נעים מאד

Augenapfel

New member
נעים מאד

שמי רואי, ואני בן23 מת"א. איזה כיף שיש פורום כזה.. אני חוזר עכשיו מחודשיים בסין (וקצת יפן) וממש התאהבתי. התחלתי ללמוד סינית ואני מתכוון גם ללמוד מזרח אסיה. תוכלו לראות תמונות שצילמתי בקישור המצורף.
 

guanyin

New member
../images/Emo140.gif

ובענייני הסאקורה: כשהייתי ביפן, פגשתי חבורת גייג'ינים, שכולם תיזמנו את ההגעה שלהם ליפן כדי לזכות לראות את הפריחה המפורסמת. אף אחד לא הצליח להסביר לחברים הלא יפנופילים שלו למה היה כ"כ חשוב להיות ביפן דוקא בתקופה הזאת. מסתבר שנדבקת באותו חיידק!
וברוך הבא, כמובן.
 
למעלה