ברור לכם?
שהסיפור של שירה משתמש הרבה במוטיבים של סינדרלה?
א. ביום הסלואו היא רקדה עם איתי ...
ב. יובל היא "אחות רעה" טוב זה יותר מתאים לגאליס עם רונה ,יולי ודורי ... יולי היא באמת אחות חורגת שבעונה הראוושונה רצתה את דורי לעצמה, אבל נחמד להתשעשע עם הרעון..
ג .נאלצת להתחפש למנקה.. טוב, סינדרלה נאלצה לעשות את זה בפועל...
רגע דריה ועידו (שלא יודע מכלום ), אמורים להגיע למועדון כדי לחגוג יום שנה , אולי אז עידו נחשף לתעלומה? בגלל זה הוא ודריה רבו?
אמה ואלון נחשפו לכך שעידו לא "רע" , אבל עידו פגוע...
דובי מגלה שנתפס ע"י השלישיה ... אגב השחקן של האיש בקפוצ'ון מה זה מזכיר לי את אולג לוין (שפירו משוברי)