אז המיזם שחיכינו לו כל כך מלא שנים כבר פה, מאז 2019 ולאחרונה חזר אחרי הפוגה ארוכה בגלל הגל השלישי של הקורונה
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)
אבל פתאום אני נזכר על המחלוקות שיש על המיזם והמפסידים העיקריים ממנו שהם נהגי המוניות שטענו שהם בקושי שורדים בעקבות ההחלטה לא לקחת תשלום מהנוסעים על הנסיעות נהגי המוניות נגד התחבורה הציבורית בשבת: "אנחנו בקושי שורדים" | מעריב (maariv.co.il)
והמרוויחים כמובן שזה הנוסעים שסוף סוף יכולים לנשום לרווחה על ניצחון על הכפייה הדתית והסטטוס קוו שתקע את הנושא שנים רבות, השאלה העיקרית היא מדוע לא גובים תשלום על הנסיעה והאם זה מצב שימשך ? ואם כן אז איך מסוגלים לממן תדירות של 20 דקות של כמעט 6 קווי אוטובוס במהלך סופ"ש שלם ועוד בלי לגבות תשלום מהנוסעים, אני מאוד שמח על זה אך לי זה נראה שזה משהו שיקרוס מאוד מהר בעקבות התקציב האדיר שמושקע בזה והחוסר ביקוש (נכון למה שאני ראיתי, נסעתי בקו 705 והאוטובוס היה ריק לחלוטין לצערי, בשני הכיוונים מלבד נוסעים בודדים שעלו מדי פעם)