נעליים

במברגר

New member
נעליים

לפני כחודשיים קניתי נעלי ספורט שיש בסוליה כריות אויר ואכן האויר לאחר כחדשיים נעלם וא"א ללכת עמ הנעליים מכיון שהסוליה נהית יותר נמוכה פניתי לחברה והם אומרים שאינ אחריות על כריות אוויר יש צדק בזה? האם זה הגיוני לקנות נעליים יקרות והתמורה להם זה שימוש חודשיים ???
 

e x p o s u r e

New member
קצת בעייתי.

מי חברת הנעליים? אפשר ליצור קשר ישיר מול היצרן ולבדוק מולו. אני מקווה ששמרת את החשבונית קניה.
 

שיריאנה

New member
תפני דרך המדור בעיתון שמטפל ב,,,

שמטפל בנושא אי -צדק בצרכנות,ובהולכת שולל את הצרכנים. בעיתון "ידיעות-אחרונות" יש מדור שנקרא "משפט-שדה עם דני שדה, לצערי רק כאשר שפונים לחברה בעזרת כתב העיתון, ברור שהכל פתאום בא על מקומו בשלום.. אין לך מה להסס,רק לפנות למדור בעיתון והפלא ופלא זה יסתדר. פשוט כך.
 
לדעתי הצדק איתך..

יש בחוק משהוא שנקרא סבירות" או מבחן האדם מהרחוב (אינני משפטן !) וזה אומר שאין זה סביר שנעליים ידלפו אחר חודשיים ! אם דרכת על מסמר - זו בעיה שלך.. חברת הנעליים לא יכולה להחליף כי זה לא סביר. אם האוויר פשוט ברח.. הם אחראיים לטיב המוצר. פני ראשית לחנות ממנה קנית. היא יכולה לזכות אותך בתנאי שתקחי זוג אחר (דומה או אחר) והם אולי יזדכו על הנע למול היבואן. אחר כך - פני ליבואן - הוא אחראי כנציג על טיב הנעליים שהם מוכרים. יתכן ויקחו את הנעל לתיקון. זה סביר ומקובל. אם לא יצליחו יפצו אותך בנעל אחרת. אם היבואן או היצרן אליו פנית - קשה עורף עקשן ותוקפני לאחריות שלו לספק מוצר איכותי - במידה סבירה. פני לעיתונות ! לכי אפילו לתביעות קטנות. כצרכנית אין סיבה שתשלמי על מוצר פגום.
 
למעלה