נעלבתי מככככולם ;-(

Maya_L

New member
נעלבתי מככככולם ;-(

אף אחד לא זכר את יום נישואי אתמול-----> :p
 

Lord_of_Code

New member
אל תעלבי...אבל...

אנחנו עלולים לשכוח גם את יום הולדתך, אם לא תזכירי לנו מראש...
 

droli

New member
אושר, אושר כיף ואהבה...

הכי חשוב, בן זוגך זכר???
 

beagle

New member
הממממ... אני לא יודעת.

לי זה היה משנה. ;-) שמעתי שכיכבת במטבח וליד הכיור...
 

Lord_of_Code

New member
כן...

שרפתי את האוכל ושטפתי את הכלים החד פעמים. אבל הגשתי בצלחות גדולות ועם ``שריטות`` רוטב ליד - זה הופך את זה לארוחת גורמה, לא?
 

beagle

New member
לו רק השריטות

היו כולן על הצלחות :cool: אני גם מוזמנת? ראיתי שרובין הזמינה בשמם ששק ובשמך את כולם... מסכסכת, מסכסכת.... רובין, להחביא את הבעל לעתיד, לא לתת ללורד להתקרב! :cool:
 

Lord_of_Code

New member
רובין כבר הסתבכה...

רוצה גם? וכן כל מי שרוצה מוזמן לבקר באחוזה.
 

beagle

New member
אני חייבת לשאול....

אם אני אבוא, תגישו לי את שוקי? ;-)
 

rubin

New member
בייגל, קחי כמה מהכדורים של הלורד :cool:

בימים האחרונים יש לי הרגשה שאת זקוקה להם לא פחות ממנו.
 

rubin

New member
הזמנתי אליי לא אל הלורד וששק

נכון הייתי שם, אבל יש גבול אני לא בעלת הבית (עדיין)
 

שיגריס

New member
לורד, וכאן אנו חוזרים לדיוננו על

נחיצותכם, הגברים... במטבח וליד הכיור... המממ... נשמע מעניין !
 
למעלה