נעלמים -שבוע 11

panda0zombie

New member
כן זה אמור להיות האוטו של חדווה
החיים של התאומים שיתהפכו כנראה קשור למשהו אחר שבסוף יתקשר להרעלה. עוד לא גילינו איפה ההורים שלהם בכל העניין
 

dar dahan

Member
ואלון טמבל לדעתך?
?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שבוע הבא בשלישי זה יהיה הפרק האחרון והכפול
אבל בראשון מקרינים הקרנה חגיגית ופרטית של הפרקים האחרונים לפני כולם
אם יהיו פרקים בשידור רגיל בראשון ובשני אז יהיו 48 פרקים...
 
מי לא יאמין למפלצת יפה כזאת?
מי בכלל יקשיב למה שהיא אומרת במקום לשזוף בה את העיניים ולהקשיב לשירים שלה.
 
מה? אבל כל כך הרבה דברים לא יפתרו עד אז!
שבעה פרקים לפתור את הכל?
&nbsp
אוף, אני מקווה ששירה לא תחליף את יובל בהצגה... זה יהיה כזה נדוש אם היא כן. למרות שמה ליובל ולהצגה מטופשת, היא כוכבת בקנה מידה של גלקסססססססססססיה.
 

panda0zombie

New member
אגב מה שמשעשע אותי זה שהתאריך סיום יוצא ה21 ביוני
כמו היומולדת של תמר והדבר הגדול שאמור לקרות. אני אוהבת שעושים דברים כאלה בכוונה
 

dar dahan

Member
בסוף יתגלה שחוץ מאליישר וכרמלה כולם אשמים

ואני עוד חשדתי לכמה פרקים בכרמלה.
אם כי אני עדיין חושד באליישר אבל כרגע לפחות הוא פחות חשוד מההורים של אלון ואמה ומאבא של עידו ואריק...
&nbsp
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נעלמים -שבוע 11 צפייה מהנה בשבוע לפני אחרון לעונה!!!
 

panda0zombie

New member
הפרקים האחרונים יהיו מאוד אינטנסיבים כנראה
יובל כוכבת גלקסיה
מה קורה איתה ועם הדואט שלה עם ברינדר באמת? לא שמענו על זה
 

dar dahan

Member
יותר גאונים מגיורא תאמינו לי
כנראה שירון ארזי למד דבר או שניים מגיורא חמיצר
 

panda0zombie

New member
תמיד האמנתי שהם פשוט יושבים מול לוח שנה
וסופרים את הימים שבהם יש פרקים כדי לתכנן את זה שהכל יפול כמו שצריך
למרות שזה באמת מוזר לחשוב שיצא להם בדיוק איך שצריך מבחינת הצילומים והעריכה כך שהפרק האחרון ישודר מתי שהם רוצים.
 
הוקפא בעקבות חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור
ברינדר רוצה סולם סול מז'ור, ויובל רוצה שיעוף חזרה לתל אביב ויתן לה להמשיך להיות כוכבת.
 

dar dahan

Member
וואו אתה ממש מאוהב ביובל
כמו שאני הייתי מאוהב במתי ודינה כזוג חחחח
תרגע, תנשום עמוק אף אחד לא ייקח מיובל את ההצגה, יובל תקבל הכל כולל את איתי תרגע

&nbsp
 
אבל היא לא
שירה ואיתי יהיו ביחד בסוף, ברור.
&nbsp
אגב, אני מאוהב באודי ובאגם כזוג. יובל יכולה להישאר פנויה ולהתרוצץ בסיפורים שבראש שלי.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אתה יודע מה זה מזכיר לי ?
את החזרה הסופית של רוני ואילנה בעונה האחרונה של אליפים ...
אם אתה זוכר גם שם עשו הצגה בנושא הקמת בית הספר ..
אילנה החליפה את ספיר שהייתה אמורה לשחק את חנה בהצגה.. אבל אין על המקור "משחק החיים"
 
אז אני מהמר
שדובי עוזב את אשמורת. האם אני צודק? לא בהכרח.
&nbsp
אז מי כן פגע באוריה? נו, אליישר מזמר.
&nbsp
ארוחת ערב אצל הקליינים, אירוע מוזר תמיד. הצעת עבודה? רגע... הקליינים עוזבים את אשמורת? חשבתי שאלון יעזוב, אבל לא האמנתי. אולי רוצים לסלק את הקליינים מאשמורת? גיבץ'...
&nbsp
אמה צודקת, אלון לא צריך לברוח. וכן, אלון, חלקנו בכיתה א'.
&nbsp
אה, אז בני כן מפטר את דובי. גיורא משתף פעולה עם פיזנטי או שלא? ומה, מכירים את פיזנטי, יודעים שהוא פושע או משהו? "סמך עליי... רוב הזמן". יופי, דובי, לך לסוף העולם בגלל פיזנטי ותפטור אותנו ממך. ואל תצדיע, זה לא יעזור.
&nbsp
דריה כן ידעה על אלון. גם היא חכמה. דניאלה לא קשורה לכלום פתאום.
&nbsp
שאולי שואו! איזו תכנית יפה. שכוללת גם קצת קיטורים על בנות, שלא מחזיקים הרבה מים.
&nbsp
מה יש לבנות שמנסות לעודד חברים עם פרוזן? נטלי ויפתח, אמה ואלון... אגב, כנראה שגם הנשיקה הראשונה של אלון ודריה לא כזאת מדהימה, כמו של אמה ועידו. אגב, תסתכלו על אמה כשדריה מנשקת את אלון. אין לה מושג מה לעשות עם עצמה. בנים ובנות בנפרד.
&nbsp
החיפוש הכי מטומטם שראיתי בעולם. מה הקטע עם המקוש, שאולי? ממטרה, ממטרה, תסתכל משמאלך, אלון! ההיא מהמבחן... בטח. מה נזכרת, עידו, ולמה אתה כזה דפוק? מה זה "לא מפה", למה כמה אנשים יש בעמק?! ואלון, אל תהיה שקוף כל כך...
&nbsp
אז פיזנטי וחבריו מהילדות. אוקיי, האקדח. מעניין אם פיזנטי מינה את גיורא כנאמן שלו אחרי אליישר... וואו, אנשים שם פשוט חיים כאילו שמובן מאליו שהמים מורעלים. אולי גיורא באמת שיתף פעולה כדי להיות המפקד.
&nbsp
אלון, "לא בסדר" לא מתחיל לתאר את זה שהתאהבת במישהי שלא הכרת. ולא ראית. ועידו, לך לאמה. וואו, אף אחד לא קולט ששאולי ודניאלה מאוהבים? אף שמועה, שום דבר, כלום?
&nbsp
מי זה הזקן הזה בכלל? הוא לא קשור לכלום?
&nbsp
כן, שאולי, חשוב לשתות מים בעיקר באשמורת. בחייך, שאולי, אתה ודניאלה הייתם קרובים עוד לפני השבי. חיבקת אותה בזירת הרצח של פיני! יופי, עידו, אמה לימדה אותך משהו בבלשות.
&nbsp
טוסטר, אישה... כן, מה אתם אומרים.
&nbsp
איפה השלישייה השלישית?! איפה אהבת חיי?!
 
למעלה