif

הם כאלו מקסימים לא סתם מוכרים,באתי עם שלו כשהייתה בת 8 חד' רציתי לקנות לה נעל טרום הליכה והם הראו לי כמה סוגים ובסוף שלחו אותי לדרכי בהחלטה חד משמעית שזה מיותר לקנות וחבל כי ברגע שהם מתחילים ללכת הכי טוב שיהיו יחפים ורק שבועים אחרי שהולכים יציב לקנות נעל.שתכל'ס רק מגנה על הרגל אז הקיץ אני מתכננת להעביר בלי סנדלים ובסתיו לקנות לה נעל ראשונה.
 

תתי 1

New member
עוד חודשיים? זה לא מאוחר מדי?

ומה קורה בגנה?היא הורסת את כל הגרביים שלה.
 

shani74

New member
אני הבנתי מהיועצים בפורום

שכדאי לשים נעליים אחרי חודשיים-שלושה של הליכה - אחרי שהיא מתבססת. אני קניתי לה עכשיו סנדלים של אלפנטן, אחרי חודש של הליכה, אבל אני לא נועלת לה אותם כמעט בכלל. בגנה אם יש דשא או חול אני שמה אותה יחפה. רק אם צריך ללכת על משטח חם או מלא אבנים וכאלה אני נועלת לה את הסנדלים.
 

michal@gal

Active member
מנהל
תקני סנדלים כבר עכשיו

אם היא כבר הולכת, כשאתם בחוץ היא צריכה להיות עם סנדלים שיגנו לה על הרגליים. בבית תני לה ללכת יחפה.
 

תתי 1

New member
זה מה שחשבתי גם

לקנות לה סנדלים בערך עוד שבוע ,שבועיים ובבית יחפה ,אבל אני מבינה שהרוב כאן מציעות ללכת יחפה מספר חודשים זה נורמלי? בחוץ ,בגנה,בקניון,יחפה?לא זכור לי שעשיתי כך עם ילדי הקודמים? כל הזמן הכל משתנה....
 

michal@gal

Active member
מנהל
לא הולכים יחפים בחוץ

זה רק יעצור אותה ויפריע לה ללכת. חייבים להגן על הרגליים בחוץ. אני קניתי נעליים ראשונות בערך שבועיים אחרי שהתחיל ללכת. הוא לבש את הנעליים כל פעם שיצאנו החוצה לגן המשחקים (בערך שעה ביום) ושאר הזמן היה יחף בבית או בגן. שעה ביום עם נעליים זה לא מה שיפריע להתפתחות הרגל.
 
תלוי איפה

בחול, דשא, או משטחים בטוחים רצוי ללכת יחפים, על מנת לשתף את כל שרירי כף הרגל בהליכה. כשאין ברירה והמשטח חם, או מסוכן, עדיף לנעול משהו.
 

shlulit59

New member
לא מסכימה

חוסר נעלים - לפחות מנסיון שלי - לא מעכב שום דבר והרבה יותר כיף להם בלי זה. גם לי
 

michal@gal

Active member
מנהל
כשנמצאים בחוץ

והמדרכה שורפת את הרגליים, והאבנים נכנסות לרגליים, זה לא בדיוק מצב שמדרבן להליכה. ראיתי כמה ילדים בגיל של הבן שלי בגינה, שהלכו בבית אבל סירבו ללכת בחוץ בגלל שההורים התעקשו שימשיכו להיות יחפים, גם בחוץ. ברגע ששמו להם נעליים, פתאום הילד התחיל ללכת גם בחוץ. גם הבן שלי, מהיום ששמנו לו נעליים כדי לטייל בחוץ, הייתה ממש קפיצה ביכולת ההליכה שלו.
 
אנחנו בחוץ גורבים גרביים,

גם מגן מהחום וגם מאבנים ועלים דוקרים, ומצד שני לא מפריע ללכת.
 

shapir1

New member
אנחנו קנינו סנדלים.

בבית הוא הולך יחף, ובחוץ (אם לא מתאפשר ללכת יחף) הוא נועל סנדלים.
 
לי המוכרת המליצה נעל ולא סנדל

כי בהתחלה יש פה ושם נפילות אז של יקבלו מכה לא נעימה. קניתי מן סנדל סגור כזה שהוא גם אוורירי ולא ממש נעל סגורה.
 
אני קניתי חודש אחרי הליכה מבוססת

סנדל של אלפנטן. הוא נועל אותן רק באיזורים פתוחים כמו גינות ציבוריות. בגן, בבית או בבתים אחרים- יחף.
 
הנחה בנעלי נמרוד

אני קניתי ליובלי נעליים רק 5 שבועות אחרי שהתחיל ללכת, אבל עדיין נותנת לו ללכת כמה שיותר יחף. הצטרפתי גם למועדון לקוחות שלהם, וזה הקנה לי הנחה נוספת של 7% (בנוסף להנחת סוף עונה)
 

avishagk

New member
../images/Emo41.gif האם יש נעל ראשונה שהיא גם סנדל?

הקטן שלי הולך כבר כשבועיים. אני רוצה עוד מעט לקנות לו סנדל גם אם זה ישמש מעט מאוד כשאנחנו בחוץ על משטחים חמים. נראה לי נורא חם להסתובב עכשיו עם נעל סגורה. האם יש נעל ראשונה שהיא סנדל??
 

happy00

New member
בטח. רצוי סנדל סגור מקדימה

כדי להגן על הרגל. סנדלי צעד ראשון יש סגורים מקדימה.
 
למעלה