Augenapfel
New member
נעים מאד
שמי רואי, ואני בן23 מת"א. איזה כיף שיש פורום כזה.. אני חוזר עכשיו מחודשיים בסין (וקצת יפן) וממש התאהבתי. התחלתי ללמוד סינית ואני מתכוון גם ללמוד מזרח אסיה. תוכלו לראות תמונות שצילמתי בקישור המצורף.
שמי רואי, ואני בן23 מת"א. איזה כיף שיש פורום כזה.. אני חוזר עכשיו מחודשיים בסין (וקצת יפן) וממש התאהבתי. התחלתי ללמוד סינית ואני מתכוון גם ללמוד מזרח אסיה. תוכלו לראות תמונות שצילמתי בקישור המצורף.