נעילת ספרייה. יש לי WIN XP, אני מעוניין לנעול את כונן C (כי מותקן עליו 2000) כדי שיעשו בו שינויים רק עם ססמא. האם זה פרקטי? כלומר האם XP משתמש ב C למרות שהוא מותקן ב D? איך עושים זאת? מערכת הקבצים NTFS אם זה משנה... תודה מראש. לאון.