נעליים 41-עדיין אובדת עצות!

רחלילי

New member
נעליים 41-עדיין אובדת עצות!

אחרי עצות כאן הלכתי שבוע שעבר ליפו במיוחד. עד שמצאתי את עצמי בטעות ליד שעון במקום ליד בנין מרכזים. קיצר לא מצאתי שם מה שאהבתי, יותר מזה רוב נעליים שבחנויות שם בכלל לא מעור! אבל זה גם לא היה הסגנון שלי. בצר לי, חיפשתי את דרכי לבית מרכזים כדי להגיע לחנות המפעל של קליגולה. חוץ מחתול חולה ומסכן שהמוכרת אימצה לתוך החנות וחיכתה איתו שיבואו לקחתו מצער בעלי חיים (מסכן, כמה שאמרתי לה בואי נתקשר לעמותות מיוחדות לחתולים היא לא שינתה את דעתה) אז חוצ ממנו נעליים לא מצאתי שם. שבתי לנעול נעלי חורץ וספורט בימי הקיץ שנפלו עלינו השבוע. אז אם למישהי יש עוד צעות איפה מוצאים נעליים סטייל קליגולה ואנטילופ אבל במידות גדולות, אני כאן לשמוע. בינתיים שבה לנעלי הקייץ שקניתי לפני שנתיים וטסה עוד מעט לעשות פדיקור (שהעולם לא יבהל).
 

yoyo10

New member
רחלי ברוך שובך לפורום

עצוב לי לשמוע שלא מצאת כלום ביפו מאחלת לך הצלחה בהמשך חיפושיך שאני הייתי באילת לסוף שבוע לפני שבועים מצאתי סנדלים ממש יפות מידה 41 כמובן אז עכשיו טוב לי ושמח לפחות יש אם מה לפתוח את הקייץ. בפסח אני ילך לראשון וליפו.
 

danonit

New member
יקר אבל שווה clarks

יש להם לא רק 41 אלא גם 42, כן כן... הנעליים שלהם אמנם בסגנון מאוד קלאסי אבל יש אחלה קפקפים וסנדלים לקיץ, אני כבר שנה שלישית מכורה קשה. http://www.clarks.co.il ועוד יקר אבל שווה זה nine west - להם יש דווקא סגנון הרבה יותר מגניב וגם מידות נדיבות מאוד!
 

רחלילי

New member
תשובות...

פ"ת יכולה לבוא בחשבון, תוכי איפה בפ"ת? אני נמצאת ממש לא רחוק אז זו לא בעיה לקפוץ אפילו מחר. אילת? נשמע מעולה, כי כבר חשבתי לסוע לאירופה לחפש נעליים לקייץ... קלארקס-חמודות אך לדעתי טיפה טיפה יותר מידי סולידי וגם לא אוהבת נעליים מז'מש שזה הרוב שלהם. אבל הקפקפים שלהם חמודות רק שלא בא לי הקייץ קפקף...
 

תוכי

New member
במרכז

העיר יש מלא חנויות זולות וגם עם מציאות למידה 41
 

shelycat

New member
תוכי ראית במרכז העיר את

החנות/בזאר נעליים הגדול שנפתח בחובבי ציון?
 

shelycat

New member
.............

האמת גם אני לא מצאתי את עצמי עם הסחורה שלהם אבל מאוד התרשמתי מגודל החנות, אולי הם עוד יביאו משהו שווה בהמשך העונה?
 

תוכי

New member
לא נראה לי

שיהיו דברים מעניינים מלחתחילה ךא היה כלום
 
למעלה