נעילת ספרייה.

leon a

New member
נעילת ספרייה.

יש לי WIN XP, אני מעוניין לנעול את כונן C (כי מותקן עליו 2000) כדי שיעשו בו שינויים רק עם ססמא. האם זה פרקטי? כלומר האם XP משתמש ב C למרות שהוא מותקן ב D? איך עושים זאת? מערכת הקבצים NTFS אם זה משנה... תודה מראש. לאון.
 

kitt

New member
מה הכוונה לנעול אותו? אתה יכול

לאפשר גישה רק לאדמיניסטרטור, אבל יש קבצים גם של XP שיושבים על C, ואני לא בטוח מה זה יגרום ל2000.
 

leon a

New member
אני לא רוצה שיהיה נזק ל2000 או לXP

בגלל שמשהו ישמור משהו או יתקין משהו ב C. אם אפשר לעשות שכל שינוי שלא מתבצע על ידי WIN אוטומטית יצריך סיסמא. אפשר??? תודה לאון.
 

kitt

New member
אי אפשר, מה שאפשר הוא שפרט אליך לא

יהיה עוד משתמש שהוא אדמיניסטרטור וכך אף משתמש אחר לא יוכל להתקין כלום.
 
למעלה