נעים בסופ"ש: מי מרווח ומי מפסיד מהמיזם?

segevk

New member
אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)
 

Ccyclist

Active member
אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)

אם האוטובוסים "ריקים" איך זה "פוגע" בנהגי המוניות ? כמו כן הרשת אינה מתחרה באופן ישיר עם מסלולי מוניות השירות החזקים 4 ו 5, אפילו במחיר אי הגעה לתחנה המרכזית ורחוב צמח דוד ממנו יוצאות מוניות השירות הבינעירוניות לכל רחבי המדינה.

אסור ליזם לבוא לגבות תשלום מנוסעים מזדמנים תשלום בלי שיהיה לו או רישיון קו או רישיון מונית. ההסעות של נעים בסופ"ש הן הסעות חינמיות של העיריות המעורבות על מנת לעקוף את איסור הגבייה.

מי שמשלם בסופו של דבר הם תושבי העיר שנהנים מניידות גדולה יותר בשבת (ומשלמים על שירותי דת אותם הם אינם צורכים) ובעלי העסקים שנהנים מקהל לקוחות גדול יותר ונייד יותר. הכל חוזר בסוף לעירייה בצורת ארנונה.

בערים גדולות באירופה הציבור שנוסע בקווי הלילה אינו אותו הציבור שנוסע במוניות ספשל היקרות פי 4-5 ממחיר נסיעה בודדת, בייחוד כאשר כרטיס תקופתי (שבועי או חודשי) כולל גם את שבת וראשון.
 

שלום 202

New member
אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)
מילא היה לזה ביקוש.
בזבוז כספים מטורף!
 

segevk

New member
יש ביקוש. לפני הקורונה החליפו את המיניבוסים באוטובוסים והגדילו תדירות בגלל שהמיניבוסים המקוריים לא הספיקו כדי להסיע את כולם.
אני נסעתי בקו 705 מרכבת מרכז לגבול בת ים והיו אולי בקושי 7 נוסעים, בדרך חזור הייתי הנוסע היחיד וברחוב יפת עלו נוסעים בודדים וירדו בטיילת תל אביב, אני חושב שהבעיה העיקרית היא שאין מספיק מודעות לשירות של נעים בסופ"ש, ושזה שונה לחלוטין מתחבורה ציבורית של משרד התחבורה (אין זמני אמת במסכים האלקטרוניים בתחנות, האוטובוסים הם לא אחידים ושייכים לחברות פרטיות, בלי צג דיגיטלי שמראה את מספר הקו והמסלול, האוטובוסים בינעירוניים, ואין בהם כריזה ושילוט של התחנה הבאה בתוך האוטובוס. מה שמאוד קריטי עבור נוסעים שלא גרים במרכז ולא מכירים את האזור)
 
מילא היה לזה ביקוש.
בזבוז כספים מטורף!
אני לא יודע מי מכם תגובה אמיתית ומי שייך לכופים הדתיים שמנסים להרוס את חיינו,

לעניין קו ספציפי בשעה ספציפית ריק לא אומר שאין ביקוש. .אתה יכול לראות גם קווים באמצע השבוע כמעט ריקים בחלק מהמסלול\זמן. כמו בהרבה נסיעות יש שעות שיא ושעות שפל וחייבים תדירות טובה גם בשעות השפל כדי שיהיה ביקוש בזמן השיא, אחרת לא יהיה איך לחזור, עוד על חשיבותה של תדירות כאן
 

Ccyclist

Active member
אני לא יודע מי מכם תגובה אמיתית ומי שייך לכופים הדתיים שמנסים להרוס את חיינו,

לעניין קו ספציפי בשעה ספציפית ריק לא אומר שאין ביקוש. .אתה יכול לראות גם קווים באמצע השבוע כמעט ריקים בחלק מהמסלול\זמן. כמו בהרבה נסיעות יש שעות שיא ושעות שפל וחייבים תדירות טובה גם בשעות השפל כדי שיהיה ביקוש בזמן השיא, אחרת לא יהיה איך לחזור, עוד על חשיבותה של תדירות כאן

הפוסט אמנם מ 2013, אבל התדירויות המתוארות בו לתח"צ בכלל די נמוכות, בייחוד אם רוצים לעודד מערכות מבוססת החלפות.

בתדירויות (משרד התחבורה?) המוזכרות במאמר שצירפת לא מפליא שכולם רוצים קווים ישירים מכל מקום לכל מקום. אפילו בתחום העירוני מדברים על תדירות של 20 דקות כסבירה. תח"צ מבוססת החלפה צריכה תדירות גבוהה יותר - 10 דקות ומטה באוטובוס עירוני. לא הייתי רוצה להמתין 20 דקות בהחלפה לקו שנחשב "תדיר".
 
אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)
כבר כתבו שצריך להחליט, או שאין נוסעים, או שנהגי המוניות נפגעים. אי אפשר לרקוד על שתי החתונות.
התשובה הפשוטה היא שעוד לא חזרנו לגמרי לשגרה, תעשיית הבילויים בשבת מתאוששת לאיטה, ובקרוב גם עונת הרחצה תיפתח (בדרך כלל מאי מסמל את תחילתה). כך שאני חושב שכשהביקוש יגדל אז אכן תהיה פגיעה בנהגי מוניות (ואני מתכוון למוניות ספיישל), לא שונה במאום מהפגיעה שאוטובוסים ציבוריים ורכבים פרטיים פוגעים במוניות על בסיס יומיומי. כלומר מדובר בתחרות בין מוצר ספיישל יקר לבין מוצר פחות ממוקד אליך אבל זול יותר (במקרה הזה חינם, אבל גם אם זה היה עולה קצת זה היה המצב).

ישנן דרכים לגבות כסף מהנוסעים ב"הסעה פרטית". בשביל זה הם צריכים להירשם מראש למועדון לקוחות ולהיות מחויבים באפליקציה בדרך כלשהי. אסור לשלם לנהג בעת העליה לאוטובוס. נוע תנוע בזמנו הפעילה את השירות בתשלום בצורה הזו. לעיריות, (בדגש על מצב של ריבוי עיריות) זה כאב ראש לא קטן שלא שווה להתעסק איתו, נוע תנוע עבדה עם מתנדבים שהדריכו אנשים איך לשלם ווידאו שזה קורה. לעיריות יותר קשה להפעיל מערך מתנדבים שכזה וכל תשלום שכר נוסף על הפרויקט (פיתוח אפליקציות, מוקד למקרים של בעיות, דיילים בשטח וכו' וכו') ייקר את הפרויקט ויאכל את הרווח מהנוסעים. וגם זה פתח למציאת לקונות חוקיות מצד "נשמות טובות" שלא מאמינות בחיה ותן לחיות.

בנוסף, לאמירה "חינם" יש ערך בפני עצמו, גם עבור האזרח שהשקל מצוי בכיסו. כך שזה תורם למהלך השיווקי.
אכן מדובר בפרויקט יקר, אבל כנראה לדעת העיריות השותפות יקר וראוי. העיריות (בדגש על העיריות עשירות השותפות בפרויקט) רגילות להקצות תקציבים עבור אוכלוסיה ספציפית. (במקרה הזה צעירים חילונים שמבלים או עובדים במוקדים המשורתים). הן מקצות כסף גם לפעילות דתית (מעבר לנדרש כמובן בחוק, כל מיני הילולות ושמחות למינהן, ואולי שיפוץ בתי כנסת ומקוואות ועוד ועוד דברים שלא מעניינים את קצה האצבע של האדם החילוני), הן מקצות כסף לנוער מכל הזרמים (תמיכה בתנועות נוער, מרכזי נוער וכו')\ לקשישים, ספריות עירוניות פונותל לפלח מצוצמצם של תשובי העיר וכן הלאה. כך ש"למה כספי המיסים שלי משלמים על משהו שאני לא משתמש בו? זו פשוט לא שאלה לגיטימית.
אני מאד מקווה שהחל ממאי יהיה לזה הצדקה מבחינת מספר נוסעים ושבקיץ המספרים ירקיעו שחקים לעומת שנים קודמות. אבל אם לא אני מקווה שיעשו התאמות חכמות לייעול ולא ימהרו לנתק את החמצן לפרויקט.
 
כבר כתבו שצריך להחליט, או שאין נוסעים, או שנהגי המוניות נפגעים. אי אפשר לרקוד על שתי החתונות.
התשובה הפשוטה היא שעוד לא חזרנו לגמרי לשגרה, תעשיית הבילויים בשבת מתאוששת לאיטה, ובקרוב גם עונת הרחצה תיפתח (בדרך כלל מאי מסמל את תחילתה). כך שאני חושב שכשהביקוש יגדל אז אכן תהיה פגיעה בנהגי מוניות (ואני מתכוון למוניות ספיישל), לא שונה במאום מהפגיעה שאוטובוסים ציבוריים ורכבים פרטיים פוגעים במוניות על בסיס יומיומי. כלומר מדובר בתחרות בין מוצר ספיישל יקר לבין מוצר פחות ממוקד אליך אבל זול יותר (במקרה הזה חינם, אבל גם אם זה היה עולה קצת זה היה המצב).

ישנן דרכים לגבות כסף מהנוסעים ב"הסעה פרטית". בשביל זה הם צריכים להירשם מראש למועדון לקוחות ולהיות מחויבים באפליקציה בדרך כלשהי. אסור לשלם לנהג בעת העליה לאוטובוס. נוע תנוע בזמנו הפעילה את השירות בתשלום בצורה הזו. לעיריות, (בדגש על מצב של ריבוי עיריות) זה כאב ראש לא קטן שלא שווה להתעסק איתו, נוע תנוע עבדה עם מתנדבים שהדריכו אנשים איך לשלם ווידאו שזה קורה. לעיריות יותר קשה להפעיל מערך מתנדבים שכזה וכל תשלום שכר נוסף על הפרויקט (פיתוח אפליקציות, מוקד למקרים של בעיות, דיילים בשטח וכו' וכו') ייקר את הפרויקט ויאכל את הרווח מהנוסעים. וגם זה פתח למציאת לקונות חוקיות מצד "נשמות טובות" שלא מאמינות בחיה ותן לחיות.

בנוסף, לאמירה "חינם" יש ערך בפני עצמו, גם עבור האזרח שהשקל מצוי בכיסו. כך שזה תורם למהלך השיווקי.
אכן מדובר בפרויקט יקר, אבל כנראה לדעת העיריות השותפות יקר וראוי. העיריות (בדגש על העיריות עשירות השותפות בפרויקט) רגילות להקצות תקציבים עבור אוכלוסיה ספציפית. (במקרה הזה צעירים חילונים שמבלים או עובדים במוקדים המשורתים). הן מקצות כסף גם לפעילות דתית (מעבר לנדרש כמובן בחוק, כל מיני הילולות ושמחות למינהן, ואולי שיפוץ בתי כנסת ומקוואות ועוד ועוד דברים שלא מעניינים את קצה האצבע של האדם החילוני), הן מקצות כסף לנוער מכל הזרמים (תמיכה בתנועות נוער, מרכזי נוער וכו')\ לקשישים, ספריות עירוניות פונותל לפלח מצוצמצם של תשובי העיר וכן הלאה. כך ש"למה כספי המיסים שלי משלמים על משהו שאני לא משתמש בו? זו פשוט לא שאלה לגיטימית.
אני מאד מקווה שהחל ממאי יהיה לזה הצדקה מבחינת מספר נוסעים ושבקיץ המספרים ירקיעו שחקים לעומת שנים קודמות. אבל אם לא אני מקווה שיעשו התאמות חכמות לייעול ולא ימהרו לנתק את החמצן לפרויקט.
מסכים במאה אחוז. ולא רק זה, המידע נמצא במוביט. קהל המשתמשים של נעים בסופש זה בעיקר אנשים שמשתמשים באפליקציות כדי לדעת מתי יש להם אוטובוס. נדיר לדעתי שמישהו יחכה בתחנה בשבת או בשישי בלילה מבלי לדעת מראש שהקו עובר שם ומתי, ולכן המסכים האלקטרוניים בתחנות פחות רלוונטיים כאן.

כמובן שבעולם אידאלי ובמדינה מתוקנת זה היה צריך להיות אוטובוס רגיל וחלק מהשירות של שאר ימי השבוע, עם כריזה ועם מסכים אלקטרוניים בתחנות. ככה זה היה משרת טוב יותר גם קשישים. אבל בעיני זה מבורך שהעיריות מצאו פיתרון כמעט אופטימלי על מנת לעקוף את הכפייה של עוצר תחבורה ציבורית, בנסיבות הקיימות האפשריות.
 

Ccyclist

Active member
כבר כתבו שצריך להחליט, או שאין נוסעים, או שנהגי המוניות נפגעים. אי אפשר לרקוד על שתי החתונות.
התשובה הפשוטה היא שעוד לא חזרנו לגמרי לשגרה, תעשיית הבילויים בשבת מתאוששת לאיטה, ובקרוב גם עונת הרחצה תיפתח (בדרך כלל מאי מסמל את תחילתה). כך שאני חושב שכשהביקוש יגדל אז אכן תהיה פגיעה בנהגי מוניות (ואני מתכוון למוניות ספיישל), לא שונה במאום מהפגיעה שאוטובוסים ציבוריים ורכבים פרטיים פוגעים במוניות על בסיס יומיומי. כלומר מדובר בתחרות בין מוצר ספיישל יקר לבין מוצר פחות ממוקד אליך אבל זול יותר (במקרה הזה חינם, אבל גם אם זה היה עולה קצת זה היה המצב).

ישנן דרכים לגבות כסף מהנוסעים ב"הסעה פרטית". בשביל זה הם צריכים להירשם מראש למועדון לקוחות ולהיות מחויבים באפליקציה בדרך כלשהי. אסור לשלם לנהג בעת העליה לאוטובוס. נוע תנוע בזמנו הפעילה את השירות בתשלום בצורה הזו. לעיריות, (בדגש על מצב של ריבוי עיריות) זה כאב ראש לא קטן שלא שווה להתעסק איתו, נוע תנוע עבדה עם מתנדבים שהדריכו אנשים איך לשלם ווידאו שזה קורה. לעיריות יותר קשה להפעיל מערך מתנדבים שכזה וכל תשלום שכר נוסף על הפרויקט (פיתוח אפליקציות, מוקד למקרים של בעיות, דיילים בשטח וכו' וכו') ייקר את הפרויקט ויאכל את הרווח מהנוסעים. וגם זה פתח למציאת לקונות חוקיות מצד "נשמות טובות" שלא מאמינות בחיה ותן לחיות.

בנוסף, לאמירה "חינם" יש ערך בפני עצמו, גם עבור האזרח שהשקל מצוי בכיסו. כך שזה תורם למהלך השיווקי.
אכן מדובר בפרויקט יקר, אבל כנראה לדעת העיריות השותפות יקר וראוי. העיריות (בדגש על העיריות עשירות השותפות בפרויקט) רגילות להקצות תקציבים עבור אוכלוסיה ספציפית. (במקרה הזה צעירים חילונים שמבלים או עובדים במוקדים המשורתים). הן מקצות כסף גם לפעילות דתית (מעבר לנדרש כמובן בחוק, כל מיני הילולות ושמחות למינהן, ואולי שיפוץ בתי כנסת ומקוואות ועוד ועוד דברים שלא מעניינים את קצה האצבע של האדם החילוני), הן מקצות כסף לנוער מכל הזרמים (תמיכה בתנועות נוער, מרכזי נוער וכו')\ לקשישים, ספריות עירוניות פונותל לפלח מצוצמצם של תשובי העיר וכן הלאה. כך ש"למה כספי המיסים שלי משלמים על משהו שאני לא משתמש בו? זו פשוט לא שאלה לגיטימית.
אני מאד מקווה שהחל ממאי יהיה לזה הצדקה מבחינת מספר נוסעים ושבקיץ המספרים ירקיעו שחקים לעומת שנים קודמות. אבל אם לא אני מקווה שיעשו התאמות חכמות לייעול ולא ימהרו לנתק את החמצן לפרויקט.

יש וודאי רשימה שלמה של מוסדות תרבות במימון עירוני הפתוחים בשבת ורשימה נוספת של מתחמים שהעירייה שותפה לפיתוחם שמקומות הבילוי בהם פתוחים בשבת. בנוסף ישנה יפו שפתוחה בשבת בגלל האוכלוסייה הערבית, והלונה פארק בגני התערוכה שפתוח בשבתות בלבד בחורף. טוב עושה אותה העירייה שמממנת, מטפחת ומקדמת את המקומות האלו שהיא מאפשרת גישה אליהם גם למי שאינו נוהג ולא יכול להרשות לעצמו 16-20 מוניות ספשל כל חודש כדי לצאת ולחזור הביתה כל שישי וכל שבת.

לפי התגובות בכתבה שצורפה מחיר נסיעת ספשל בתוך ת"א הוא כ ₪60. בחודש יש בין 4 ל 5 סופי שבוע אז חישוב העלות החודשית עבור מי שיסע הלוך חזור כל ליל שישי וכל יום שבת היא: 16×₪60=₪960, 20×₪60=₪1,200. אין שום דבר יהודי בלעשוק סכומים כאלו מנוער, צעירים, פנסיונרים ושוכרים כאשר חודשי תל אביב עולה ₪208.
 
נערך לאחרונה ב:
אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)
החילונים מרוויחים, אף אחד לא מפסיד.
 

Bus Nerd

Active member
אז לכל מי שטען שאין ביקוש, מיטל להבי פרסמה שהם הגיעו ל10,000 נסיעות (עלייה של 40% לעומת הסופ"ש הראשון שבו הופעלה המערכת) ושהשיא שלהם מלפני הקורונה היה 20,000 נסיעות.

(אין לי מושג איך הם סופרים, שהרי אין תיקוף נסיעה או כרטוס או משהו כזה. ולא נראה לי שהם התקינו חיישני ספירה על כל אוטובוס)
 

שלום 202

New member
אז לכל מי שטען שאין ביקוש, מיטל להבי פרסמה שהם הגיעו ל10,000 נסיעות (עלייה של 40% לעומת הסופ"ש הראשון שבו הופעלה המערכת) ושהשיא שלהם מלפני הקורונה היה 20,000 נסיעות.

(אין לי מושג איך הם סופרים, שהרי אין תיקוף נסיעה או כרטוס או משהו כזה. ולא נראה לי שהם התקינו חיישני ספירה על כל אוטובוס)
איך יכולה לדעת?
 

Ccyclist

Active member
ייתכן והנהגים מסמנים באפליקציה או בקליקר
הגיוני שהנהגים סופרים באמצעים שמנית. לעירייות המעורבות אינטרס להתאים את השירות לדרישה כדי שלא יחזרו העומסים מתחילת השירות מחד וכן לייעול קטעים לא יעילים מאידך.
 

afchad

New member
מי מפסיד? תושבי רמת גן כמובן.

עיריית רמת גן ממשיכה במדיניות של ילד שלקחו לו ת'צעצוע ולא מוכנה להצטרף לנעים בסופ"ש, בתירוץ הילדותי ש"לא מוכנים לשנות את שמו לסבבוס לאור העובדה שרמת גן היתה העירייה הראשונה שהפעילה אוטובוס בשבת".

כמובן שממשיכים כאן\שם (שם=העירייה. אני תושב ר"ג) בהפצת עובדות אלטרנטיביות כאילו שר"ג היתה הראשונה להחזיר את השירות אחרי הקורונה:

רוצים עובדות, בלי פייק ובלי משחקי אגו?
1.עיריית הרצליה הפעילה אוטובוס בשבת בקיץ 2016. ר"ג התחילה להפעיל קו דומה רק אחרי שלוש שנים.
2. נעים בסופ"ש חזר לפעילות בערב פסח. הסבבוס - אתמול.
 

Ccyclist

Active member
מי מפסיד? תושבי רמת גן כמובן.

עיריית רמת גן ממשיכה במדיניות של ילד שלקחו לו ת'צעצוע ולא מוכנה להצטרף לנעים בסופ"ש, בתירוץ הילדותי ש"לא מוכנים לשנות את שמו לסבבוס לאור העובדה שרמת גן היתה העירייה הראשונה שהפעילה אוטובוס בשבת".

כמובן שממשיכים כאן\שם (שם=העירייה. אני תושב ר"ג) בהפצת עובדות אלטרנטיביות כאילו שר"ג היתה הראשונה להחזיר את השירות אחרי הקורונה:

רוצים עובדות, בלי פייק ובלי משחקי אגו?
1.עיריית הרצליה הפעילה אוטובוס בשבת בקיץ 2016. ר"ג התחילה להפעיל קו דומה רק אחרי שלוש שנים.
2. נעים בסופ"ש חזר לפעילות בערב פסח. הסבבוס - אתמול.
האבולוציה המחשבתית מעניינת. תגובתה של להבי ב 2016 מעידה על הלך הרוח מעידן שבו חשבו שתח"צ ביום החופשי של הציבור זה מוניות שירות או אוטובוס אחד בשעה. הלך החשיבה הזה הוביל לקריסת המערך עקב עומסים בשבועות הראשונים להפעלתו כי התיכנון היה מיניבוס פעם בחצי שעה.

בערב רביעי וביום חמישי בשבוע שעבר היתה דוגמה נדירה למה שצריך להתקיים כל שישי ושבת בניכויי קווים שעוברים ברחובות הסגורים בשבת. לו"ז יום העצמאות של התח"צ הסדירה התבסס על מתן שירות פנאי לציבור לפי צרכיו ולא על כפייה אידאולוגית.
 

segevk

New member
מי מפסיד? תושבי רמת גן כמובן.

עיריית רמת גן ממשיכה במדיניות של ילד שלקחו לו ת'צעצוע ולא מוכנה להצטרף לנעים בסופ"ש, בתירוץ הילדותי ש"לא מוכנים לשנות את שמו לסבבוס לאור העובדה שרמת גן היתה העירייה הראשונה שהפעילה אוטובוס בשבת".

כמובן שממשיכים כאן\שם (שם=העירייה. אני תושב ר"ג) בהפצת עובדות אלטרנטיביות כאילו שר"ג היתה הראשונה להחזיר את השירות אחרי הקורונה:

רוצים עובדות, בלי פייק ובלי משחקי אגו?
1.עיריית הרצליה הפעילה אוטובוס בשבת בקיץ 2016. ר"ג התחילה להפעיל קו דומה רק אחרי שלוש שנים.
2. נעים בסופ"ש חזר לפעילות בערב פסח. הסבבוס - אתמול.
מסכים.. חבל מאוד שרמת גן לא מצטרפת לנעים בסופ"ש, זה היה יכול להיות הרבה יותר נוח מאשר סבבוס.. מה גם שהתדירות של סבבוס נוראית, 3 אוטובוסים ביום זה לא ריאלי לעומת נעים בסופש שהתדירות היא כל 20 דקות
מאמין שסבבוס תהיה כשלון מוחלט בגלל ההתעקשות של שאמה הכהן לא להצטרף לנעים בסופש
 
למעלה