שלום לכולם...אז כמו שזה נראה, זאת הפעם הראשונה שלי פה.. חיילת בת 19.5 מהצפון, שנה בצבא. למי שבא לכתוב לי פה משהו מעניין ...מוזמן לעשות את זה!!! ביי אנשים...
אני לילו... אחותה הגדולה של סיון... ברוכה הבאה... ו... אם את צריכה עזרה או הסברים (והצעות כמו ממי להיתרחק פה ועם מי לא להיסתבך)... את מוזמנת לפנות אליי... וכמובן לאחותי הקטנה... לילו...